Hoe dan?quote:Op zondag 27 december 2015 15:03 schreef renwan het volgende:
Een derde van mijn totaal zit in deze reeks![]()
Ik heb er nog 1 koud staan en daar hou ik het bij, moet morgen wel nuchter kunnen bellenquote:Op zondag 27 december 2015 15:04 schreef Scuidward het volgende:
Veel te laat gemaakt gisteren. Besloten vandaag geen bier te kopen. Zal wel zweten worden in bed.
Ow is het een telefonisch sollicatiegesprek? Tricky. Is toch anders dan face-to-face.quote:Op zondag 27 december 2015 15:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 koud staan en daar hou ik het bij, moet morgen wel nuchter kunnen bellen
Het is hier gewoon gezellig zo in de nacht en als ik dan nachtdiensten heb dan is deze reeks mijn enige vermaakquote:
12 jarigen als Rickert moeten hier inderdaad wegblijven want die mogen nog geen bier..quote:Op zondag 27 december 2015 13:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En minderjarigen, niet te vergeten.
[..]
Je hebt je al niet zo populair gemaakt en nu denk je nog steeds welkom te zijn?
Ja maar als ik het morgen goed doe mag ik dinsdag al face to face solliciterenquote:Op zondag 27 december 2015 15:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow is het een telefonisch sollicatiegesprek? Tricky. Is toch anders dan face-to-face.
Amateurquote:Op zondag 27 december 2015 15:04 schreef Scuidward het volgende:
Veel te laat gemaakt gisteren. Besloten vandaag geen bier te kopen. Zal wel zweten worden in bed.
quote:Op zondag 27 december 2015 15:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja maar als ik het morgen goed doe mag ik dinsdag al face to face solliciteren
Ik ben best voor vrede tussen de SC's maar dan moeten dit soort trolls wegblijvenquote:Op zondag 27 december 2015 15:06 schreef Duzzy het volgende:
[..]
12 jarigen als Rickert moeten hier inderdaad wegblijven want die mogen nog geen bier..
En het café tapt geen Fristi
Er zit nu weer iemand daar te trollen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben best voor vrede tussen de SC's maar dan moeten dit soort trolls wegblijven
Wie? Ik ga ingrijpenquote:Op zondag 27 december 2015 15:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er zit nu weer iemand daar te trollen.
MadeInChina is geen Apostel, Profeet of zelfs Wiebelkont.quote:
Zal jou eens klonen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Die madeinchina is gewoon een klb kloontje
Moet je nog motivatie tips??quote:Op zondag 27 december 2015 15:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja maar als ik het morgen goed doe mag ik dinsdag al face to face solliciteren
Graag!quote:
"Ik ken Geerd."quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga zo aan het werk stuur wel ff pm !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |