Kon je ook nog bier in drinken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. In de treinen die naar Duitsland rijden vanuit Amsterdam hebben ook nog van die aparte coupés, toen ik met vrienden naar Berlijn ben gegaan nog zo'n coupe gereserveerd
Droomvlucht.quote:
[IK HAAT KERST!quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:10 schreef Simterklaas het volgende:
Iemand in de groepschat van mijn werk vroeg net of we morgen moesten werken. Zegt er eentje "Hallo, het is kerst hoor".
Oh mijn Geerd
Deze baas weet, dat hebben wij dan ook zeer zeker gedaan!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kon je ook nog bier in drinken.
GEERD IK HAAT KERSTMIS KLOTE FAMILIE MORGEN KOMEN ZE ETEN VERDOMME GEEN KLOTE ZIN IN IK WIL HALVE LITERS POMPEN!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:18 schreef Geerd het volgende:
Yes !! Huis ik kom er aan en ik heb dorst!!!!
Ow jij hebt in de ICE gezeten? Dat is helemaal mooi. Ik doelde op die via Enschede naar Berlijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze baas weet, dat hebben wij dan ook zeer zeker gedaan!
gunnen ze jou geen gelukkig kerstfeest?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEERD IK HAAT KERSTMIS KLOTE FAMILIE MORGEN KOMEN ZE ETEN VERDOMME GEEN KLOTE ZIN IN IK WIL HALVE LITERS POMPEN!
En iedereen wegjagen die de deur open wilde doen om erbij gaan te zittenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. In de treinen die naar Duitsland rijden vanuit Amsterdam hebben ook nog van die aparte coupés, toen ik met vrienden naar Berlijn ben gegaan nog zo'n coupe gereserveerd
Familie is klote mag niet eens een joggingbroek met t-shirt dragen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow jij hebt in de ICE gezeten? Dat is helemaal mooi. Ik doelde op die via Enschede naar Berlijn.
[..]
gunnen ze jou geen gelukkig kerstfeest?
We zijn ook met die gegaan die via Enschede gaat, ICE was duurder en we waren toen nog op een budgetquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow jij hebt in de ICE gezeten? Dat is helemaal mooi. Ik doelde op die via Enschede naar Berlijn.
gunnen ze jou geen gelukkig kerstfeest?
Soberso!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En iedereen wegjagen die de deur open wilde doen om erbij gaan te zitten
a. Joggingbroek en geen bier.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Familie is klote mag niet eens een joggingbroek met t-shirt dragen.
ICE gaat ook niet naar Berlijn, ik las weer eens compleet verkeerdquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zijn ook met die gegaan die via Enschede gaat, ICE was duurder en we waren toen nog op een budget
Of gewoon duidelijk maken dat jij het hoofd van de familie bent en dat jij de regels bepaald!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
a. Joggingbroek en geen bier.
b. Nette kleren en wel bier.
Zet ze voor het blok.
Ik had gewoon wit tshirt aanquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
a. Joggingbroek en geen bier.
b. Nette kleren en wel bier.
Zet ze voor het blok.
[..]
ICE gaat ook niet naar Berlijn, ik las weer eens compleet verkeerd![]()
"Ik buig niet voor de regels de regels buigen voor mij."quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon duidelijk maken dat jij het hoofd van de familie bent en dat jij de regels bepaald!
Denk dat ik met Braddie ga dreigen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon duidelijk maken dat jij het hoofd van de familie bent en dat jij de regels bepaald!
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen in pak wil ik echt verkrachten zo mooi zien ze eruit
#Duurzaamheidquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zelfde kleren als gisteren en eergisteren hier.
Dit kan natuurlijk ook nog.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Denk dat ik met Braddie ga dreigen.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
"Ik buig niet voor de regels de regels buigen voor mij."
Jij mag mij anaalontmaagdenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe wij zijn
#wetenmijnouderstochnietquote:
Jullie zijn niet identiek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe wij zijn
Tot de controlle langskomtquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je had jaren geleden nog een tijdje van die oude Duitse treinen met aparte coupés. Gordijntjes ervoor en gaan.
Eerder treinpijpen/vinger werkquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie het nou over treinseks
Ben je daar goed inquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Eerder treinpijpen/vinger werk
Grotendeels welquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
#wetenmijnouderstochniet
[..]
Jullie zijn niet identiek.
Is een eer en anaal vernederd worden door een vrouw is prachtig __quote:
Baas!!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
tijd voor een fap.
[..]
Is een eer en anaal vernederd worden door een vrouw is prachtig __
Heb vandaag meer eten uitgeserveerd dan bar gestaanquote:
He?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar dat moet je niet in het gezicht zeggen.
"jij bent als al die anderen."
Net een chikie zo een leren rokje.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik vind het mooi als een vrouw me met voorbinddildo neemt!
Kan het me voorstellen zie best vaak geilen sletten vooral in de trein!quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net een chikie zo een leren rokje.
Maar die zat zo strak je zag de string er doorheen zitten
Ik kreeg een stijvje
lekkahhquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Net een chikie zo een leren rokje.
Maar die zat zo strak je zag de string er doorheen zitten
Ik kreeg een stijvje
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vergezocht. Je zei "hoe wij zijn".