Kut, heb net de mediabox uitgezet, hij was nog Bad Santa aan het opnemenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Nou, dat was weer Kerst. Werd ik een beetje verplicht naar Home Alone nog wat te kijken,
"Want die muziek hebben we al zo vaak gehoord"
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.
En die film heb ze niet al honderd keer gezien?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Nou, dat was weer Kerst. Werd ik een beetje verplicht naar Home Alone nog wat te kijken,
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.
Gelukkig was het de tv-première van Home Alone hequote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen 2x Pokemon, eerst de theme song en dan Volbeat.Jessie is ook al langs gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nee die film is zeker nooit op TV... man ik zou met ze breken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.
Ja dat!quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En die film heb ze niet al honderd keer gezien?
De ironie vind ik grappig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.
Home Alone was idd nog nooit uitgezonden.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.
Er zijn mensen die alles na gen 1 niet leuk vinden, maar daar ben ik het niet mee eens. Wel waren er veel Pokemon die niks toevoegen, daar waren die 2 voorbeelden van ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volbeat was echt tyfus lelijk
al was Illumise nog kutter.
Ja, denk je dat het door tyfus komt?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:49 schreef Szura het volgende:
Deze DJ heeft spraakgebrek de tyfus zeg
Ik ken een Leonard Cohen coveralbum van haar. Volgens mij is first we take Manhattan een hitje geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Jennifer Warnes eigenlijk solowerk? Ik ken alleen twee duetten van haar.
Ik weet wel wat Pokemon is. Twan keek er altijd naar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?
Teringcool.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?
in je onderbroek zeker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Alleen tijdens de Backstreet Boys ga ik enorm met mezelf dansen.
Pokemonquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Denk Final Fantasy waarbij je mytische wezens moet vangen om ze je slaaf te maken en heel veel verschillende soorten magie te kunnen gebruiken ipv een paar standaard ijs/vuur/donderaanvallen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Een tekenfilm, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Je vangt beestjes en daagt andere pokemon trainers uit om tegen hun beestjes te vechten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Nee dat is Biily Idol. Niet Joel.quote:
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Oh ja die heb je ook nogquote:
Beestje met een slurf. Pak je bal. Schreeuw heel hard dat ie moet komen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Als Billy Idol komt ga ik met mezelf dansenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Alleen tijdens de Backstreet Boys ga ik enorm met mezelf dansen.
Je vergeet de flippo'squote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)
Ik heb ze ook nog steeds, Ga ik nooit weg doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)
Die kaarten heb ik ook nog liggen. Ze gaan van de ene naar de andere zoon en steeds kom ik ze weer tegen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beestje met een slurf. Pak je bal. Schreeuw heel hard dat ie moet komen.
Dat zei ik ook van mijn flippo'squote:Op vrijdag 25 december 2015 21:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog steeds, Ga ik nooit weg doen
Ja al vind ik Under Pressure stukken beter.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al vind ik Under Pressure stukken beter.
An Ocean Between The Waves is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan wel van Queen en Bowie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef asco het volgende:
Was men hier wel een beetje positief over Prodigy daarnet?
Jazeker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef asco het volgende:
Was men hier wel een beetje positief over Prodigy daarnet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |