Dat outro is een van de fijnste outro's ooit.quote:
TopCatquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Toen wij jong waren waren tekenfilms tenminste echt cool, dat pokemon ziet er zo treurig uit
Inderdaad. Ontzettend jammer dat die er niet in staat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
An Ocean Between The Waves is mijn favoriet.
Heelquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef asco het volgende:
Was men hier wel een beetje positief over Prodigy daarnet?
Jij denkt zeker dat je grappig band?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef peaceman het volgende:
op verzoek van Diaan:
je denk zeker dat je Steve Miller Band
Nou zeg, ik ben geen joker.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef peaceman het volgende:
op verzoek van Diaan:
Denkt*quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef peaceman het volgende:
op verzoek van Diaan:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Toen wij jong waren waren tekenfilms tenminste echt cool, dat pokemon ziet er zo treurig uit
maar je staat wel voor...quote:
Vanaf 4 januari overdag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
jw roodbeen is wel naar de randen van de nacht verdrongen zeg. Was afgelopen jaren een van de beste dj's
Dommel, Boes, dat soort heldenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Ik zoek hem voor het slapen gaan even op spotifyquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga de wekker moeten zetten voor 5 uur 's ochtends.
hij schijnt er zelf anders behoorlijk content mee te zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
jw roodbeen is wel naar de randen van de nacht verdrongen zeg. Was afgelopen jaren een van de beste dj's
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
Heb nog steeds geen idee wat Pokemon is, toch bedankt voor de reacties.
Heb het niet het idee dat ik iets gemist heb terwijl ik in die jaren aan het basketballen en Civ 3 aan het spelen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |