SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Moeten zij weten
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:16 schreef renwan het volgende:
Kap es met die tetten, iedereen die achter me staat kan meegenieten
quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:16 schreef renwan het volgende:
Kap es met die tetten, iedereen die achter me staat kan meegenieten
Is ze haar bloederige zoon vergeten?quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
HONGER EN MIJN MOEDERI S BEZIG MET KOKEN VOOR TWEEDE KERSTDAG VROUWMENS KOOK VOOR MIJ!!!! NIET VOOR DE GASTEN VAN MORGEN!
Je vergeet een lokquote.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil Scuidward voor 2e Kerstdag
Waarom?quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil Scuidward voor 2e Kerstdag
Rustig beetje drinken beetje eten !pa moet er vroeg uit zo dus mooi optijd naar huis lekker verder zuipen zoquote:
Netjes man hoeveel halve liters gaan het worden denk je baas?quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rustig beetje drinken beetje eten !pa moet er vroeg uit zo dus mooi optijd naar huis lekker verder zuipen zo
Denk eerst ff lekker douchen thuisquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjes man hoeveel halve liters gaan het worden denk je baas?
Niet te vroeg naar bed gaan he, wil ook wat aanspraak als ik thuis komquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk eerst ff lekker douchen thuis
6 wel
Hoe laat ben je thuis?quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet te vroeg naar bed gaan he, wil ook wat aanspraak als ik thuis kom
Uurtje of 12 denk ikquote:
Wat een schatjequote:Op vrijdag 25 december 2015 20:12 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)ygB&biw=1677&bih=936
Dus? Gewoon rijden met je bakkesquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:10 schreef Simterklaas het volgende:
Iemand in de groepschat van mijn werk vroeg net of we morgen moesten werken. Zegt er eentje "Hallo, het is kerst hoor".
Oh mijn Geerd
Ze maken het alleen maar drukker voor zichzelf als ze maandag weer opengaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 20:30 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik moet anders gewoon werken.. kunst beveiligd zichzelf niet
Wilde een 2de wereld oorlog grap maken, maar laat maarquote:
Je bent beter in treinreizen dan ikquote:
Nice Geerd, dan was je maar 1km van me verwijdertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |