Dit. Overal maar hun kwark achterlatenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:
IK WIL BIER DRINKEN BIER DAT WIL MIJ !!!!! GODVERDOMME ZUIPEN !!!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:
Straks thuis Steen aanzettenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:52 schreef Geerd het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef renwan het volgende:
IK KAN GEEN STEEN DOWNLOADEN OP ONZE MUZIEKCOMPUTER
In de geer-sc ben je nooit alleenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:56 schreef Geerd het volgende:
Ik vind het leuk om op visite te gaan maar nog veel leuker om thuis te komen ondanks dat ik stervend alleen ben.
Voel met je mee broeder !!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Vandaag maar eventjes een avondje niet zuipen, moet morgen weer vroeg opstaan.
Morgenavond wel mag ik hopen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Vandaag maar eventjes een avondje niet zuipen, moet morgen weer vroeg opstaan.
Morgenavond weer lekker aan het bierquote:
mooizooquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenavond weer lekker aan het bier![]()
Zonder bier kan de schrijver van Geerd's Genesis natuurlijk niet fatsoenlijk schrijven!
Drink je er toch meerquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mijn pa brengt me een 30 cl flesje30 cl denkt hij dat ik homo ben of zo.
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mijn lever is denk ik best fucked.
Gewoon lekker gezopen, fapje gedaan, en in je slaap sterven !!!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Misschien wel mooi om te sterven aan de alcohol, lijkt me mooier dan in een oorlog sterven.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon lekker gezopen, fapje gedaan, en in je slaap sterven !!!
Amenquote:
Goed idee voor de vluchtelingenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Misschien wel mooi om te sterven aan de alcohol, lijkt me mooier dan in een oorlog sterven.
Vluchtelingen is linkse praat die hoort hier niet in Café Geerd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:40 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Goed idee voor de vluchtelingen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Geerd het volgende:
Niet een 4 Liter laars hebben![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FUCK GEERD BAASquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:44 schreef Geerd het volgende:
Niet een 4 Liter laars hebben![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |