Juist gewoon skippen tot je die tong in opso´s kont gaat je ziet glippen zonder bufferingquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Steeds moeten warten op die klote streaming buffer zones bullshit, met dgewone playter kun je voorspeolen ja tog?!
[..]
dit jognen 100% waar!
Ik voel 'm ook aardig zitten. Maar ben best verrot dus knal ff een filmpie aan en ga zo maffen denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van dit café![]()
Al ben ik nog altijd vrij nuchter na slechts een glaasje overheerlijke wiskey
AWHHH wat cutequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WORDNE GEGETEN <MET KERSTMIS STELLETJE HYPRODZIETE CLOKOTZAKEN!
Ik ga ook maar eens slapen zo, moet morgen weer om 8 uur wakker worden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:17 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik voel 'm ook aardig zitten. Maar ben best verrot dus knal ff een filmpie aan en ga zo maffen denk ik
OPSO ineuk ik dae ganse dag opso zit in mijn kleder aan een ketting van klei1! opso ik neuk haar alletijd elketijd gen moment pauze!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist gewoon skippen tot je die tong in opso´s kont gaat je ziet glippen zonder buffering
Rustaaagh!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Waklker worden :'
0 niet in je slaap sdterven een waardige dodo in de naam van geerd waar je hlever leegloopt van de alcohol1!! WIR MACHEN PARTY!1
Wil je stilte of vind je het hier stil, vat hem niet echtquote:
GEWWON DOEN! MANquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:20 schreef Geerd het volgende:
Zit te twijfelen om nog kapsalon te bestellen, maar net een bakje spaghettie uit de oven op.
Laat ik maar even zakken.
Anders zit ik weer zo vol om 01.30 kan der geen bier meer in
Vrouwen, nooit duidelijk zijn zequote:Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je stilte of vind je het hier stil, vat hem niet echt
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef Scuidward het volgende:
Kein bock auf Arbeit alles Scheiss egal.
Daarom ook lekker korte duidelijke commando's geven die simpel te begrijpen zijn!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Vrouwen, nooit duidelijk zijn ze
Bück dich, noch einmal.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef Scuidward het volgende:
Kein bock auf Arbeit alles Scheiss egal.
Rustig. Morgen vast wel wat open.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
DAT MOEMtn dat je bier wil panken en je bier op is,, gmanamnaamn klote leven fuck my life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |