Ik pak wel een echte zwaardquote:Op zondag 27 december 2015 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
aangezien jij bang bent voor piemels, zal mn penis als zwaard functioneren
k ben nog gwn in n relatie hoorquote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat MadeInChina wel wat voor je was gezien je relatiebreuk laatst
ik ga verder op zoek
quote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Willoow het volgende:
Dp is wel leuke userNet als dermann, side en BozeHaas.
wij zijn pure en complete schijtusers vergeleken met jou bby, vooral Haasquote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Willoow het volgende:
Had Remqo zich wel gedragen met het bier?quote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee Frass.
Waren wel mooie biertjes, dat dan weer wel.
Mooi dat je al een ondergeschiktheidsrelatie creeert door mij aan te spreken met "user"quote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat ik mijn KLB verkiezingsnominaties niet meer kan wijzigen, beste user
awhquote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Willoow het volgende:
stuk voor stuk kwaliteitsusersquote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Net als" dat stuk erna heb je wel gelezen hoop ik?
Deze keer was Remqo er niet bij, enkel mijn schoonouders (die zijn ook tof hoor, daar niet van).quote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had Remqo zich wel gedragen met het bier?
zo rol ikquote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mooi dat je al een ondergeschiktheidsrelatie creeert door mij aan te spreken met "user"
deadprez niet genoemd #trotsquote:Op zondag 27 december 2015 01:10 schreef Willoow het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn pure en complete schijtusers vergeleken met jou bby, vooral Haas
jelly omdat ik meer jelly belly hebquote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn pure en complete schijtusers vergeleken met jou bby, vooral Haas
lezen ze mee?quote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
enkel mijn schoonouders (die zijn ook tof hoor, daar niet van).
niet waarquote:Op zondag 27 december 2015 01:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jelly omdat ik meer jelly belly heb
Drinken die ook een beetje?quote:Op zondag 27 december 2015 01:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze keer was Remqo er niet bij, enkel mijn schoonouders (die zijn ook tof hoor, daar niet van).
Domme vraag iddquote:Op zondag 27 december 2015 01:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, komen ook uit de kop van NH, dus dat is eigenlijk al vanzelfsprekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |