Why not? 2 is beter dan 1quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet allebei te nemen natuurlijk
Dat kan je overkomen als je met de stopper aankomt in Enschede.. Die komt om 956 aan namelijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toch lullig als je om 9:57 de trein voor je neus weg ziet rijden. Want dat is ook 'bijna tien uur'
Iedereen die het niet haalt komt de avond van tevoren naar Deventer en slaapt bij mij. En daarmee uit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoe laat zouden we ook alweer vertrekken uit Pluskut? Als we om 10 uur vanuit daar vertrekken moet ik om 6:40 uit Breda weg, via Arnhem is dan de meest gerichte route.
laat het gaan, laat het vallen, laat het losquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet allebei te nemen natuurlijk
Ik ga het wel halen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen die het niet haalt komt de avond van tevoren naar Deventer en slaapt bij mij. En daarmee uit.
Ja wmb is hij gek als hij het op zaterdagochtend aan laat komen. Als ie op tijd komt vrijdag is er nog wel een biertje te schooien ook waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:01 schreef b2py het volgende:
Ik zou lekker bij Flessie gaan pitten als ik jou was, hoe maf hij ook is
Nee, maar gewoon geld zatquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:02 schreef bork het volgende:
Jullie hebben zeker vrij reizen op zaterdag in NL?
Kijk maar joh, je bent van harte welkom, en hoe vroeger je beslist hoe meer keus je hebtquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:45 schreef James1988 het volgende:
@Fles: Ik kijk nog wel even wat ik doe. Ik stel het aanbod iig op prijs.![]()
Ja dan pompen we er gewoon een steekvlam naar marseille in joh, kan het allemaal bommen weetjequote:Voor het NJR van 2017 kiezen we dan wel weer een wat zuidelijker vertrekpunt hè?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan pompen we er gewoon een steekvlam naar marseille in joh, kan het allemaal bommen weetje
Of Breda, want als het goed is stopt daar dan een internationale trein.quote:Voor het NJR van 2017 kiezen we dan wel weer een wat zuidelijker vertrekpunt hè? Arnhem ofzo, want als het goed is rijdt die stoptrein naar Düsseldorf dan ook.
Ja dat was al eerder zo. Den Haag - Rotterdam - Dordrecht - Breda - Tilburg - Eindhoven - Helmond - Venlo - Kaldenkirchen - Mönchengladbach - Grevenbroich - Köln. Elke 2 uur. Met Oceaanblauw-beige rijtuigen. En wij vonden dat in 1992 allemaal maar normaal. Maar God de Vader wat waren dat bliksems vette treinen. Daar tipt momenteel alleen de ICE en de Pimpel aan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Of Breda, want als het goed is stopt daar dan een internationale trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |