Staat er ergens ook wat de exacte reden is, of is het paniekvoetbal/vluchtelingenvoetbal?quote:Op zondag 27 december 2015 02:27 schreef James1988 het volgende:
Vanaf 4 januari stelt de Zweedse overheid ID-controles verplicht voor iedereen die het land betreedt per bus, boot of trein. Om die reden heeft SJ alle doorgaande treinen tussen Kopenhagen en Malmö geschrapt, en ook de Øresundståg wordt getroffen:
[..]
Dus als je met de trein van Kopenhagen Hbf naar Stockholm wil gaan mag je twee keer gaan overstappen.
http://www.thelocal.se/20(...)-id-checks-on-trainsquote:Op zondag 27 december 2015 11:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Staat er ergens ook wat de exacte reden is, of is het paniekvoetbal/vluchtelingenvoetbal?
schone plaatquote:Op zondag 27 december 2015 09:51 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
3 Mei 2015 - Bij Strba in Slowakije passeert een fraaie goederentrein bergopwaarts met de ZSSKC 183 041 op kop.
Ik vind aardig wat graffiti op de loc zitten hoor, dus zo schoon is ie nietquote:
Hoe moet dat dan als er Arriva-reizigers tegelijk het perron op en af willen? Wat een gedrochtige oplossing van een non-probleem weerquote:Op zondag 27 december 2015 10:39 schreef greavy het volgende:
Men is nu de poortjes op station Dordrecht aan het testen. Zoals het nu lijkt, krijgt Arriva zelfs een poortje per in- en uitgang.
In/uitgang Weizigtpark is al dusdanig ingericht.
[ afbeelding ]
En ja, bij het rechter poortje staat ook meermaals aangegeven dat die voor Arriva is. Het Arriva-poortje is nu nog niet te gebruiken, je wordt doorverwezen naar de paaltjes op het perron bij spoor 15. NS heeft de poortjes wel in gebruik, maar staan nog open.
SPOILER: Eerdere versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dr_Flash op 27-12-2015 14:04:00 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je maakt een internationale reis he, dan heb je geen toeslag nodigquote:Op zondag 27 december 2015 09:23 schreef bork het volgende:
[..]
thx Dennis!
Moet ik alleen nog een toeslagkaartje ICE Arnhem - Utrecht regelenBizarre is dat ik wel een kortingskaart van DB en NS heb maar omdat ik dan op een NL-dagkaart reis zijn die dan niet geldig
![]()
.
Serieus? Nice wist ik nietquote:Op zondag 27 december 2015 14:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je maakt een internationale reis he, dan heb je geen toeslag nodig
Maakt niet uit, laat ze gewoon beide zien als iemand begint te zeuren.quote:Op zondag 27 december 2015 14:16 schreef bork het volgende:
[..]
Serieus? Nice wist ik nietIs dus alleen voor binnenlands gebruik die toeslag, maar dat doe ik dus wel van Arnhem naar Utrecht met een dagkaartje naar Arnhem vanaf Keulen is een ander kaartje.
![]()
Heeft ie het niet eens over het sudokoenquote:Op zondag 27 december 2015 16:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Betaald chillen in de 1e klas betaald poepen pauze doorbetaald beetje ouwehoeren in de trein kaartcontrole hele dag chikies kijken en koffie zuipen
Als je daar mee overweg kan is het heel leuk
Dat was ik uiteindelijk wel van plan jaquote:Op zondag 27 december 2015 15:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, laat ze gewoon beide zien als iemand begint te zeuren.
En de paus is katholiekquote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef greavy het volgende:
Ah, er is weer een ICdefect gestrand bij Hoofddorp -.-
Ik kijk echt wel op de dag zelf. De meest gunstige route is 6:40 uit Breda en dan via Zutphen en Hengelo naar Enschede, waar ik dan om 9:27 aankom.quote:Op zondag 27 december 2015 17:53 schreef greavy het volgende:
Tis ff handig om af te spreken wie welke trein heeft. Ik tref Bork al in Utrecht, en wie kwam er in Amersfoort bij? Fles en Prins Pils in Deventer. Monopoly ook in Deventer denk ik? Dennis in Hengelooo of Enschede. James ook via Rotterdam ķf Arnhem ofzo, nnb.
Typisch. Ik meld mij uit dienst en alles loopt weer foutquote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef greavy het volgende:
Ah, er is weer een ICdefect gestrand bij Hoofddorp -.-
Wel gestrand dus. Alleen niet gestrand als in "dat is standaard rad-voor-ogen voor een roodseinpassage". Maar gewoon wel gestrand.quote:Op zondag 27 december 2015 18:46 schreef MTL het volgende:
[..]
Typisch. Ik meld mij uit dienst en alles loopt weer fout
Overigens niet gestrand. Spul had een probleempje met de deurvergrendeling. Is inmiddels alweer naar de Watergraafsmeer gereden.
Laat ze lekker sterven aan de tering dan met die roodhemdenquote:Op zondag 27 december 2015 19:05 schreef DriekOplopers het volgende:
De overbezetting was overigens de schuld van de reizigers. Uiteraard niet van de NS. Want er was een trein, en het aantal bakken (of beter gezegd: stoelen) hoeft van De Opdrachtgever Op De Plesmanweg niet te worden bijgehouden.
Via de Veluwe is slechts zes minuten langer, dus die had je eventueel ook kunnen kiezen, tenzij je op Zuid uit wilde stappen natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2015 19:05 schreef DriekOplopers het volgende:
Buitengewoon gezellig Kerst gevierd in het altijd bruisende Hoogeveen.
Terugreis naar Amsterdam per trein was helaas volkomen kut. Van Zwolle (v. 15:45) tot Lelystad opeengepakt op het balkon. Want tijdens de zondagse volksverhuizing van het Oosten naar het Westen vond de NS één lullig VIRM-4’tje wel genoeg. De overbezetting was overigens de schuld van de reizigers. Uiteraard niet van de NS. Want er was een trein, en het aantal bakken (of beter gezegd: stoelen) hoeft van De Opdrachtgever Op De Plesmanweg niet te worden bijgehouden.
Het spoor wordt bestierd door klapmongolen. In Utrecht en in Den Haag.
Daar kom ik meequote:Op zondag 27 december 2015 18:01 schreef Prins_Pils het volgende:
Beter IC1723 pakken van een half uurtje eerder? (Deventer 8:30, Utrecht 7:36)
Ach dat soort dingen worden meestal wel vanzelf opgelost.quote:Op zondag 27 december 2015 19:05 schreef greavy het volgende:
Trein met zwavelzuur ontspoord in Australië
Zeker van gisteren op vandaag?quote:Op zondag 27 december 2015 19:29 schreef James1988 het volgende:
En in Engeland heeft de zee de spoorlijn tussen Dover en Folkestone beschadigd, de boel is daar tot eind februari gesloten voor herstelwerkzaamheden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2015 19:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ach dat soort dingen worden meestal wel vanzelf opgelost.
Als het naar Amsterdam druk is, waarom zou het naar Rotterdam dan rustig zijn? Denk niet dat daar 10 bakken ICM naartoe reed.quote:Op zondag 27 december 2015 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Via de Veluwe is slechts zes minuten langer, dus die had je eventueel ook kunnen kiezen, tenzij je op Zuid uit wilde stappen natuurlijk
Hangt idd af van de materieelinzet, maar als daar bijvoorbeeld een ICM-7 staat dan kun je er voor kiezen om over de Veluwe te gaan als je wiltquote:Op zondag 27 december 2015 19:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als het naar Amsterdam druk is, waarom zou het naar Rotterdam dan rustig zijn? Denk niet dat daar 10 bakken ICM naartoe reed.
Sowieso, ook al was er in die VIRM wel ruimte dan zou ik nog voor ICMm gaanquote:Op zondag 27 december 2015 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hangt idd af van de materieelinzet, maar als daar bijvoorbeeld een ICM-7 staat dan kun je er voor kiezen om over de Veluwe te gaan als je wilt
De beschadigingen werden voor het eerst aangetroffen op kerstavond, maar zijn de afgelopen dagen erger geworden.quote:
Ik wist het nog niet in elk geval.quote:Op zondag 27 december 2015 20:10 schreef greavy het volgende:
Was het hier al eerder gezegd dat er al bijna 3 weken een Lint manco is tussen Almelo en Mariënberg? De Lint'en schijnen groot onderhoud nodig te hebben, en gaan dus beurtelings naar Zutphen. In deze periode rijdt er dus een GTW uit de Achterhoek.
- Peter vanaf Den Haagquote:
als je heel die treindienst opheft heeft de eerste vier maanden ook niemand het in de gatenquote:Op zondag 27 december 2015 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet in elk geval.
Of vanaf Pluskut. Dan zit ik jullie al op te wachten in de treinquote:Op zondag 27 december 2015 20:41 schreef greavy het volgende:
[..]
- James vanaf Hengelo (in eerste planning)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |