Een tekenfilm, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?
Je vangt beestjes en daagt andere pokemon trainers uit om tegen hun beestjes te vechten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Leg iemand die voor 1985 is geboren Pokemon eens uit in, zullen we zeggen, 3 zinnen?
Nee dat is Biily Idol. Niet Joel.quote:
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Oh ja die heb je ook nogquote:
Beestje met een slurf. Pak je bal. Schreeuw heel hard dat ie moet komen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Als Billy Idol komt ga ik met mezelf dansenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Alleen tijdens de Backstreet Boys ga ik enorm met mezelf dansen.
Je vergeet de flippo'squote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)
Ik heb ze ook nog steeds, Ga ik nooit weg doenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tekenfilmserie, er zijn ook spellen van uitgekomen en er was ook een kaartspel van (en ja, ik heb mijn kaarten hier nog steeds liggen)
Die kaarten heb ik ook nog liggen. Ze gaan van de ene naar de andere zoon en steeds kom ik ze weer tegen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beestje met een slurf. Pak je bal. Schreeuw heel hard dat ie moet komen.
Dat zei ik ook van mijn flippo'squote:Op vrijdag 25 december 2015 21:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog steeds, Ga ik nooit weg doen
Ja al vind ik Under Pressure stukken beter.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja al vind ik Under Pressure stukken beter.
An Ocean Between The Waves is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan wel van Queen en Bowie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef asco het volgende:
Was men hier wel een beetje positief over Prodigy daarnet?
Jazeker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef asco het volgende:
Was men hier wel een beetje positief over Prodigy daarnet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |