SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 48% gewijzigd door renwan op 27-12-2015 20:53:24 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Geef me een paar minuten jaquote:
veel te veel werkquote:Op zondag 27 december 2015 04:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Sure! Even copy pasten, moet goedkomen toch?
Alle tags wegwerken, teveel werkquote:Op zondag 27 december 2015 04:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Sure! Even copy pasten, moet goedkomen toch?
Thaaa Zappaaaahquote:
Hier nog eenquote:
Oh. Alweer vergeten. Dat krijg je met die leeftijd he. Sorry schat.quote:Op zondag 27 december 2015 11:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey oudje ik maakte jou juist eerder wakker voor ontbijt op bed. Waar blijft die
Het Geer-SC plaatje staat er nog gewoon in, hoor.quote:
Tot over een kwartiertjequote:Op zondag 27 december 2015 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga studeren, dag mensheid. Tot over 1 maand![]()
Nee grapje tot over een paar uur. Of dagen. Of weken. Of jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik heb alvast schone kleren klaargelegd voor je.quote:Op zondag 27 december 2015 12:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga studeren, dag mensheid. Tot over 1 maand![]()
Nee grapje tot over een paar uur. Of dagen. Of weken. Of jaren.
Met kwaliteitsposts als:quote:Op zondag 27 december 2015 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
renwan heeft al bijna 3.000 posts in deze reeks![]()
Helaas ging hij vannacht even de mist in.quote:Op zondag 27 december 2015 12:45 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Met kwaliteitsposts als:
-De OP-
"3"
"2"
"1"
"En"
"VOL"
![]()
Ik had hem ook willen maken vannacht, maar had het ook verkeerd getimedquote:Op zondag 27 december 2015 12:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Helaas ging hij vannacht even de mist in.
Kapen en de OP verneuken hoort daar alleen niet bij. Waarom staan hier geen strenge regels op?quote:Op zondag 27 december 2015 03:30 schreef Remqo het volgende:
Geerd SC moet in aller tijden een warme kroeg blijven waar iedereen zich welkom voelt.
Hier zouden inderdaad (zware) straffen op moeten komen te staan, vooral als de halve KLB SC hier blijft rondhangen in de nacht!quote:Op zondag 27 december 2015 12:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kapen en de OP verneuken hoort daar alleen niet bij. Waarom staan hier geen strenge regels op?
Ging jij je maar eens wat meer bezig houden met flikkers en wat minder tijd hier besteden, zou voor iedereen beter zijn!quote:
En minderjarigen, niet te vergeten.quote:Op zondag 27 december 2015 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zouden inderdaad (zware) straffen op moeten komen te staan, vooral als de halve KLB SC hier blijft rondhangen in de nacht!
Je hebt je al niet zo populair gemaakt en nu denk je nog steeds welkom te zijn?quote:
Sorry dat ik je zus heb gepaktquote:Op zondag 27 december 2015 13:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En minderjarigen, niet te vergeten.
[..]
Je hebt je al niet zo populair gemaakt en nu denk je nog steeds welkom te zijn?
Dat sowiesoquote:Op zondag 27 december 2015 13:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij is beetje aandachtsgeil en negatieve aandacht is ook aandacht.quote:[..]
quote:Op zondag 27 december 2015 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
renwan heeft al bijna 3.000 posts in deze reeks
Ik moet hier meer posten want ik zak steeds verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer roseroosje is altijd een goed ideequote:Op zondag 27 december 2015 13:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik moet hier meer posten want ik zak steeds verder.
quote:Op zondag 27 december 2015 13:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik moet hier meer posten want ik zak steeds verder.
Dan ga je niet. Alles is een keuze in het leven.quote:Op zondag 27 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb echt geen zin straks te gaan werken
Gewoon ziek melden en halve liters klappenquote:Op zondag 27 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb echt geen zin straks te gaan werken
Maar niet werken is geen inkomen meer hebben, geen inkomen meer hebben is bijstand, bijstand is minder dan ik nu heb, minder hebben dan ik nu heb is minder geld voor bier, minder bier is oneervol tov Geerd.quote:Op zondag 27 december 2015 13:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan ga je niet. Alles is een keuze in het leven.
Deze man weetquote:Op zondag 27 december 2015 13:22 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden en halve liters klappen
Baas !!quote:Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ben bezig met een wordpress sitje ter eren van Geerd God
Was bezig met het Grote Geerd God Boek en dacht dat het misschien wel handig was om hier een wordpress sitje voor te maken om het op te zetten. Anders wordt de OP wel erg groot.quote:
Als je nog fotosoeps,gifjes of andere animaties nodig hebt, dan zeg je het maarquote:
Deze manquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 12:39 schreef DerRabbit het volgende:
renwan heeft al bijna 3.000 posts in deze reeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9.400 (gemiddeld 3 per dag)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Hoe dan?quote:Op zondag 27 december 2015 15:03 schreef renwan het volgende:
Een derde van mijn totaal zit in deze reeks![]()
Ik heb er nog 1 koud staan en daar hou ik het bij, moet morgen wel nuchter kunnen bellenquote:Op zondag 27 december 2015 15:04 schreef Scuidward het volgende:
Veel te laat gemaakt gisteren. Besloten vandaag geen bier te kopen. Zal wel zweten worden in bed.
Ow is het een telefonisch sollicatiegesprek? Tricky. Is toch anders dan face-to-face.quote:Op zondag 27 december 2015 15:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 koud staan en daar hou ik het bij, moet morgen wel nuchter kunnen bellen
Het is hier gewoon gezellig zo in de nacht en als ik dan nachtdiensten heb dan is deze reeks mijn enige vermaakquote:
12 jarigen als Rickert moeten hier inderdaad wegblijven want die mogen nog geen bier..quote:Op zondag 27 december 2015 13:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
[..]
Ja maar als ik het morgen goed doe mag ik dinsdag al face to face solliciterenquote:Op zondag 27 december 2015 15:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow is het een telefonisch sollicatiegesprek? Tricky. Is toch anders dan face-to-face.
Amateurquote:Op zondag 27 december 2015 15:04 schreef Scuidward het volgende:
Veel te laat gemaakt gisteren. Besloten vandaag geen bier te kopen. Zal wel zweten worden in bed.
quote:Op zondag 27 december 2015 15:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja maar als ik het morgen goed doe mag ik dinsdag al face to face solliciteren
Ik ben best voor vrede tussen de SC's maar dan moeten dit soort trolls wegblijvenquote:Op zondag 27 december 2015 15:06 schreef Duzzy het volgende:
[..]
12 jarigen als Rickert moeten hier inderdaad wegblijven want die mogen nog geen bier..
En het café tapt geen Fristi
Er zit nu weer iemand daar te trollen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben best voor vrede tussen de SC's maar dan moeten dit soort trolls wegblijven
Wie? Ik ga ingrijpenquote:Op zondag 27 december 2015 15:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Er zit nu weer iemand daar te trollen.
MadeInChina is geen Apostel, Profeet of zelfs Wiebelkont.quote:
Zal jou eens klonen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Die madeinchina is gewoon een klb kloontje
Moet je nog motivatie tips??quote:Op zondag 27 december 2015 15:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja maar als ik het morgen goed doe mag ik dinsdag al face to face solliciteren
Graag!quote:
"Ik ken Geerd."quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ga zo aan het werk stuur wel ff pm !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |