Typisch. Ik meld mij uit dienst en alles loopt weer foutquote:Op zondag 27 december 2015 18:29 schreef greavy het volgende:
Ah, er is weer een ICdefect gestrand bij Hoofddorp -.-
Wel gestrand dus. Alleen niet gestrand als in "dat is standaard rad-voor-ogen voor een roodseinpassage". Maar gewoon wel gestrand.quote:Op zondag 27 december 2015 18:46 schreef MTL het volgende:
[..]
Typisch. Ik meld mij uit dienst en alles loopt weer fout
Overigens niet gestrand. Spul had een probleempje met de deurvergrendeling. Is inmiddels alweer naar de Watergraafsmeer gereden.
Laat ze lekker sterven aan de tering dan met die roodhemdenquote:Op zondag 27 december 2015 19:05 schreef DriekOplopers het volgende:
De overbezetting was overigens de schuld van de reizigers. Uiteraard niet van de NS. Want er was een trein, en het aantal bakken (of beter gezegd: stoelen) hoeft van De Opdrachtgever Op De Plesmanweg niet te worden bijgehouden.
Via de Veluwe is slechts zes minuten langer, dus die had je eventueel ook kunnen kiezen, tenzij je op Zuid uit wilde stappen natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2015 19:05 schreef DriekOplopers het volgende:
Buitengewoon gezellig Kerst gevierd in het altijd bruisende Hoogeveen.
Terugreis naar Amsterdam per trein was helaas volkomen kut. Van Zwolle (v. 15:45) tot Lelystad opeengepakt op het balkon. Want tijdens de zondagse volksverhuizing van het Oosten naar het Westen vond de NS één lullig VIRM-4’tje wel genoeg. De overbezetting was overigens de schuld van de reizigers. Uiteraard niet van de NS. Want er was een trein, en het aantal bakken (of beter gezegd: stoelen) hoeft van De Opdrachtgever Op De Plesmanweg niet te worden bijgehouden.
Het spoor wordt bestierd door klapmongolen. In Utrecht en in Den Haag.
Daar kom ik meequote:Op zondag 27 december 2015 18:01 schreef Prins_Pils het volgende:
Beter IC1723 pakken van een half uurtje eerder? (Deventer 8:30, Utrecht 7:36)
Ach dat soort dingen worden meestal wel vanzelf opgelost.quote:Op zondag 27 december 2015 19:05 schreef greavy het volgende:
Trein met zwavelzuur ontspoord in Australië
Zeker van gisteren op vandaag?quote:Op zondag 27 december 2015 19:29 schreef James1988 het volgende:
En in Engeland heeft de zee de spoorlijn tussen Dover en Folkestone beschadigd, de boel is daar tot eind februari gesloten voor herstelwerkzaamheden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2015 19:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ach dat soort dingen worden meestal wel vanzelf opgelost.
Als het naar Amsterdam druk is, waarom zou het naar Rotterdam dan rustig zijn? Denk niet dat daar 10 bakken ICM naartoe reed.quote:Op zondag 27 december 2015 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Via de Veluwe is slechts zes minuten langer, dus die had je eventueel ook kunnen kiezen, tenzij je op Zuid uit wilde stappen natuurlijk
Hangt idd af van de materieelinzet, maar als daar bijvoorbeeld een ICM-7 staat dan kun je er voor kiezen om over de Veluwe te gaan als je wiltquote:Op zondag 27 december 2015 19:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als het naar Amsterdam druk is, waarom zou het naar Rotterdam dan rustig zijn? Denk niet dat daar 10 bakken ICM naartoe reed.
Sowieso, ook al was er in die VIRM wel ruimte dan zou ik nog voor ICMm gaanquote:Op zondag 27 december 2015 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hangt idd af van de materieelinzet, maar als daar bijvoorbeeld een ICM-7 staat dan kun je er voor kiezen om over de Veluwe te gaan als je wilt
De beschadigingen werden voor het eerst aangetroffen op kerstavond, maar zijn de afgelopen dagen erger geworden.quote:
Ik wist het nog niet in elk geval.quote:Op zondag 27 december 2015 20:10 schreef greavy het volgende:
Was het hier al eerder gezegd dat er al bijna 3 weken een Lint manco is tussen Almelo en Mariënberg? De Lint'en schijnen groot onderhoud nodig te hebben, en gaan dus beurtelings naar Zutphen. In deze periode rijdt er dus een GTW uit de Achterhoek.
- Peter vanaf Den Haagquote:
als je heel die treindienst opheft heeft de eerste vier maanden ook niemand het in de gatenquote:Op zondag 27 december 2015 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet in elk geval.
Of vanaf Pluskut. Dan zit ik jullie al op te wachten in de treinquote:Op zondag 27 december 2015 20:41 schreef greavy het volgende:
[..]
- James vanaf Hengelo (in eerste planning)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |