Ik sta der nog steedsquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nice Geerd, dan was je maar 1km van me verwijdert
6-packquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:04 schreef Simterklaas het volgende:
Wat een eindbazenprogramma was dit toch
Ik kom wel even langs!! Neem ik paar halve liters en gladiator meequote:Op vrijdag 25 december 2015 21:04 schreef Geerd het volgende:
Godver hoere zooi !!storing in nijverdal 2241pas in Zwolle
Ik voel de eerste WOV-meet aankomenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:06 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs!! Neem ik paar halve liters en gladiator mee
Wel de oude garde natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
6-pack![]()
Altijd pracht ideeën hadden die gasten!
Laatste seizoen heb ik niet meer veel van gezien want kuthipstersquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wel de oude garde natuurlijk
Dat laatste seizoen met die kuthipsters was
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste seizoen heb ik niet meer veel van gezien want kuthipsters
Valerio had altijd van die lompe acties tijdens het nachtonderzoekquote:
Kun je mij plus fiets naar zwolle brengen dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:06 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs!! Neem ik paar halve liters en gladiator mee
Zou met hem wakker wordenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valerio had altijd van die lompe acties tijdens het nachtonderzoekHeerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Lekker als een echte baas door een fiets taxi naar Zwolle worden gebracht terwijl je lekker gladiatoren klaptquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je mij plus fiets naar zwolle brengen dan?
Zit bij familie man, en heb natuurlijk al gezopenquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je mij plus fiets naar zwolle brengen dan?
Om het wachten iets draagzamer te maken.quote:
Nu 1.5 uur later thuisquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:15 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zit bij familie man, en heb natuurlijk al gezopen
Het is allemaal de schuld van Geerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |