Pokemon is morgen tussen 10 en 11.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zet voor geen 1 nummer de wekker
Of het moet Pokemon zijn dat is dan de uitzondering
Eigenlijk wel ja.quote:
Hun eerste album valt duidelijk binnen het genre. Urban Hymns heeft in de verte nog wat elementen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Holy shit, daar heb ik op gestemd zelfs.
I Knowquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pokemon is morgen tussen 10 en 11.
ja joh... maak er een symphony van..quote:
Dan zit er dus nog een greintje shoegazewaardering in me. Trots.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun eerste album valt duidelijk binnen het genre. Urban Hymns heeft in de verte nog wat elementen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen 2x Pokemon, eerst de theme song en dan Volbeat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Morgen 2x Pokemon, eerst de theme song en dan Volbeat.Volbeat was echt tyfus lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al was Illumise nog kutter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Saved by the bellquote:
Och, jeetje. Wat een kutKerst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:47 schreef asco het volgende:
Nou, dat was weer Kerst. Werd ik een beetje verplicht naar Home Alone nog wat te kijken,
"Want die muziek hebben we al zo vaak gehoord"
Stelletje malloten!![]()
Nu lekker weer thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |