Vol zitten, homoquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:20 schreef Geerd het volgende:
Zit te twijfelen om nog kapsalon te bestellen, maar net een bakje spaghettie uit de oven op.
Laat ik maar even zakken.
Anders zit ik weer zo vol om 01.30 kan der geen bier meer in
Kinderen worden niet toegelaten in dit café alleen echte mannen en doe-bare meiden!quote:
iheb nog bier maar die klote kelder man.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Rustig. Morgen vast wel wat open.
Ga halen kut !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
iheb nog bier maar die klote kelder man.
half 1 manquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
denkik ga zo slapen denk ik... WAT TUNKT JOU GEER?D
Wat ga je daar doen=quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:30 schreef M4rc0 het volgende:
Stelletje seksueel gefrustreerden![]()
Morgen weer vroeg op en naar de haag. Truste
Zuipen man !! Ik trek er ook nog 1 los en een gladiator !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fckkkkk maaan nog een pilsje dan!!?! NOG EEN!?!!!
JAAAAAquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fckkkkk maaan nog een pilsje dan!!?! NOG EEN!?!!!
quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zuipen man !! Ik trek er ook nog 1 los en een gladiator !!
ZIOE{!M!!! HIJ IX PEOERNQE ~!!@!!quote:
Ja precies wat jij zegt!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
ZIOE{!M!!! HIJ IX PEOERNQE ~!!@!!
probeerde te zeggen! ik drink er nog een trek er nog een open of zo,, het lukt nog wel goed tpyen als ik me echt focus letter voor letter!quote:
Ja ik ken het! Fuck it, gewoon typen hoe je zelf wilquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
probeerde te zeggen! ik drink er nog een trek er nog een open of zo,, het lukt nog wel goed tpyen als ik me echt focus letter voor letter!
Eigen woorden eerst!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja ik ken het! Fuck it, gewoon typen hoe je zelf wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |