Dat moeten we nog maar zien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Of Breda, want als het goed is stopt daar dan een internationale trein.
Vond het de minst interessante van alle internationale treinen. Was misschien omdat het een buurlandtrein was. De Hoek van Holland-Moskou-trein, daar kon je mij voor wakker maken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was al eerder zo. Den Haag - Rotterdam - Dordrecht - Breda - Tilburg - Eindhoven - Helmond - Venlo - Kaldenkirchen - Mönchengladbach - Grevenbroich - Köln. Elke 2 uur. Met Oceaanblauw-beige rijtuigen. En wij vonden dat in 1992 allemaal maar normaal. Maar God de Vader wat waren dat bliksems vette treinen. Daar tipt momenteel alleen de ICE en de Pimpel aan.
Oh ja die heb ik ook nog gereden. 10:07 vrijwel leeg van Utrecht Cntraal naar Schiedam-Rotterdam West. Alles met driehoeksleutelquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vond het de minst interessante van alle internationale treinen. Was misschien omdat het een buurlandtrein was. De Hoek van Holland-Moskou-trein, daar kon je mij voor wakker maken.
Nou ja minst interessante. Misschien. de Pimpel naar bentheim was altijd al interessant, die reed ik in 1993 vooor het eerst, maar ook toen ik in 2002 eindelijk een dogotale camera had, was het vet. Toen reed er nog BR103 gewoon.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Vond het de minst interessante van alle internationale treinen. Was misschien omdat het een buurlandtrein was. De Hoek van Holland-Moskou-trein, daar kon je mij voor wakker maken.
Dat wordt tegenwoordig niet meer gehaald hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Uitdagendste was toen Groningen - Leer, wat drie keer per dag reed.
Nee. Veteranen van de PTA TT NYR 14 wetenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat wordt tegenwoordig niet meer gehaald hoor
Tot later heeft er nog regulier 103 gereden. Maar in 2002 reed er ook al 101/120 voor een aantal slagen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja minst interessante. Misschien. de Pimpel naar bentheim was altijd al interessant, die reed ik in 1993 vooor het eerst, maar ook toen ik in 2002 eindelijk een dogotale camera had, was het vet. Toen reed er nog BR103 gewoon.
Toen reed er nog BR103 gewoon.
Laat dat nog maar eens inzinken.
120 is inmiddels ook hooghard museummatquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Tot later heeft er nog regulier 103 gereden. Maar in 2002 reed er ook al 101/120 voor een aantal slagen.
Prachtige kleurstellingen is dat. Die wou ik vroeger ook altijd hebben van Märklinquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was al eerder zo. Den Haag - Rotterdam - Dordrecht - Breda - Tilburg - Eindhoven - Helmond - Venlo - Kaldenkirchen - Mönchengladbach - Grevenbroich - Köln. Elke 2 uur. Met Oceaanblauw-beige rijtuigen. En wij vonden dat in 1992 allemaal maar normaal. Maar God de Vader wat waren dat bliksems vette treinen. Daar tipt momenteel alleen de ICE en de Pimpel aan.
Functioneert nog prima toch? En rijdt harder als nieuwe locs van NSquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
120 is inmiddels ook hooghard museummat
Ik had echt NET mijn eerste treinervaring achter de rug, Salzburg - Athene en terug. paar maanden later ontdekte ik inens DIE ZELDE rijtuigen in Breda - Tilburg. Of WTF rot op met lesuren, Breda - Den haagquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Prachtige kleurstellingen is dat. Die wou ik vroeger ook altijd hebben van Märklin
Plaatje bij een plaatjequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had echt NET mijn eerste treinervaring achter de rug, Salzburg - Athene en terug. paar maanden later ontdekte ik inens DIE ZELDE rijtuigen in Breda - Tilburg. Of WTF rot op met lesuren, Breda - Den haag![]()
Man de wereld ging open
Kaartjes voor/naar?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef dennistd het volgende:
Mensen die nog geen kaartje hebben moeten mij even pm'en, door een trucje kan ik voor bijna niks kaartjes van de spoordeelwinkel halen.
Toen jullie zo ongeveer de grens over gingen was ik al in Utrechtquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Veteranen van de PTA TT NYR 14 weten
Een dagkaart om mee naar Enschede en vanaf Arnhem mee te reizen.quote:
Maar je hebt toen wel het grootste en leukste deel gemist...quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen jullie zo ongeveer de grens over gingen was ik al in Utrecht
Helaas wel, maar ik had beloofd bij iemand op de verjaardag te komen en dat was ook zeer gezelligquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar je hebt toen wel het grootste en leukste deel gemist...
HC Geerd?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Treinen![]()
![]()
![]()
5 Geerdjes voor jullie!
[ afbeelding ]
7 uit 5 toch minstens? Twee keer de helft!quote:
Een flesje geerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
0 geerdjes zouden waarschijnlijk nog beter zijn.
Mono wist er wel raad mee, wat een heldquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar je hebt toen wel het grootste en leukste deel gemist...
Mja ik weet niet eens wie die pipo isquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
0 geerdjes zouden waarschijnlijk nog beter zijn.
Via Dolder naar Utrecht denk, maar ik kan ook gelijk naar Amersfoort reizen en daar bij jullie instappen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:31 schreef bork het volgende:
Gaat er nog iemand vanaf Utrecht mee met het tochtje op 16 januari?
Ik heb volgens mij wel een ICE ticket via Durk gekocht, maar meer heb ik niet. Verder alleen dalkorting in NL.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef dennistd het volgende:
Mensen die nog geen kaartje hebben moeten mij even pm'en, door een trucje kan ik voor bijna niks kaartjes van de spoordeelwinkel halen.
Je hebt een pm, net als Peter en borkquote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een ICE ticket via Durk gekocht, maar meer heb ik niet. Verder alleen dalkorting in NL.
Ik kom via Oldenzaal-Hengelo of via Gronau-Glanerbrug denk ik. Of DrienerloKennispark, kan ook nog.quote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef Prins_Pils het volgende:
Jullie komen zo'n beetje allemaal via Devsko?Ik ken nog niemand van gezicht maar Flessemans gelukkig wel
Hee das fijn! Maar deze couponcode werkte maar eenmalig zie ik. Kan ik je op ded dag zelf ergens mee bedanken?quote:Op zondag 27 december 2015 01:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je hebt een pm, net als Peter en bork
Ja, couponcodes die onbeperkt werken heb ik ook niet, zou leuk wordenquote:Op zondag 27 december 2015 01:27 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Hee das fijn! Maar deze couponcode werkte maar eenmalig zie ik. Kan ik je op ded dag zelf ergens mee bedanken?
Mijn gezicht zie je niet op de foto, maar mijn (brede) rug en hoofd wel: https://www.facebook.com/(...)07248&type=3&theaterquote:Op zondag 27 december 2015 00:59 schreef Prins_Pils het volgende:
Jullie komen zo'n beetje allemaal via Devsko?Ik ken nog niemand van gezicht maar Flessemans gelukkig wel
Helaas inderdaad, die zijn toch wel een stuk vriendelijker geprijsd als de hogesnelheid broertjes.quote:Op zondag 27 december 2015 00:51 schreef J.B. het volgende:
Mooi man, die oude internationale treinen. Helaas blijven er nog maar bar weinig EC's over in West-Europa.
Dus als je met de trein van Kopenhagen Hbf naar Stockholm wil gaan mag je twee keer gaan overstappen.quote:TRAVELING FROM DENMARK FROM 4 JAN 2016
As of 4 January 2016 the Swedish government are mandating rail, bus and ferry operators to carry out ID controls for all passengers travelling to Sweden. This affects you who will be crossing the Öresund Bridge.
Travelling from Denmark to Sweden
The ID controls take place at Copenhagen Airport. All Öresund trains bound for Sweden start at Copenhagen Airport. To get there from other stations in Denmark, you can use other trains, Metro or city bus. Please visit www.rejseplanen.dk for alternative transportation to Copenhagen Airport.
Travelling from Sweden to Denmark
When travelling from Sweden to Denmark, no ID controls are carried out. The Öresund trains run according the timetable, with the exception of the departures being reduced to every 20 minutes also during peak hours.
Ticket Booking
Because of the above, it is currently not possible to pre-book Öresundståg ticket with departure in Denmark from January 4th and onwards. We will monitor the situation as it develops and re-open the online booking service as soon as possible. Until further notice, we advise you to purchase your tickets in the ticket vending machines available at the stations.
thx Dennis!quote:Op zondag 27 december 2015 00:58 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een ICE ticket via Durk gekocht, maar meer heb ik niet. Verder alleen dalkorting in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |