Functioneert nog prima toch? En rijdt harder als nieuwe locs van NSquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
120 is inmiddels ook hooghard museummat
Ik had echt NET mijn eerste treinervaring achter de rug, Salzburg - Athene en terug. paar maanden later ontdekte ik inens DIE ZELDE rijtuigen in Breda - Tilburg. Of WTF rot op met lesuren, Breda - Den haagquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Prachtige kleurstellingen is dat. Die wou ik vroeger ook altijd hebben van Märklin
Plaatje bij een plaatjequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had echt NET mijn eerste treinervaring achter de rug, Salzburg - Athene en terug. paar maanden later ontdekte ik inens DIE ZELDE rijtuigen in Breda - Tilburg. Of WTF rot op met lesuren, Breda - Den haag![]()
Man de wereld ging open
Kaartjes voor/naar?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef dennistd het volgende:
Mensen die nog geen kaartje hebben moeten mij even pm'en, door een trucje kan ik voor bijna niks kaartjes van de spoordeelwinkel halen.
Toen jullie zo ongeveer de grens over gingen was ik al in Utrechtquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Veteranen van de PTA TT NYR 14 weten
Een dagkaart om mee naar Enschede en vanaf Arnhem mee te reizen.quote:
Maar je hebt toen wel het grootste en leukste deel gemist...quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen jullie zo ongeveer de grens over gingen was ik al in Utrecht
Helaas wel, maar ik had beloofd bij iemand op de verjaardag te komen en dat was ook zeer gezelligquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar je hebt toen wel het grootste en leukste deel gemist...
HC Geerd?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Treinen![]()
![]()
![]()
5 Geerdjes voor jullie!
[ afbeelding ]
7 uit 5 toch minstens? Twee keer de helft!quote:
Een flesje geerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
0 geerdjes zouden waarschijnlijk nog beter zijn.
Mono wist er wel raad mee, wat een heldquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar je hebt toen wel het grootste en leukste deel gemist...
Mja ik weet niet eens wie die pipo isquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
0 geerdjes zouden waarschijnlijk nog beter zijn.
Via Dolder naar Utrecht denk, maar ik kan ook gelijk naar Amersfoort reizen en daar bij jullie instappen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:31 schreef bork het volgende:
Gaat er nog iemand vanaf Utrecht mee met het tochtje op 16 januari?
Ik heb volgens mij wel een ICE ticket via Durk gekocht, maar meer heb ik niet. Verder alleen dalkorting in NL.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef dennistd het volgende:
Mensen die nog geen kaartje hebben moeten mij even pm'en, door een trucje kan ik voor bijna niks kaartjes van de spoordeelwinkel halen.
Je hebt een pm, net als Peter en borkquote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een ICE ticket via Durk gekocht, maar meer heb ik niet. Verder alleen dalkorting in NL.
Ik kom via Oldenzaal-Hengelo of via Gronau-Glanerbrug denk ik. Of DrienerloKennispark, kan ook nog.quote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef Prins_Pils het volgende:
Jullie komen zo'n beetje allemaal via Devsko?Ik ken nog niemand van gezicht maar Flessemans gelukkig wel
Hee das fijn! Maar deze couponcode werkte maar eenmalig zie ik. Kan ik je op ded dag zelf ergens mee bedanken?quote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je hebt een pm, net als Peter en bork
Ja, couponcodes die onbeperkt werken heb ik ook niet, zou leuk wordenquote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Hee das fijn! Maar deze couponcode werkte maar eenmalig zie ik. Kan ik je op ded dag zelf ergens mee bedanken?
Mijn gezicht zie je niet op de foto, maar mijn (brede) rug en hoofd wel: https://www.facebook.com/(...)07248&type=3&theaterquote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef Prins_Pils het volgende:
Jullie komen zo'n beetje allemaal via Devsko?Ik ken nog niemand van gezicht maar Flessemans gelukkig wel
Helaas inderdaad, die zijn toch wel een stuk vriendelijker geprijsd als de hogesnelheid broertjes.quote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef J.B. het volgende:
Mooi man, die oude internationale treinen. Helaas blijven er nog maar bar weinig EC's over in West-Europa.
Dus als je met de trein van Kopenhagen Hbf naar Stockholm wil gaan mag je twee keer gaan overstappen.quote:TRAVELING FROM DENMARK FROM 4 JAN 2016
As of 4 January 2016 the Swedish government are mandating rail, bus and ferry operators to carry out ID controls for all passengers travelling to Sweden. This affects you who will be crossing the Öresund Bridge.
Travelling from Denmark to Sweden
The ID controls take place at Copenhagen Airport. All Öresund trains bound for Sweden start at Copenhagen Airport. To get there from other stations in Denmark, you can use other trains, Metro or city bus. Please visit www.rejseplanen.dk for alternative transportation to Copenhagen Airport.
Travelling from Sweden to Denmark
When travelling from Sweden to Denmark, no ID controls are carried out. The Öresund trains run according the timetable, with the exception of the departures being reduced to every 20 minutes also during peak hours.
Ticket Booking
Because of the above, it is currently not possible to pre-book Öresundståg ticket with departure in Denmark from January 4th and onwards. We will monitor the situation as it develops and re-open the online booking service as soon as possible. Until further notice, we advise you to purchase your tickets in the ticket vending machines available at the stations.
thx Dennis!quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een ICE ticket via Durk gekocht, maar meer heb ik niet. Verder alleen dalkorting in NL.
Staat er ergens ook wat de exacte reden is, of is het paniekvoetbal/vluchtelingenvoetbal?quote:Op zondag 27 december 2015 02:27 schreef James1988 het volgende:
Vanaf 4 januari stelt de Zweedse overheid ID-controles verplicht voor iedereen die het land betreedt per bus, boot of trein. Om die reden heeft SJ alle doorgaande treinen tussen Kopenhagen en Malmö geschrapt, en ook de Øresundståg wordt getroffen:
[..]
Dus als je met de trein van Kopenhagen Hbf naar Stockholm wil gaan mag je twee keer gaan overstappen.
http://www.thelocal.se/20(...)-id-checks-on-trainsquote:Op zondag 27 december 2015 11:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Staat er ergens ook wat de exacte reden is, of is het paniekvoetbal/vluchtelingenvoetbal?
schone plaatquote:Op zondag 27 december 2015 09:51 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
3 Mei 2015 - Bij Strba in Slowakije passeert een fraaie goederentrein bergopwaarts met de ZSSKC 183 041 op kop.
Ik vind aardig wat graffiti op de loc zitten hoor, dus zo schoon is ie nietquote:
Hoe moet dat dan als er Arriva-reizigers tegelijk het perron op en af willen? Wat een gedrochtige oplossing van een non-probleem weerquote:Op zondag 27 december 2015 10:39 schreef greavy het volgende:
Men is nu de poortjes op station Dordrecht aan het testen. Zoals het nu lijkt, krijgt Arriva zelfs een poortje per in- en uitgang.
In/uitgang Weizigtpark is al dusdanig ingericht.
[ afbeelding ]
En ja, bij het rechter poortje staat ook meermaals aangegeven dat die voor Arriva is. Het Arriva-poortje is nu nog niet te gebruiken, je wordt doorverwezen naar de paaltjes op het perron bij spoor 15. NS heeft de poortjes wel in gebruik, maar staan nog open.
SPOILER: Eerdere versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dr_Flash op 27-12-2015 14:04:00 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je maakt een internationale reis he, dan heb je geen toeslag nodigquote:Op zondag 27 december 2015 09:23 schreef bork het volgende:
[..]
thx Dennis!
Moet ik alleen nog een toeslagkaartje ICE Arnhem - Utrecht regelenBizarre is dat ik wel een kortingskaart van DB en NS heb maar omdat ik dan op een NL-dagkaart reis zijn die dan niet geldig
![]()
.
Serieus? Nice wist ik nietquote:Op zondag 27 december 2015 14:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je maakt een internationale reis he, dan heb je geen toeslag nodig
Maakt niet uit, laat ze gewoon beide zien als iemand begint te zeuren.quote:Op zondag 27 december 2015 14:16 schreef bork het volgende:
[..]
Serieus? Nice wist ik nietIs dus alleen voor binnenlands gebruik die toeslag, maar dat doe ik dus wel van Arnhem naar Utrecht met een dagkaartje naar Arnhem vanaf Keulen is een ander kaartje.
![]()
Heeft ie het niet eens over het sudokoenquote:Op zondag 27 december 2015 16:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Betaald chillen in de 1e klas betaald poepen pauze doorbetaald beetje ouwehoeren in de trein kaartcontrole hele dag chikies kijken en koffie zuipen
Als je daar mee overweg kan is het heel leuk
Dat was ik uiteindelijk wel van plan jaquote:Op zondag 27 december 2015 15:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, laat ze gewoon beide zien als iemand begint te zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |