Je noemt wel 2 bazen steden achter elkaar Geerd!!quote:
Als man zijnde gewoon zeggen dat je nog even een 'blokje om' gaan lopen, dan meteen naar de plaatselijke kroeg gaan, je helemaal klem zuipen en daarna lekker de plaatselijke slet effe lekker pakken op de WC!quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:42 schreef Geerd het volgende:
Sprak net een stelletje, die waren vandaag naar de ene kant van de fam geweest Hengelo nu terug naar Het Harde.
En morgen andere kant van de familie in Arnhem wtf!!??
En weer terug naar het harde
Kun je niet eens 1 dag zuipen ??!
Sex wordt het ook niet want zij is moe als ze thuis zijn.
Blauwe ballen nuchter en morgen nog zo een kut dag
Ik probeerde aan te pappen voor een trio helaas, ze had de mond al volquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef Scuidward het volgende:
Seks zullen ze wel hebben in de trein.
Dan maar wat anders proberen ...quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik probeerde aan te pappen voor een trio helaas, ze had de mond al vol
Straks 17 min wachten in Deventer! !spreek ik ze vast wel weerquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan maar wat anders proberen ...
Vraag of ze niet toevallig moet overstappen op Geerd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Straks 17 min wachten in Deventer! !spreek ik ze vast wel weer
Wat een baas, na het proeven van de fallus van Geerd God had ze geen zin meer in het kleine stickie zijn haar vriendquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik probeerde aan te pappen voor een trio helaas, ze had de mond al vol
Dein Gesicht ist mir egal, bück dich noch einmalquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een baas, na het proeven van de fallus van Geerd God had ze geen zin meer in het kleine stickie zijn haar vriend
Zekersquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:48 schreef Scuidward het volgende:
Seks zullen ze wel hebben in de trein.
Het is wel heel makkelijk. Voornamelijk in de koplopersquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
* Scuidward mompelt iets met 1e klas pijpbeurt en 't Harde.
Waarom is het daar makkelijker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Het is wel heel makkelijk. Voornamelijk in de koplopers
Hogere stoelleuningen, de opstellig en de ramen. (O.a. weerspiegeling) en ze zitten gewoon fantastisch.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Waarom is het daar makkelijker?
Ja, maar ik zou zelf geen seks hebben in zo'n kijkdoos als een koploper. Dan eerder die oude hondenkoppen waarbij je elk compartiment kan afsluiten met een extra deur, maar die zijn vast niet meer in omgang.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hogere stoelleuningen, de opstellig en de ramen. (O.a. weerspiegeling) en ze zitten gewoon fantastisch.
Seks in een trein, niet met een trein.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie het nou over treinseks
Je had jaren geleden nog een tijdje van die oude Duitse treinen met aparte coupés. Gordijntjes ervoor en gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hogere stoelleuningen, de opstellig en de ramen. (O.a. weerspiegeling) en ze zitten gewoon fantastisch.
Dat waren nog eens tijden. In de treinen die naar Duitsland rijden vanuit Amsterdam hebben ook nog van die aparte coupés, toen ik met vrienden naar Berlijn ben gegaan nog zo'n coupe gereserveerdquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je had jaren geleden nog een tijdje van die oude Duitse treinen met aparte coupés. Gordijntjes ervoor en gaan.
Mile High Clubquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou zelf geen seks hebben in zo'n kijkdoos als een koploper. Dan eerder die oude hondenkoppen waarbij je elk compartiment kan afsluiten met een extra deur, maar die zijn vast niet meer in omgang.
[..]
Seks in een trein, niet met een trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |