SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Moeten zij weten
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:16 schreef renwan het volgende:
Kap es met die tetten, iedereen die achter me staat kan meegenieten
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:16 schreef renwan het volgende:
Kap es met die tetten, iedereen die achter me staat kan meegenieten
Is ze haar bloederige zoon vergeten?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
HONGER EN MIJN MOEDERI S BEZIG MET KOKEN VOOR TWEEDE KERSTDAG VROUWMENS KOOK VOOR MIJ!!!! NIET VOOR DE GASTEN VAN MORGEN!
Je vergeet een lokquote.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil Scuidward voor 2e Kerstdag
Waarom?quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil Scuidward voor 2e Kerstdag
Rustig beetje drinken beetje eten !pa moet er vroeg uit zo dus mooi optijd naar huis lekker verder zuipen zoquote:
Netjes man hoeveel halve liters gaan het worden denk je baas?quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rustig beetje drinken beetje eten !pa moet er vroeg uit zo dus mooi optijd naar huis lekker verder zuipen zo
Denk eerst ff lekker douchen thuisquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjes man hoeveel halve liters gaan het worden denk je baas?
Niet te vroeg naar bed gaan he, wil ook wat aanspraak als ik thuis komquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk eerst ff lekker douchen thuis
6 wel
Hoe laat ben je thuis?quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet te vroeg naar bed gaan he, wil ook wat aanspraak als ik thuis kom
Uurtje of 12 denk ikquote:
Wat een schatjequote:Op vrijdag 25 december 2015 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)ygB&biw=1677&bih=936
Dus? Gewoon rijden met je bakkesquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:10 schreef Simterklaas het volgende:
Iemand in de groepschat van mijn werk vroeg net of we morgen moesten werken. Zegt er eentje "Hallo, het is kerst hoor".
Oh mijn Geerd
Ze maken het alleen maar drukker voor zichzelf als ze maandag weer opengaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:30 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik moet anders gewoon werken.. kunst beveiligd zichzelf niet
Wilde een 2de wereld oorlog grap maken, maar laat maarquote:
Je bent beter in treinreizen dan ikquote:
Nice Geerd, dan was je maar 1km van me verwijdertquote:
Ik sta der nog steedsquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nice Geerd, dan was je maar 1km van me verwijdert
6-packquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:04 schreef Simterklaas het volgende:
Wat een eindbazenprogramma was dit toch
Ik kom wel even langs!! Neem ik paar halve liters en gladiator meequote:Op vrijdag 25 december 2015 21:04 schreef Geerd het volgende:
Godver hoere zooi !!storing in nijverdal 2241pas in Zwolle
Ik voel de eerste WOV-meet aankomenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:06 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs!! Neem ik paar halve liters en gladiator mee
Wel de oude garde natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
6-pack![]()
Altijd pracht ideeën hadden die gasten!
Laatste seizoen heb ik niet meer veel van gezien want kuthipstersquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wel de oude garde natuurlijk
Dat laatste seizoen met die kuthipsters was
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste seizoen heb ik niet meer veel van gezien want kuthipsters
Valerio had altijd van die lompe acties tijdens het nachtonderzoekquote:
Kun je mij plus fiets naar zwolle brengen dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:06 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs!! Neem ik paar halve liters en gladiator mee
Zou met hem wakker wordenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valerio had altijd van die lompe acties tijdens het nachtonderzoekHeerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Lekker als een echte baas door een fiets taxi naar Zwolle worden gebracht terwijl je lekker gladiatoren klaptquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je mij plus fiets naar zwolle brengen dan?
Zit bij familie man, en heb natuurlijk al gezopenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je mij plus fiets naar zwolle brengen dan?
Om het wachten iets draagzamer te maken.quote:
Nu 1.5 uur later thuisquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:15 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zit bij familie man, en heb natuurlijk al gezopen
Het is allemaal de schuld van Geerd!quote:
Je noemt wel 2 bazen steden achter elkaar Geerd!!quote:
Als man zijnde gewoon zeggen dat je nog even een 'blokje om' gaan lopen, dan meteen naar de plaatselijke kroeg gaan, je helemaal klem zuipen en daarna lekker de plaatselijke slet effe lekker pakken op de WC!quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:42 schreef Geerd het volgende:
Sprak net een stelletje, die waren vandaag naar de ene kant van de fam geweest Hengelo nu terug naar Het Harde.
En morgen andere kant van de familie in Arnhem wtf!!??
En weer terug naar het harde
Kun je niet eens 1 dag zuipen ??!
Sex wordt het ook niet want zij is moe als ze thuis zijn.
Blauwe ballen nuchter en morgen nog zo een kut dag
Ik probeerde aan te pappen voor een trio helaas, ze had de mond al volquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef Scuidward het volgende:
Seks zullen ze wel hebben in de trein.
Dan maar wat anders proberen ...quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik probeerde aan te pappen voor een trio helaas, ze had de mond al vol
Straks 17 min wachten in Deventer! !spreek ik ze vast wel weerquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan maar wat anders proberen ...
Vraag of ze niet toevallig moet overstappen op Geerd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Straks 17 min wachten in Deventer! !spreek ik ze vast wel weer
Wat een baas, na het proeven van de fallus van Geerd God had ze geen zin meer in het kleine stickie zijn haar vriendquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik probeerde aan te pappen voor een trio helaas, ze had de mond al vol
Dein Gesicht ist mir egal, bück dich noch einmalquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een baas, na het proeven van de fallus van Geerd God had ze geen zin meer in het kleine stickie zijn haar vriend
Zekersquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef Scuidward het volgende:
Seks zullen ze wel hebben in de trein.
Het is wel heel makkelijk. Voornamelijk in de koplopersquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
* Scuidward mompelt iets met 1e klas pijpbeurt en 't Harde.
Waarom is het daar makkelijker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het is wel heel makkelijk. Voornamelijk in de koplopers
Hogere stoelleuningen, de opstellig en de ramen. (O.a. weerspiegeling) en ze zitten gewoon fantastisch.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom is het daar makkelijker?
Ja, maar ik zou zelf geen seks hebben in zo'n kijkdoos als een koploper. Dan eerder die oude hondenkoppen waarbij je elk compartiment kan afsluiten met een extra deur, maar die zijn vast niet meer in omgang.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hogere stoelleuningen, de opstellig en de ramen. (O.a. weerspiegeling) en ze zitten gewoon fantastisch.
Seks in een trein, niet met een trein.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie het nou over treinseks
Je had jaren geleden nog een tijdje van die oude Duitse treinen met aparte coupés. Gordijntjes ervoor en gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hogere stoelleuningen, de opstellig en de ramen. (O.a. weerspiegeling) en ze zitten gewoon fantastisch.
Dat waren nog eens tijden. In de treinen die naar Duitsland rijden vanuit Amsterdam hebben ook nog van die aparte coupés, toen ik met vrienden naar Berlijn ben gegaan nog zo'n coupe gereserveerdquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je had jaren geleden nog een tijdje van die oude Duitse treinen met aparte coupés. Gordijntjes ervoor en gaan.
Mile High Clubquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou zelf geen seks hebben in zo'n kijkdoos als een koploper. Dan eerder die oude hondenkoppen waarbij je elk compartiment kan afsluiten met een extra deur, maar die zijn vast niet meer in omgang.
[..]
Seks in een trein, niet met een trein.
Kon je ook nog bier in drinken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. In de treinen die naar Duitsland rijden vanuit Amsterdam hebben ook nog van die aparte coupés, toen ik met vrienden naar Berlijn ben gegaan nog zo'n coupe gereserveerd
Droomvlucht.quote:
[IK HAAT KERST!quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:10 schreef Simterklaas het volgende:
Iemand in de groepschat van mijn werk vroeg net of we morgen moesten werken. Zegt er eentje "Hallo, het is kerst hoor".
Oh mijn Geerd
Deze baas weet, dat hebben wij dan ook zeer zeker gedaan!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kon je ook nog bier in drinken.
GEERD IK HAAT KERSTMIS KLOTE FAMILIE MORGEN KOMEN ZE ETEN VERDOMME GEEN KLOTE ZIN IN IK WIL HALVE LITERS POMPEN!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:18 schreef Geerd het volgende:
Yes !! Huis ik kom er aan en ik heb dorst!!!!
Ow jij hebt in de ICE gezeten? Dat is helemaal mooi. Ik doelde op die via Enschede naar Berlijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze baas weet, dat hebben wij dan ook zeer zeker gedaan!
gunnen ze jou geen gelukkig kerstfeest?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD IK HAAT KERSTMIS KLOTE FAMILIE MORGEN KOMEN ZE ETEN VERDOMME GEEN KLOTE ZIN IN IK WIL HALVE LITERS POMPEN!
En iedereen wegjagen die de deur open wilde doen om erbij gaan te zittenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. In de treinen die naar Duitsland rijden vanuit Amsterdam hebben ook nog van die aparte coupés, toen ik met vrienden naar Berlijn ben gegaan nog zo'n coupe gereserveerd
Familie is klote mag niet eens een joggingbroek met t-shirt dragen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow jij hebt in de ICE gezeten? Dat is helemaal mooi. Ik doelde op die via Enschede naar Berlijn.
[..]
gunnen ze jou geen gelukkig kerstfeest?
We zijn ook met die gegaan die via Enschede gaat, ICE was duurder en we waren toen nog op een budgetquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow jij hebt in de ICE gezeten? Dat is helemaal mooi. Ik doelde op die via Enschede naar Berlijn.
gunnen ze jou geen gelukkig kerstfeest?
Soberso!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En iedereen wegjagen die de deur open wilde doen om erbij gaan te zitten
a. Joggingbroek en geen bier.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Familie is klote mag niet eens een joggingbroek met t-shirt dragen.
ICE gaat ook niet naar Berlijn, ik las weer eens compleet verkeerdquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zijn ook met die gegaan die via Enschede gaat, ICE was duurder en we waren toen nog op een budget
Of gewoon duidelijk maken dat jij het hoofd van de familie bent en dat jij de regels bepaald!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
a. Joggingbroek en geen bier.
b. Nette kleren en wel bier.
Zet ze voor het blok.
Ik had gewoon wit tshirt aanquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
a. Joggingbroek en geen bier.
b. Nette kleren en wel bier.
Zet ze voor het blok.
[..]
ICE gaat ook niet naar Berlijn, ik las weer eens compleet verkeerd![]()
"Ik buig niet voor de regels de regels buigen voor mij."quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon duidelijk maken dat jij het hoofd van de familie bent en dat jij de regels bepaald!
Denk dat ik met Braddie ga dreigen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon duidelijk maken dat jij het hoofd van de familie bent en dat jij de regels bepaald!
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen in pak wil ik echt verkrachten zo mooi zien ze eruit
#Duurzaamheidquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zelfde kleren als gisteren en eergisteren hier.
Dit kan natuurlijk ook nog.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk dat ik met Braddie ga dreigen.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
"Ik buig niet voor de regels de regels buigen voor mij."
Jij mag mij anaalontmaagdenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe wij zijn
#wetenmijnouderstochnietquote:
Jullie zijn niet identiek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe wij zijn
Tot de controlle langskomtquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je had jaren geleden nog een tijdje van die oude Duitse treinen met aparte coupés. Gordijntjes ervoor en gaan.
Eerder treinpijpen/vinger werkquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie het nou over treinseks
Ben je daar goed inquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Eerder treinpijpen/vinger werk
Grotendeels welquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
#wetenmijnouderstochniet
[..]
Jullie zijn niet identiek.
Is een eer en anaal vernederd worden door een vrouw is prachtig __quote:
Baas!!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
tijd voor een fap.
[..]
Is een eer en anaal vernederd worden door een vrouw is prachtig __
Heb vandaag meer eten uitgeserveerd dan bar gestaanquote:
He?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar dat moet je niet in het gezicht zeggen.
"jij bent als al die anderen."
Net een chikie zo een leren rokje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind het mooi als een vrouw me met voorbinddildo neemt!
Kan het me voorstellen zie best vaak geilen sletten vooral in de trein!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net een chikie zo een leren rokje.
Maar die zat zo strak je zag de string er doorheen zitten
Ik kreeg een stijvje
lekkahhquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net een chikie zo een leren rokje.
Maar die zat zo strak je zag de string er doorheen zitten
Ik kreeg een stijvje
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vergezocht. Je zei "hoe wij zijn".
Dit. Overal maar hun kwark achterlatenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:
IK WIL BIER DRINKEN BIER DAT WIL MIJ !!!!! GODVERDOMME ZUIPEN !!!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:
Straks thuis Steen aanzettenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef renwan het volgende:
IK KAN GEEN STEEN DOWNLOADEN OP ONZE MUZIEKCOMPUTER
In de geer-sc ben je nooit alleenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:56 schreef Geerd het volgende:
Ik vind het leuk om op visite te gaan maar nog veel leuker om thuis te komen ondanks dat ik stervend alleen ben.
Voel met je mee broeder !!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Vandaag maar eventjes een avondje niet zuipen, moet morgen weer vroeg opstaan.
Morgenavond wel mag ik hopen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Vandaag maar eventjes een avondje niet zuipen, moet morgen weer vroeg opstaan.
Morgenavond weer lekker aan het bierquote:
mooizooquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenavond weer lekker aan het bier![]()
Zonder bier kan de schrijver van Geerd's Genesis natuurlijk niet fatsoenlijk schrijven!
Drink je er toch meerquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mijn pa brengt me een 30 cl flesje30 cl denkt hij dat ik homo ben of zo.
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mijn lever is denk ik best fucked.
Gewoon lekker gezopen, fapje gedaan, en in je slaap sterven !!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Misschien wel mooi om te sterven aan de alcohol, lijkt me mooier dan in een oorlog sterven.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon lekker gezopen, fapje gedaan, en in je slaap sterven !!!
Amenquote:
Goed idee voor de vluchtelingenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Misschien wel mooi om te sterven aan de alcohol, lijkt me mooier dan in een oorlog sterven.
Vluchtelingen is linkse praat die hoort hier niet in Café Geerd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Goed idee voor de vluchtelingen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Geerd het volgende:
Niet een 4 Liter laars hebben![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FUCK GEERD BAASquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Geerd het volgende:
Niet een 4 Liter laars hebben![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
GEERDIK HGOU VAN JE IK VOLG JE WAAR IK MOET!!! GEERD LANG LEVEN GEERD IN DE HEERLIJKHEID!! GEERD JE BENT ALLES VOOR ME!!quote:
Denk je van ohw doen we ff met zijn 2en of 3en.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
QWUOTE MIJ ALS JE VAN GEERD HOUDT!!
GEERD IS ONZE GOD HIJ DRINKT HALVE LITERES EN IS EEN BAZIGE HC!! HIJ IS DE ZALIGHEID HIJ IS DE EENHEID VAN IEDEREEN DIE ALCOHOL DRINKT EEN BOEGBEELD VAN BIER!! COMPASSIE EN STRAFT HEN DIE ZWARTRIJDEN!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
Mag ik vragen wat er zo geweldig is aan Geerd en hoe dit tot stand is gekomen?
Oh okay, ik zal hem volgen, wat is zijn twitter?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD IS ONZE GOD HIJ DRINKT HALVE LITERES EN IS EEN BAZIGE HC!! HIJ IS DE ZALIGHEID HIJ IS DE EENHEID VAN IEDEREEN DIE ALCOHOL DRINKT EEN BOEGBEELD VAN BIER!! COMPASSIE EN STRAFT HEN DIE ZWARTRIJDEN!
GEERD IS GEWOON EEN BAAS, EN BETER VOLG JE ZIJN LEER! HET IS ALLEMAAL GEKOMEN DOORDAT IK HEM BEN GAAN VERHEERLIJKEN OVERIGENS.
Vieze atheïst met volgen bedoelen we religieus!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay, ik zal hem volgen, wat is zijn twitter?
Werkman, eindelijk meld je je om Geerd te eren!?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:57 schreef Werkman het volgende:
Als het over bier gaat ben ik van de partij....
Oh okay.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vieze atheïst met volgen bedoelen we religieus!
Dat en om mee te zuipen..quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Werkman, eindelijk meld je je om Geerd te eren!?
Beter 67 delen te laat dan nooit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:57 schreef Werkman het volgende:
Als het over bier gaat ben ik van de partij....
EER GEERD! ZEG DAT JE GEERD EERT!quote:
Geldt ook voor jou Werkman, je zult Geerd moeten eren en je geloof richting hem moeten belijden. En pils lekker mee ja!quote:
Wist niet eens dat dit er was.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:58 schreef Simterklaas het volgende:
Beter 67 delen te laat dan nooit.
Okay.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Goed zo nu gewoon een halve liter klappen en je zit goed!
Geef Gij ons hulp in tegenheên;quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD IS ONZE GOD HIJ DRINKT HALVE LITERES EN IS EEN BAZIGE HC!! HIJ IS DE ZALIGHEID HIJ IS DE EENHEID VAN IEDEREEN DIE ALCOHOL DRINKT EEN BOEGBEELD VAN BIER!! COMPASSIE EN STRAFT HEN DIE ZWARTRIJDEN!
GEERD IS GEWOON EEN BAAS, EN BETER VOLG JE ZIJN LEER! HET IS ALLEMAAL GEKOMEN DOORDAT IK HEM BEN GAAN VERHEERLIJKEN OVERIGENS.
Ik blijf altijd je grootste fan werkman !!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dit er was.
Voel ik me best wel een beetje klote over aangezien Geerd mijn trouwste en grootste fan is!
EER AAN GEERD!!!![]()
Wat ben jij aan het doen lekkere jongen ik wil wel eens met jou door de bergen trekken en dan zwemmen in het bier van Geerd aan het dal waar de vossen met de kikkers praten.quote:
Je staat ook echt al vanaf deel 1 in de OPquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dit er was.
Voel ik me best wel een beetje klote over aangezien Geerd mijn trouwste en grootste fan is!
EER AAN GEERD!!!![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2015 05:21 schreef Geerd het volgende:
Simterklaas!!! En PausNicolaas gaan jullie schoentje verwennen !!
Sneeuw-Leeuw heeft de pakjes in gepakt !!!\
Squidward houdt van bakken !! Remqo en Werkman zorgden voor de onderlaag !!
Enige juiste doch correcte reactie op deze bazenpost!quote:
Ik zou nog even een fap sessie inplannen en daarna nog eens je toekomstige acties overdenken!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
telltje batavieren filestijne en ketelharwiers, ik ga denk ik zo slapen, maar ik weet niet geen zin om op te staan, WAT ZAL IK DOEeeen ik ga eens lekker zitten op mijn stoel.
Hoeveel heb je op al leeuw=quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
telltje batavieren filestijne en ketelharwiers, ik ga denk ik zo slapen, maar ik weet niet geen zin om op te staan, WAT ZAL IK DOEeeen ik ga eens lekker zitten op mijn stoel.
DE POORNO is nog aan het downloaden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou nog even een fap sessie inplannen en daarna nog eens je toekomstige acties overdenken!
Denk dat dit de 7 halve liters 3 van die kleinere krengen.quote:
Porno downloaden?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
DE POORNO is nog aan het downloaden.
\
[..]
Denk dat dit de 7 halve liters 3 van die kleinere krengen.
We gaan hard, we gaan lekker!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
DE POORNO is nog aan het downloaden.
\
[..]
Denk dat dit de 7 halve liters 3 van die kleinere krengen.
Het lijkt mij een verheerlijking om deze hemelse activiteiten te ondernemen met jou. De berglucht zal onze longen vullen met de aroma van bier. Dieren zullen liederen zingen met ons.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen lekkere jongen ik wil wel eens met jou door de bergen trekken en dan zwemmen in het bier van Geerd aan het dal waar de vossen met de kikkers praten.
GARD lerkker en met een strapon in je reet, gaan met die strapon lekker hard dwuen ik denk dat ik zonet een regenworm heb gezien zomaar uit de muur, hij vertelde me da tt Geerd zou komen en we hem moeten eren! De muizne zijn gestuurd door mapima met braddie, het zij nduivels!! E sturen muuizen richitng onzer geerd, snel maakt er een eind aan!quote:
Ik knal dan gewoon een website aan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben ook van het downen heur streamen vind ik kut
Steeds moeten warten op die klote streaming buffer zones bullshit, met dgewone playter kun je voorspeolen ja tog?!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben ook van het downen heur streamen vind ik kut
dit jognen 100% waar!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:14 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Het lijkt mij een verheerlijking om deze hemelse activiteiten te ondernemen met jou. De berglucht zal onze longen vullen met de aroma van bier. Dieren zullen liederen zingen met ons.
Dat is ook de bedoeling van dit caféquote:
Juist gewoon skippen tot je die tong in opso´s kont gaat je ziet glippen zonder bufferingquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Steeds moeten warten op die klote streaming buffer zones bullshit, met dgewone playter kun je voorspeolen ja tog?!
[..]
dit jognen 100% waar!
Ik voel 'm ook aardig zitten. Maar ben best verrot dus knal ff een filmpie aan en ga zo maffen denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van dit café![]()
Al ben ik nog altijd vrij nuchter na slechts een glaasje overheerlijke wiskey
AWHHH wat cutequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WORDNE GEGETEN <MET KERSTMIS STELLETJE HYPRODZIETE CLOKOTZAKEN!
Ik ga ook maar eens slapen zo, moet morgen weer om 8 uur wakker worden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik voel 'm ook aardig zitten. Maar ben best verrot dus knal ff een filmpie aan en ga zo maffen denk ik
OPSO ineuk ik dae ganse dag opso zit in mijn kleder aan een ketting van klei1! opso ik neuk haar alletijd elketijd gen moment pauze!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist gewoon skippen tot je die tong in opso´s kont gaat je ziet glippen zonder buffering
Rustaaagh!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Waklker worden :'
0 niet in je slaap sdterven een waardige dodo in de naam van geerd waar je hlever leegloopt van de alcohol1!! WIR MACHEN PARTY!1
Wil je stilte of vind je het hier stil, vat hem niet echtquote:
GEWWON DOEN! MANquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:20 schreef Geerd het volgende:
Zit te twijfelen om nog kapsalon te bestellen, maar net een bakje spaghettie uit de oven op.
Laat ik maar even zakken.
Anders zit ik weer zo vol om 01.30 kan der geen bier meer in
Vrouwen, nooit duidelijk zijn zequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je stilte of vind je het hier stil, vat hem niet echt
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef Scuidward het volgende:
Kein bock auf Arbeit alles Scheiss egal.
Daarom ook lekker korte duidelijke commando's geven die simpel te begrijpen zijn!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Vrouwen, nooit duidelijk zijn ze
Bück dich, noch einmal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef Scuidward het volgende:
Kein bock auf Arbeit alles Scheiss egal.
Rustig. Morgen vast wel wat open.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
DAT MOEMtn dat je bier wil panken en je bier op is,, gmanamnaamn klote leven fuck my life
Vol zitten, homoquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:20 schreef Geerd het volgende:
Zit te twijfelen om nog kapsalon te bestellen, maar net een bakje spaghettie uit de oven op.
Laat ik maar even zakken.
Anders zit ik weer zo vol om 01.30 kan der geen bier meer in
Kinderen worden niet toegelaten in dit café alleen echte mannen en doe-bare meiden!quote:
iheb nog bier maar die klote kelder man.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Rustig. Morgen vast wel wat open.
Ga halen kut !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
iheb nog bier maar die klote kelder man.
half 1 manquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
denkik ga zo slapen denk ik... WAT TUNKT JOU GEER?D
Wat ga je daar doen=quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:30 schreef M4rc0 het volgende:
Stelletje seksueel gefrustreerden![]()
Morgen weer vroeg op en naar de haag. Truste
Zuipen man !! Ik trek er ook nog 1 los en een gladiator !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fckkkkk maaan nog een pilsje dan!!?! NOG EEN!?!!!
JAAAAAquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fckkkkk maaan nog een pilsje dan!!?! NOG EEN!?!!!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zuipen man !! Ik trek er ook nog 1 los en een gladiator !!
ZIOE{!M!!! HIJ IX PEOERNQE ~!!@!!quote:
Ja precies wat jij zegt!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
ZIOE{!M!!! HIJ IX PEOERNQE ~!!@!!
probeerde te zeggen! ik drink er nog een trek er nog een open of zo,, het lukt nog wel goed tpyen als ik me echt focus letter voor letter!quote:
Ja ik ken het! Fuck it, gewoon typen hoe je zelf wilquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
probeerde te zeggen! ik drink er nog een trek er nog een open of zo,, het lukt nog wel goed tpyen als ik me echt focus letter voor letter!
Eigen woorden eerst!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja ik ken het! Fuck it, gewoon typen hoe je zelf wil
JSIUTI IGEWOON: SNEL POP DER NSLEEREENR TOER gewoon vingers alten laddasnenn dansen vooer ddat klote kereu coloteote toetsenborod dquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja ik ken het! Fuck it, gewoon typen hoe je zelf wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |