Backup backup backup!quote:Op zondag 27 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
Ik heb maar een .TXT met de OP opgeslagen voor het geval er weer gekaapt wordt
quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 15:22 schreef renwan het volgende:
Probeerde de op ook in de FOK! wiki te krijgen maar kreeg het niet voor elkaar
Juist wél bier halen en net als anders halve liters klappenquote:Op zondag 27 december 2015 15:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zeg mij ow ware pro wat ik anders had moeten doen om jouw niveau te evenaren.
Wel bier, geen bier. Je zou er een boek over kunnen schrijven.quote:Op zondag 27 december 2015 15:25 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Juist wél bier halen en net als anders halve liters klappen
Hier vandaag alquote:
Doe er eens witte smurrie op. If you know what I mean.quote:Op zondag 27 december 2015 15:32 schreef renwan het volgende:
Verdomme, heb honger. Wel brood maar geen beleg in huis
Dat jij je brood graag zo eet moet jij weten maar laat mij erbuitenquote:Op zondag 27 december 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe er eens witte smurrie op. If you know what I mean.
Nee ik eet graag met nutella.quote:Op zondag 27 december 2015 15:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat jij je brood graag zo eet moet jij weten maar laat mij erbuiten
Wat ben jij een smerig wijfquote:
En dan keihard roepen: "Allemaal even luisteren"quote:Op zondag 27 december 2015 15:44 schreef Simterklaas het volgende:
Als je baas bent ga je op je eerste dag keihard op dat fluitje blazen in de stiltecoupé
Betaald chillen in de 1e klas betaald poepen pauze doorbetaald beetje ouwehoeren in de trein kaartcontrole hele dag chikies kijken en koffie zuipenquote:
Moet er geen overwegstoring zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 16:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Betaald chillen in de 1e klas betaald poepen pauze doorbetaald beetje ouwehoeren in de trein kaartcontrole hele dag chikies kijken en koffie zuipen
Als je daar mee overweg kan is het heel leuk
Dan ben je ff druk iddquote:Op zondag 27 december 2015 16:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Moet er geen overwegstoring zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |