SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Hisses.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Krijgen we Leentje ofzo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh Guusje. Beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oud Hollandse gezelligheid van onder de rivieren, ik hou ervan jongens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hmmmMwah ik vind 30 seconds en Evanescense niets toevoegen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:25 schreef Sfeermaker het volgende:
Best veel terechte entries in de top 2000, zeg maar het meeste dat vóór 2013 is uitgebracht. Een Thirty seconds to mars - kings and queens, Prodigy - no good (start the dance), Evanescence - bring me to life, The Doors - Break on through (to the other side) . NaaisssI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
ik was naar buiten gevlucht. maar ben dan ook niet sociaal, want fokker
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Prima positie voor dit nummer. Nu Brabant nog naar beneden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Als ik ooit in een polonaise op nationale tv verschijn (of uberhaupt in een polonaise) dan mag euthanasie toegepast worden.My friends all drive horses![]()
dit gaat dan ook over rails...quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:27 schreef cafca het volgende:
Er zijn veel mooie nummers over treinen, maar dit is er niet een van.....I love music |Ajax forever
Crazy Train?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:27 schreef cafca het volgende:
Er zijn veel mooie nummers over treinen, maar dit is er niet een van.....![]()
Vanilla Ice - Stop that trainquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:27 schreef cafca het volgende:
Er zijn veel mooie nummers over treinen, maar dit is er niet een van.....![]()
![]()
verstandig!quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Voor ik op invoeren klikte heb ik het 2 keer nagelezenI love music |Ajax forever
Je hebt ook zo'n band....quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:27 schreef cafca het volgende:
Er zijn veel mooie nummers over treinen, maar dit is er niet een van.....De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Pure oorteringquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja dat was een eendagsvlieg die verdorie bleef leven!quote:I love music |Ajax forever
Oehhh No Good, terechte binnenkomer![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Albert Hammondquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:27 schreef cafca het volgende:
Er zijn veel mooie nummers over treinen, maar dit is er niet een van.....
Long train runningquote:
I Often Dream of Trains
Trains across the Sea
it takes a lot to Laugh, it takes a train to Cry
Train in vain
Etc.![]()
Als eendagsvlieg tolereerbaar door een briljante overgang in Drops of Jupiter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat was een eendagsvlieg die verdorie bleef leven![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kedeng kedeng
kedeng kedeng
kedeng kedeng
[ afbeelding ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik wilde er net over beginnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
En zo'n schele zangeres in Komo-zak...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Prodigy![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
train en briljant lijkt mij een paradoxquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als eendagsvlieg tolereerbaar door een briljante overgang in Drops of Jupiter.I love music |Ajax forever
lijkt, maar die overgang is oprecht heel goed. Die redt een verder kabbelend SkyRadio plaatje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
train en briljant lijkt mij een paradox
Bij hun terugkeer maakten ze echter de grootste zooi mogelijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar wat betekent kedeng kedeng nu eigenlijk? O wacht, ik weet het al.Ken ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Long train running
I Often Dream of Trains
Trains across the Sea
it takes a lot to Laugh, it takes a train to Cry
Train in vain
Etc.![]()
Na dit genot moeten ze inderdaad ook wat mensen rustig krijgen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die eerste ken je wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat betekent kedeng kedeng nu eigenlijk? O wacht, ik weet het al.
[..]
Ken ik allemaal niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vond 50 ways to say goodbye leuk, die staat er helaas niet meer in.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lijkt, maar die overgang is oprecht heel goed. Die redt een verder kabbelend SkyRadio plaatje.
Bij hun terugkeer maakten ze echter de grootste zooi mogelijk![]()
Omen is mijn favorietquote:I love music |Ajax forever
Ik heb niet heel veel met the Prodigy, maar dit is wel beter dan heel veel ansers wat er in de top 2000 staat![]()
![]()
Volgend jaar Omen ook de top2000 instemmen
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ingestuurd bericht onderin beeld: "Tijd voor verjonging in de lijst en daar hoort the Prodigy zeker bij"
.. verjonging??![]()
Volgend jaar stemmen we Breathe erin.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:33 schreef Sfeermaker het volgende:
Volgend jaar Omen ook de top2000 instemmen
I love music |Ajax forever
Hahaha, ik zie het staan inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:33 schreef Wave103 het volgende:
Ingestuurd bericht onderin beeld: "Tijd voor verjonging in de lijst en daar hoort the Prodigy zeker bij"
.. verjonging??
Make love, not war ☮![]()
Stone Roses, echt een briljante liveband.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stones Roses
Genot
Dat nummer is ouder dan ik benquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:33 schreef Wave103 het volgende:
.. verjonging??![]()
![]()
Heeft er werkelijk niets mee te maken. Maar dan ook echt niets.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stone Roses, echt een briljante liveband.
ik heb weinig met de Stone Roses, maar dit kabbelt wel lekker.I love music |Ajax forever
Stone roses, ook al zo terecht !The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Hopelijk de 9 minuten versie![]()
Maar dat zal weer niet
Mwah ik vind die hele plaat wel aardig maar hij is ook niet echt briljant ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef peaceman het volgende:
ik heb weinig met de Stone Roses, maar dit kabbelt wel lekker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had liever I Wanna Be Adored gehoord, maar ik accepteer het maar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh. Nou ik gok weer verder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft er werkelijk niets mee te maken. Maar dan ook echt niets.![]()
Zal wel afgekapt omdat er iemand mot lullequote:Op vrijdag 25 december 2015 21:35 schreef laxus13 het volgende:
Hopelijk de 9 minuten versie![]()
Maar dat zal weer nietHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Vorig jaar ook al in de lijstquote:
Er is naast de Dandy Warhols maar 1 echte shoegazeband die (2x) in de top 2000 staat. Nu mag jij radenquote:
Ik vind dit ook niet de beste van hun. Wel het hitjequote:Op vrijdag 25 december 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind die hele plaat wel aardig maar hij is ook niet echt briljant ofzo![]()
vorig jaar draaiden ze de nummer 1661 niet?quote:I love music |Ajax forever
Beetje saai inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:35 schreef D. het volgende:
Dadelijk toch een minderen van Dire Straits![]()
Toen ook al een nieuwe binnenkomer?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zullen we een actie starten om When The Sun Hits in de Top 2000 te krijgen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is naast de Dandy Warhols maar 1 echte shoegazeband die (2x) in de top 2000 staat. Nu mag jij radenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
eentje vrij hoog hèquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is naast de Dandy Warhols maar 1 echte shoegazeband die (2x) in de top 2000 staat. Nu mag jij radenWhen I was a child I had a fever.
neuhquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een actie starten om When The Sun Hits in de Top 2000 te krijgen?I love music |Ajax forever
Ik zie dat het niet lang meer duurt voordat we grandioos kunnen gaan genieten van een van de beste nieuwe binnenkomers dit jaar. Hoop dat ie de komende jaren een mooie opmars maakt.![]()
alleen vorig jaarquote:
Ik ken het niet. Dus nope wmb.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een actie starten om When The Sun Hits in de Top 2000 te krijgen?Make love, not war ☮![]()
Red Eyes?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef Cee het volgende:
Ik zie dathett niet lang meer duurt voordat we grandioos kunnen gaan genieten van een van de beste nieuwe binnenkomers dit jaar. Hoop dat ie de komende jaren een mooie opmars maakt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vuuuuur
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een actie starten om When The Sun Hits in de Top 2000 te krijgen?Vapour Trail vind ik denk ik de beste single van een shoegaze bandje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we een actie starten om When The Sun Hits in de Top 2000 te krijgen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jazeker. Vorig jaar in ieder geval top 100.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, die. Die komen zometeen weer de boel in slaap tokkelen toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is naast de Dandy Warhols maar 1 echte shoegazeband die (2x) in de top 2000 staat. Nu mag jij raden![]()
Mwah, als ze dat doen weet ik dat jij dat een heel mooi liedje vindt (als ik het goed heb)quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, die. Die komen zometeen weer de boel in slaap tokkelen toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit schijnt naakt te zijn ingezongen..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor welk nummer moet ik vannacht de wekker zetten?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zaadplaat vind ik dat.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Elvis kon t echter niet meer opnemen, want dood, dus toen naar de Pointer Sisters gegaan.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit is allemaal te verwarrend.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, als ze dat doen weet ik dat jij dat een heel mooi liedje vindt (als ik het goed heb)![]()
Ik denk niet dat dit ElvisI love music |Ajax forever
Dire Straits heeft wel een paar enorme schijtnummers. Deze had niet gehoeven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geinige overgang, van een nr voor elvis, naar een nummer over elvisHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
1790, ik zal maar zeggen wat mexicano zou zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:40 schreef Szura het volgende:
Voor welk nummer moet ik vannacht de wekker zetten?![]()
Hint: Ze moeten geld afstaan aan de Stones.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Over Elvis gesprokenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elvis kon t echter niet meer opnemen, want dood, dus toen naar de Pointer Sisters gegaan.
Goed excuus welquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Elvis kon t echter niet meer opnemen, want dood, dus toen naar de Pointer Sisters gegaan.![]()
![]()
oh dat baggernummerquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hint: Ze moeten geld afstaan aan de Stones.
Zo bijzonder is Let it Happen nu ook weer nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
1790, ik zal maar zeggen wat mexicano zou zeggen.
Ze hebben mooie liedjes maar die hoort er niet bij.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Drawing blanks here.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hint: Ze moeten geld afstaan aan de Stones.![]()
Ik ga de wekker moeten zetten voor 5 uur 's ochtends.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
blond? ga je haar eens verve dan....quote:I love music |Ajax forever
Dat is wel bitter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hint: Ze moeten geld afstaan aan de Stones.Un dann rettet kein Kavallerie,
Voor Kensington?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga de wekker moeten zetten voor 5 uur 's ochtends.![]()
Ik zet voor geen 1 nummer de wekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga de wekker moeten zetten voor 5 uur 's ochtends.
Of het moet Pokemon zijn dat is dan de uitzondering
Holy shit, daar heb ik op gestemd zelfs.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
blond? ga je haar eens verve dan....
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Holy shit, daar heb ik op gestemd zelfs.
![]()
![]()
Pokemon is morgen tussen 10 en 11.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zet voor geen 1 nummer de wekker
Of het moet Pokemon zijn dat is dan de uitzonderingReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Eigenlijk wel ja.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Hun eerste album valt duidelijk binnen het genre. Urban Hymns heeft in de verte nog wat elementen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Holy shit, daar heb ik op gestemd zelfs.
Up Where We Belong
I Knowquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pokemon is morgen tussen 10 en 11.
ja joh... maak er een symphony van..quote:I love music |Ajax forever
Heeft Jennifer Warnes eigenlijk solowerk? Ik ken alleen twee duetten van haar.
My friends all drive horses![]()
Dan zit er dus nog een greintje shoegazewaardering in me. Trots.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun eerste album valt duidelijk binnen het genre. Urban Hymns heeft in de verte nog wat elementen.![]()
Morgen 2x Pokemon, eerst de theme song en dan Volbeat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, dat was weer Kerst. Werd ik een beetje verplicht naar Home Alone nog wat te kijken,
"Want die muziek hebben we al zo vaak gehoord"
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen 2x Pokemon, eerst de theme song en dan Volbeat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen 2x Pokemon, eerst de theme song en dan Volbeat.Volbeat was echt tyfus lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al was Illumise nog kutter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Saved by the bellquote:I love music |Ajax forever
Wel jammer dat topbands als Lapras en Mew niet in de lijst staan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Och, jeetje. Wat een kutKerst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Nou, dat was weer Kerst. Werd ik een beetje verplicht naar Home Alone nog wat te kijken,
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.Make love, not war ☮![]()
Kut, heb net de mediabox uitgezet, hij was nog Bad Santa aan het opnemenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.
Ze smelten de kazen!![]()
En die film heb ze niet al honderd keer gezien?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.![]()
![]()
Gelukkig was het de tv-première van Home Alone hequote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
ik snap al die pokemongrappen niet. ik ben oud
Morgen 2x Pokemon, eerst de theme song en dan Volbeat.Jessie is ook al langs gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee die film is zeker nooit op TV... man ik zou met ze breken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.I love music |Ajax forever
Ja dat!quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En die film heb ze niet al honderd keer gezien?![]()
De ironie vind ik grappig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Home Alone was idd nog nooit uitgezonden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Er zijn mensen die alles na gen 1 niet leuk vinden, maar daar ben ik het niet mee eens. Wel waren er veel Pokemon die niks toevoegen, daar waren die 2 voorbeelden van ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volbeat was echt tyfus lelijk
al was Illumise nog kutter.![]()
Ja, denk je dat het door tyfus komt?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:49 schreef Szura het volgende:
Deze DJ heeft spraakgebrek de tyfus zegI love music |Ajax forever
Zijn er nog meer bands die vernoemd zijn naar een pokemon? Ik ken alleen Volbeat, Lapras en Mew, maar volgens mij is er nog eentje
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?My friends all drive horses![]()
Ik ken een Leonard Cohen coveralbum van haar. Volgens mij is first we take Manhattan een hitje geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Jennifer Warnes eigenlijk solowerk? Ik ken alleen twee duetten van haar.![]()
Alleen tijdens de Backstreet Boys ga ik enorm met mezelf dansen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik weet wel wat Pokemon is. Twan keek er altijd naar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?
Teringcool.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?![]()
in je onderbroek zeker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Alleen tijdens de Backstreet Boys ga ik enorm met mezelf dansen.I love music |Ajax forever
Dit is toch niet... of is het Billy Joel?Un dann rettet kein Kavallerie,
Dan moet ik maar met mezelf dansen
Pokemonquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?
Denk Final Fantasy waarbij je mytische wezens moet vangen om ze je slaaf te maken en heel veel verschillende soorten magie te kunnen gebruiken ipv een paar standaard ijs/vuur/donderaanvallen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een tekenfilm, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
En een kaartspel![]()
![]()
Die man was vieze dingen in haar oor aan het fluisterenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Je vangt beestjes en daagt andere pokemon trainers uit om tegen hun beestjes te vechten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
The End.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee dat is Biily Idol. Niet Joel.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?![]()
Oh ja die heb je ook nogquote:For you, there'll be no more crying.
Beestje met een slurf. Pak je bal. Schreeuw heel hard dat ie moet komen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Als Billy Idol komt ga ik met mezelf dansenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Alleen tijdens de Backstreet Boys ga ik enorm met mezelf dansen.![]()
![]()
Je vergeet de flippo'squote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)![]()
Ik heb ze ook nog steeds, Ga ik nooit weg doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)
Die kaarten heb ik ook nog liggen. Ze gaan van de ene naar de andere zoon en steeds kom ik ze weer tegen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beestje met een slurf. Pak je bal. Schreeuw heel hard dat ie moet komen.![]()
![]()
Oja, je had ook Gengahr (helaas met de extra H.)
Dat was niet zo'n boeiende belofte voor 2015.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zei ik ook van mijn flippo'squote:Op vrijdag 25 december 2015 21:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog steeds, Ga ik nooit weg doen
Ja al vind ik Under Pressure stukken beter.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al vind ik Under Pressure stukken beter.
An Ocean Between The Waves is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al vind ik Under Pressure stukken beter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ook. Maar dan wel van Queen en Bowie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al vind ik Under Pressure stukken beter.Un dann rettet kein Kavallerie,
Zeker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef asco het volgende:
Was men hier wel een beetje positief over Prodigy daarnet?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef asco het volgende:
Was men hier wel een beetje positief over Prodigy daarnet?
Dat outro is een van de fijnste outro's ooit.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
op verzoek van Diaan:
je denk zeker dat je Steve Miller BandI love music |Ajax forever
Heb nog steeds geen idee wat Pokemon is, toch bedankt voor de reacties.
Heb het niet het idee dat ik iets gemist heb terwijl ik in die jaren aan het basketballen en Civ 3 aan het spelen was.My friends all drive horses![]()
TopCatquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Toen wij jong waren waren tekenfilms tenminste echt cool, dat pokemon ziet er zo treurig uit![]()
Inderdaad. Ontzettend jammer dat die er niet in staat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
An Ocean Between The Waves is mijn favoriet.![]()
Heelquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef asco het volgende:
Was men hier wel een beetje positief over Prodigy daarnet?![]()
![]()
Jij denkt zeker dat je grappig band?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef peaceman het volgende:
op verzoek van Diaan:
je denk zeker dat je Steve Miller Band[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou zeg, ik ben geen joker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef peaceman het volgende:
op verzoek van Diaan:
je denk zeker dat je Steve Miller BandUn dann rettet kein Kavallerie,
jw roodbeen is wel naar de randen van de nacht verdrongen zeg. Was afgelopen jaren een van de beste dj'sHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Denkt*quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef peaceman het volgende:
op verzoek van Diaan:
je denk zeker dat je Steve Miller Band![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Toen wij jong waren waren tekenfilms tenminste echt cool, dat pokemon ziet er zo treurig uit![]()
maar je staat wel voor...quote:I love music |Ajax forever
Vanaf 4 januari overdag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
jw roodbeen is wel naar de randen van de nacht verdrongen zeg. Was afgelopen jaren een van de beste dj's![]()
Dommel, Boes, dat soort heldenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Toen wij jong waren waren tekenfilms tenminste echt cool, dat pokemon ziet er zo treurig uit
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik zoek hem voor het slapen gaan even op spotifyquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga de wekker moeten zetten voor 5 uur 's ochtends.![]()
![]()
hij schijnt er zelf anders behoorlijk content mee te zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
jw roodbeen is wel naar de randen van de nacht verdrongen zeg. Was afgelopen jaren een van de beste dj'sI love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
Heb nog steeds geen idee wat Pokemon is, toch bedankt voor de reacties.
Heb het niet het idee dat ik iets gemist heb terwijl ik in die jaren aan het basketballen en Civ 3 aan het spelen was.
The Ant and the Aardvarkquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Niet uitgekomen als single, zal er wel mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. Ontzettend jammer dat die er niet in staat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
Denk niet dat dat alleen door Rob komt hoor en JW is er blij mee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Door Rob Stenders uit de middag verdreven jaI love music |Ajax forever
Seabertquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Seabird en Ovide en z'n vriendjes![]()
![]()
Die Tsjechische Mol danThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Snap t niet helemaal, volgens mij had ie een van de mooiste tijdslots op de dag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk niet dat dat alleen door Rob komt hoor en JW is er blij mee.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Kijk uit malloot, een kokosnootquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En Seabird en Ovide en z'n vriendjes
wie laat ong lachen, gieren
ovide & zijn vrienden
quote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
ja maar nu heeft ie meer muzikale vrijheid zegt hij.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Snap t niet helemaal, volgens mij had ie een van de mooiste tijdslots op de dag.I love music |Ajax forever
Dat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Toen wij jong waren waren tekenfilms tenminste echt cool, dat pokemon ziet er zo treurig uit
Maar ik ga toch echt niet de tune van Wicky de Viking in de top 2000 stemmen
Edit ik zit mobiel, dus als iemand anders een nieuwe wil openen, graag!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: