O,daar zitten de alcoholisten dus.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, komen ook uit de kop van NH, dus dat is eigenlijk al vanzelfsprekend.
Van wie ben jij een kloonquote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef MadeInChina het volgende:
je moet gwn jonko klappen en daarna naar schoonouders
zijn mooie tijden
had je een tijdje geleden dat filmpje gezien van die hijskraan die omviel? die probeerde mij op te pakkenquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n nepfatty die nog niet eens de 300kg aantikt
Flikker gewoon maar meteen opquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Hey kut Chinees met je piemeltje van 2cm, gauw optiefen naar dit topic : ONZ / [GEERD SC] WOV - Café Geerd #73 Help geerd aan sneller internet!
De ruil is net gedaan. Jij als kut chinees die zojuist is ontmaagd door tong80 met je zusjes dildo wordt ingeruild door mij, een volgeling van Geerd, geschapen met een piemel van 47 cm en een libido zo hoog als die van je moeder. Ik hoop dat Geerd iets goeds zal doen aan die piemel en spleetogen van je.
Rustaagggg
quote:
Klopt wel ja.quote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
O,daar zitten de alcoholisten dus.
Ik zou mij anaal laten vernederen door tong80quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Hey kut Chinees met je piemeltje van 2cm, gauw optiefen naar dit topic : ONZ / [GEERD SC] WOV - Café Geerd #73 Help geerd aan sneller internet!
De ruil is net gedaan. Jij als kut chinees die zojuist is ontmaagd door tong80 met je zusjes dildo wordt ingeruild door mij, een volgeling van Geerd, geschapen met een piemel van 47 cm en een libido zo hoog als die van je moeder. Ik hoop dat Geerd iets goeds zal doen aan die piemel en spleetogen van je.
Rustaagggg
Mag niet van godquote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker gewoon maar meteen op
Kut schoonouders heb je dan!:')quote:Op zondag 27 december 2015 01:14 schreef MadeInChina het volgende:
alleen daarna heb je geen vriendin meer
das wat minder
quote:
Ik zal jou eens naaien met een pener ter lengte van de Afsluitdijk, met je kadaver, kutjoch.quote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Rustaagggg
lekker voor jequote:Op zondag 27 december 2015 01:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Daar is mijn opa aan overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |