quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kedeng kedeng
kedeng kedeng
kedeng kedeng
[ afbeelding ]
Ik wilde er net over beginnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
En zo'n schele zangeres in Komo-zak...
train en briljant lijkt mij een paradoxquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als eendagsvlieg tolereerbaar door een briljante overgang in Drops of Jupiter.
lijkt, maar die overgang is oprecht heel goed. Die redt een verder kabbelend SkyRadio plaatje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
train en briljant lijkt mij een paradox
Ken ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Long train running
I Often Dream of Trains
Trains across the Sea
it takes a lot to Laugh, it takes a train to Cry
Train in vain
Etc.
Na dit genot moeten ze inderdaad ook wat mensen rustig krijgen.quote:
Die eerste ken je wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar wat betekent kedeng kedeng nu eigenlijk? O wacht, ik weet het al.
[..]
Ken ik allemaal niet.
Ik vond 50 ways to say goodbye leuk, die staat er helaas niet meer in.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lijkt, maar die overgang is oprecht heel goed. Die redt een verder kabbelend SkyRadio plaatje.
Bij hun terugkeer maakten ze echter de grootste zooi mogelijk
Omen is mijn favorietquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:33 schreef Sfeermaker het volgende:
Volgend jaar Omen ook de top2000 instemmen
Hahaha, ik zie het staan inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:33 schreef Wave103 het volgende:
Ingestuurd bericht onderin beeld: "Tijd voor verjonging in de lijst en daar hoort the Prodigy zeker bij"
.. verjonging??
Dat nummer is ouder dan ik benquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:33 schreef Wave103 het volgende:
Ingestuurd bericht onderin beeld: "Tijd voor verjonging in de lijst en daar hoort the Prodigy zeker bij"
.. verjonging??
Heeft er werkelijk niets mee te maken. Maar dan ook echt niets.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stone Roses, echt een briljante liveband.
Mwah ik vind die hele plaat wel aardig maar hij is ook niet echt briljant ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:34 schreef peaceman het volgende:
ik heb weinig met de Stone Roses, maar dit kabbelt wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |