SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Tjoen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik mag hopen dat ik inmiddels toch bijna alles wel kenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, ik verheug me alweer op jouw uurlijstjesAh steeds gemist dan denk ik. Ik zal dit jaar (helaas) ook minder posten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was hier vorig jaar wel hoor. Alleen niet elke dag even veel.
Dit jaar hetzelfde denk ik.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Sinds mijn 'foute' aankoop niet meer door mijquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, die zijn er ook, maar ze werden wel door elkaar gebruikt, die termen.![]()
![]()
Filmpje!quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:08 schreef Uccie het volgende: [..] Ik kreeg de neiging te riverdancen....en dat kan ik helemaal niet.
Nee, da's gemeen
sorry
![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vergeet sommige nummers structureel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik inmiddels toch bijna alles wel ken
[..]
Ah steeds gemist dan denk ik. Ik zal dit jaar (helaas) ook minder posten.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Achteraf wel ja...quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik inmiddels toch bijna alles wel kenI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Mensen, ik zeg alvast: mocht ik ooit de laatste post in een topic hebben, open vooral een nieuw deel, want waarschijnlijk heb ik zelf niet door dat ik de laatste was.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Borderline heeft ook niet echt de 1999-bonus meegepakt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Beste nummer van Madonna.
Dat zijn teksten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik had geen idee, sorryquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je bent nu op Fok!quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:12 schreef Jane het volgende:
Mensen, ik zeg alvast: mocht ik ooit de laatste post in een topic hebben, open vooral een nieuw deel, want waarschijnlijk heb ik zelf niet door dat ik de laatste was.I love music |Ajax forever
Als ie er volgend jaar nog in staat, moet je me even helpen herinneren....kan ik nog even oefenen om niet over mijn eigen voeten te struikelen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Er zijn wel een goede 190 nieuwkomers. Pokèmon o.a.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik inmiddels toch bijna alles wel ken
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Precies datquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:12 schreef Jane het volgende:
Mensen, ik zeg alvast: mocht ik ooit de laatste post in een topic hebben, open vooral een nieuw deel, want waarschijnlijk heb ik zelf niet door dat ik de laatste was.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Borderlinersquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Borderline heeft ook niet echt de 1999-bonus meegepakt.![]()
![]()
Dat is wat andersquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vergeet sommige nummers structureel.Oh ja dat is mijn makke jaquote:
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
*bookmark zet*quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ie er volgend jaar nog in staat, moet je me even helpen herinneren....kan ik nog even oefenen om niet over mijn eigen voeten te struikelen.
Top2000!Dat wordt weer een weekje genieten en meezingen tot ik schor ben.
Your opinion of me is none of my business.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:14 schreef Sarasi het volgende:
Top2000!Dat wordt weer een weekje genieten en meezingen tot ik schor ben.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Demona
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nog niet echt een groots uur zullen we maar zeggen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:16 schreef Berkery het volgende:
Zit Jet nog steeds achter de knoppen?![]()
![]()
Was een hele korte fade.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Gelukkig krijgen we zo Kovacsquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog niet echt een groots uur zullen we maar zeggen![]()
![]()
![]()
Nog te gaan dit uur:
1974 The Sweetest Taboo Sade 1985
1973 My Love Kovacs 2015
1972 Un' Emozione Per Sempre Eros Ramazzotti 2003
1971 China In Your Hand T'Pau 1987
1970 I Just Can't Stop Loving You Michael Jackson 1987
1969 Funkin' For Jamaica Tom Browne 1981
1968 Una Paloma Blanca George Baker Selection 1975
1967 Love Me Like You Do Ellie Goulding 2015
1966 Faith George Michael 1987
1965 Man Down Rihanna 2011![]()
Tijd voor een plaatje van saté[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
BTW, het slechtste nummer staat op 1782, Stickertje is het hiermee eens.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Muzikaal prima, wel een raar wijf maar boeit t watquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is uit mijn tijd, maar ik heb Sade nooit begrepen.![]()
Maar goed, ik ken het iig wel, dat is een pluspunt.
Ik snap de Jet grappen niet
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
laten we hopen dat Adele in het aantal noteringen Sade gaat evenaren dan...quote:I love music |Ajax forever
Deze zangstem heb ik altijd moeite mee gehad... niet slecht, maar echt totaal niet mijn ding.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Twee weken geleden nog gezien in de platenzaak hier, vond het niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muzikaal prima, wel een raar wijf maar boeit t wat![]()
Sade, toch wel een vergeten artiest, niet door iedereen gelukkig.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Leuk Sadegevalletje."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
dat heb je ervan als je de start mistquote:
I love music |Ajax forever
Ik dacht even dat het George Michael was
Hier is een Jet grap
http://pitchfork.com/reviews/albums/9464-shine-on/Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het kabbelt zo voort hè.....Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ik vind dit echt heerlijke muziek
Daarom mag ze nog twee keer op komen draven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:18 schreef Sfeermaker het volgende:
Sade, toch wel een vergeten artiest, niet door iedereen gelukkig.
En jij maar denken dat je alles kent...quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:19 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht even dat het George Michael was![]()
Nee, met 1 't', en alcohol waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Jett ging die weer eens strak van de drugs stond![]()
![]()
Maar goed, ik ga komend jaar naar zowel Adele als Coldplay.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk aan mijn ballen van jouReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ga in Maart naar Muse.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:20 schreef Uccie het volgende:
Maar goed, ik ga komend jaar naar zowel Adele als Coldplay.![]()
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Nee even later herkende ik het welquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij maar denken dat je alles kent...
Ik ga nog proberen naar een Blof concert te gaan om het plaatje compleet te maken.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ookquote:En naar Tame Impala in januari
en dat durf je hier te zeggen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:20 schreef Uccie het volgende:
Maar goed, ik ga komend jaar naar zowel Adele als Coldplay.
Deze is wel oke.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh dit ken ik wel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jullie hebben mij jaren geleden al afgeschreven, dus waarom niet.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Staat dat er nog steeds in?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:17 schreef Uccie het volgende:
BTW, het slechtste nummer staat op 1782, Stickertje is het hiermee eens.
Wij gaan o.a. naar de Bowie tentoonstelling, De Staat, Dauwpop, John Cleese...I love music |Ajax forever
Nummer 1782 staat er elk jaar weer in ja.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik was het eigenlijk vergetenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie hebben mij jaren geleden al afgeschreven, dus waarom niet.
Die UIquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nummer 1782 staat er elk jaar weer in ja.
Die heb ik nog eens gezien bij de Gentse Feesten, op een klein marktpleintje. Nooit een groot fan geweest, maar dat was eigenlijk best wel leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga nog proberen naar een Blof concert te gaan om het plaatje compleet te maken.
De helft van het publiek zong uit volle borst mee (Nederlanders) de andere helft stond te kijken van 'he, moeten wij dit kennen ofzo?' (plaatselijke Belgen).Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Welk nummer?quote:
* MaJo is lui26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik ben er pas een uur, maar anders had je je het over een paar dagen wel weer herinnerd.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
truequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er pas een uur, maar anders had je je het over een paar dagen wel weer herinnerd.
Nee, niet mijn type.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het begin gemist (dacht dat de start om 12 uur was) maar ben er natuurlijk wel bij dit jaar
![]()
Dus hallon
-XOXO-![]()
Vlinderkusjes...van de broer van Belinda.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik doe een gok: Gangnam Stylequote:
En anders Ome Bob.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Muziek is wel oké, maar ik krijg jeuk van die muts.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Blof is een goede live bandquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die heb ik nog eens gezien bij de Gentse Feesten, op een klein marktpleintje. Nooit een groot fan geweest, maar dat was eigenlijk best wel leuk.
De helft van het publiek zong uit volle borst mee (Nederlanders) de andere helft stond te kijken van 'he, moeten wij dit kennen ofzo?' (plaatselijke Belgen).En ik vind ze gewoon best goed
Wie stemt daar nou op?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ballonquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Het begin gemist (dacht dat de start om 12 uur was) maar ben er natuurlijk wel bij dit jaar
![]()
Dus hallon
Covac heeft hier wel een blijvertje mee denk ik. Volgend jaar hoger
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Iets met een pizza calzone[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Top 2000 website bezwijkt nu al?
De 'Nu Live' knop is zojuist verdwenen en de widget met de volgende platen rechts ook al...
Het laadt gewoon langzaam...![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blof is een goede live bandEn ik vind ze gewoon best goed
Dan denk ik dat hij volgend jaar hoger staat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef Knipoogje het volgende:
Covac heeft hier wel een blijvertje mee denk ik. Volgend jaar hogerReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Live zijn ze zeker goed. Voor Nederlandse begrippen opmerkelijk goed.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blof is een goede live bandEn ik vind ze gewoon best goed
En ik kom er gewoon voor uitquote:
Sterker nog, Pascal heeft een van de beste stemmen van Nederlandse zangers
Sentimenteel Nederland dat de rest van het jaar Sky Radio luistert.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
kunnen wie die Italiaanse meuk niet inruilen voor wat plaatjes van Arcade Fire?I love music |Ajax forever
Deze doet me denken aan onze perfecte vakantie in Italië afgelopen jaar, dus die mag.
Als ze die zanger nou eens ontslaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Live zijn ze zeker goed. Voor Nederlandse begrippen opmerkelijk goed.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:26 schreef peaceman het volgende:
kunnen wie die Italiaanse meuk niet inruilen voor wat plaatjes van Arcade Fire?![]()
straks ga je ook nog zeggen dat je zijn teksten begrijptquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik kom er gewoon voor uit
Sterker nog, Pascal heeft een van de beste stemmen van Nederlandse zangers
Ik heb Sky weleens aan staan en ik heb het nummer buiten de T2k nog nooit ergens anders gehoord. Gelukkig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sentimenteel Nederland dat de rest van het jaar Sky Radio luistert.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
straks ga je ook nog zeggen dat je zijn teksten begrijptMaar muzikaal zit het goed in elkaar
Zou ze nu al dronken zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
straks ga je ook nog zeggen dat je zijn teksten begrijptOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Die van hem wel, die van de bassist nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
straks ga je ook nog zeggen dat je zijn teksten begrijptWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
nee, want dan zou ze alles wel herkennen.quote:
Hou dat vast! Hou dat vast!quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Sky weleens aan staan en ik heb het nummer buiten de T2k nog nooit ergens anders gehoord. Gelukkig.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, want dan zou ze alles wel herkennen.
Ik zit nog in mn huisbroek en pyjama op de bank. Zo ook maar eens een slobberbroek en trui aandoen.Make love, not war ☮![]()
ik vond die drummer wel goed, maar ja... die is er niet meer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die van hem wel, die van de bassist nietI love music |Ajax forever
Herkennen misschien niet, maar meezingen vastquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, want dan zou ze alles wel herkennen.![]()
![]()
Dit vind ik een lekkere foute powerballad
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, want dan zou ze alles wel herkennen.
Zeker. Ik ben geen fan van Nederlandstalig, of Nederlandse artiesten in het algemeen. Maar als het dan moet is Blof niet verkeerd wat mij betreft.quote:
Goede muziek, goede zanger, leuke teksten, live ook te pruimen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Oeehhhh China in your hand![]()
Liedjes uit de jaren '80 met een saxafoonsolo
Guilty pleasure..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ultieme SkyRadio plaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dit vond ik ooit prachtig
Je kan zeggen wat je wil van Italiaanse muziek, maar van de zomer hebben we daar nog een avondje op de tv de Italiaanse versie van TV Oranje (of hoe heet die meuk) opgezet en dat is toch beter te pruimen dan de Nederlandse versie.
T'Pau is jeugdsentiment.
Loop jij ook achter?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niks van aantrekken. Op fok is het cool om Blof te haten zonder zelf er eens goed naar te luisterenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben geen fan van Nederlandstalig, of Nederlandse artiesten in het algemeen. Maar als het dan moet is Blof niet verkeerd wat mij betreft.
Goede muziek, goede zanger, leuke teksten, live ook te pruimen.
Ik vind dit een zeer goede ballad uit het mooiste muziekdecennia ooit
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Staat veeeeeel te laag
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ow, hier is het livetopic.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Een mens kan foutjes maken, ik kan hier nog steeds van genieten ondanks dat het eigenlijk niet al te best isquote:
zo'n opmerking kun je verwachten van een Cats-fan....quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:29 schreef Jane het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Italiaanse muziek, maar van de zomer hebben we daar nog een avondje op de tv de Italiaanse versie van TV Oranje (of hoe heet die meuk) opgezet en dat is toch beter te pruimen dan de Nederlandse versie.
T'Pau is jeugdsentiment.I love music |Ajax forever
Dat is een zeer baude uitspraakquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik vind dit een zeer goede ballad uit het mooiste muziekdecennia ooit
Wordt nog steeds bijna dagelijks op Sky gedraaidquote:
Ik vind Pascal klinken alsof ie moet poepenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben geen fan van Nederlandstalig, of Nederlandse artiesten in het algemeen. Maar als het dan moet is Blof niet verkeerd wat mij betreft.
Goede muziek, goede zanger, leuke teksten, live ook te pruimen.![]()
![]()
Volgend jaar ga ik echt al mijn jeugdsentiment stemmen, T'Pau, Duran Duran, Spandau Ballet, Kajagoogoo etc.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb ze live gezien en beluisterd, maar nee..... ik kan het niet mooi vinden. Met een paar uitzonderingen. Ze staan er gewoon te vaak in.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Op fok is het cool om Blof te haten zonder zelf er eens goed naar te luisterenMake love, not war ☮![]()
Dat heb ik bij Bruce Springsteenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Pascal klinken alsof ie moet poepen
Oh, ik had op mijn Sonos een halve minuut vertraging.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
die eerste platen gingen wel, maar ze raakten het spoor een beetje bijster...quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Op fok is het cool om Blof te haten zonder zelf er eens goed naar te luisterenI love music |Ajax forever
In 1999 nog op 597.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo'n opmerking kun je verwachten van een Cats-fan....
Ik ben geen fan van de Cats!
Heel veel artiesten staan er te vaak in, da's niet zo'n kunst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien en beluisterd, maar nee..... ik kan het niet mooi vinden. Met een paar uitzonderingen. Ze staan er gewoon te vaak in.
Kajagoogooquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik echt al mijn jeugdsentiment stemmen, T'Pau, Duran Duran, Spandau Ballet, Kajagoogoo etc.![]()
Make love, not war ☮![]()
Die kan ik gewoon niet aanhoren.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heeft alles halfnaakt ingezongenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Pascal klinken alsof ie moet poepen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Streamt gewoon via TV.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik had op mijn Sonos een halve minuut vertraging.![]()
Totdat ze hem een klootzak moesten gaan noemenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
die eerste platen gingen wel, maar ze raakten het spoor een beetje bijster...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind ook niet alles mooi hoor, maar ze hebben wel een paar pareltjes gemaakt, Omarm Me bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien en beluisterd, maar nee..... ik kan het niet mooi vinden. Met een paar uitzonderingen. Ze staan er gewoon te vaak in.Ik vind hem een erg fijne stem hebben
Sommige staan er te weinig in... dat is wel een kunst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heel veel artiesten staan er te vaak in, da's niet zo'n kunst.Make love, not war ☮![]()
En "Mooie dag" sowieso vind ik Blauwe Ruis een mooi album.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles mooi hoor, maar ze hebben wel een paar pareltjes gemaakt, Omarm Me bijvoorbeeldIk vind hem een erg fijne stem hebben
Aan de Kust, live met de Kast.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles mooi hoor, maar ze hebben wel een paar pareltjes gemaakt, Omarm Me bijvoorbeeldIk vind hem een erg fijne stem hebben
Dat is al weer wat anders dan Blof in zijn geheel afschrijvenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
die eerste platen gingen wel, maar ze raakten het spoor een beetje bijster...Ik ben ook alleen van de oudere nummers
Omarm vind ik echt hun grootste draakquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
I just want to lay next to you for a while
You look so beautiful tonight
Your eyes are so lovely
Your mouth is so sweet
A lot of people misunderstand me
That's because they don't
Know me at all
I just want to touch you
And hold you
I need you
God I need you
I love you so muchWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Beetje een zeikliedje van de koning dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wist het...quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I just want to lay next to you for a while
You look so beautiful tonight
Your eyes are so lovely
Your mouth is so sweet
A lot of people misunderstand me
That's because they don't
Know me at all
I just want to touch you
And hold you
I need you
God I need you
I love you so much![]()
Mooie dag vind ik mooi en dat was HET moment geweest om ermee te kappen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is al weer wat anders dan Blof in zijn geheel afschrijvenIk ben ook alleen van de oudere nummers
Ik kan er wel van huilen zo mooiquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omarm vind ik echt hun grootste draak![]()
Veel van mijn leeftijdsgenoten trouwen op dit nummer...beetje dooddoener inmiddels.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje een zeikliedje van de koning dit.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
wie?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Molurus het volgende:
Michael Jackson is mogelijk meer overrated dan Ringo.I love music |Ajax forever
Een mooie dag om ermee te kappenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooie dag vind ik mooi en dat was HET moment geweest om ermee te kappen.
Ontarm mequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omarm vind ik echt hun grootste draak
ontaaaarm meeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ringo is heul zo slecht nog niet![]()
Dit is het nummer op Bad dat niet had mistaan op History the Present, toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Earth song zeker, daar is mijn moeder echt lyrisch over. Dat en Billy Jean.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef D. het volgende:
Jammer dat het grootste gedrocht van MJ zo hoog staatOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
wij hadden the turtles - Happy togetherquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Veel van mijn leeftijdsgenoten trouwen op dit nummer...beetje dooddoener inmiddels.
Die is wel leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hadden the turtles - Happy togetherOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
En... Love me do - The Beatlesquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hadden the turtles - Happy together
Higspeed Train - R.E.M.
![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
Ik ook en ik ben echt heel slecht bij stem vandaag, ik voel mijn eigen trommelvliezen bezwijken.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En... Love me do - The Beatles
Higspeed Train - R.E.M.
![]()
![]()
Wat een bruisende boel daar in het cafe trouwens. De vonken vliegen er vanaf.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik hield het nooit droog toen ik als kind die clip van Earth Song zag. Zo'n mooi liedje ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Earth song zeker, daar is mijn moeder echt lyrisch over. Dat en Billy Jean.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jan Smit, Guus Meeuwis, Dries Roelvink dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik kom er gewoon voor uit
Sterker nog, Pascal heeft een van de beste stemmen van Nederlandse zangers![]()
Earth songquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Earth song zeker, daar is mijn moeder echt lyrisch over. Dat en Billy Jean.![]()
![]()
Nooit gepamperd?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hiel het nooit droog toen ik als kind die clip van Earth Song zag. Zo'n mooi liedje ook.![]()
je had niet gewaarschuwd dat je ook mee ging zingen....quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had ook eerder gezegd dat ik een mooi lied vind. Opletten!!
Zangersquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jan Smit, Guus Meeuwis, Dries Roelvink dan?![]()
![]()
Moet het per se een liefdesliedje zijn? Ik ga denk ik voor Arcade Firequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hadden the turtles - Happy together
De 28e weer beetje rellen daar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:36 schreef Molurus het volgende:
Wat een bruisende boel daar in het cafe trouwens. De vonken vliegen er vanaf.
Vorig jaar werd ik gekickt door de bouncer.![]()
![]()
Jeweettog?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
je had niet gewaarschuwd dat je ook mee ging zingen....Make love, not war ☮![]()
Driesgodquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jan Smit, Guus Meeuwis, Dries Roelvink dan?![]()
Ik zou Break Stuff van Limp Bizkit wel leuk vinden....nu nog iemand vinden die mijn gevoel voor humor deelt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet het per se een liefdesliedje zijn? Ik ga denk ik voor Arcade FireOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Gelukkig hierna weer een lekker nummertje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goede UIquote:![]()
Maar wel gek dat je hier en daar indiebandjes ziet doorbreken (War on Drugs), maar dat er niks van Arcade Fire in staat. Reflektor had prima gekund toch?![]()
Dit hoor ik 1x per jaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Was je aan het dansen ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef asco het volgende:
[..]
De 28e weer beetje rellen daar.
Vorig jaar werd ik gekickt door de bouncer.
nee hoor, je kan ook Acda en de Munnick doen: Cd van jou, Cd van mij.....quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet het per se een liefdesliedje zijn? Ik ga denk ik voor Arcade FireI love music |Ajax forever
Fuc...Funkin' for Jamaica
Guus Meeuwis, dat schaapquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jan Smit, Guus Meeuwis, Dries Roelvink dan?De anderen zijn niet mijn stijl
Ode to the bouncerquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef asco het volgende:
[..]
De 28e weer beetje rellen daar.
Vorig jaar werd ik gekickt door de bouncer.![]()
![]()
Zoiets zouden we ook wel kunnen doen, iets van Tool ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou Break Stuff van Limp Bizkit wel leuk vinden....nu nog iemand vinden die mijn gevoel voor humor deelt.
Dit vind ik persoonlijk dus echt helemaal niets"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Killing in the name ofquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoiets zouden we ook wel kunnen doen, iets van Tool ofzoI love music |Ajax forever
Ik wil graag trouwens op Machine Gun van Slowdive.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fuck you, i won't do what you tell me....is wel een goede gelofte op zich.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Avatar bedoel je?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede UI![]()
Maar wel gek dat je hier en daar indiebandjes ziet doorbreken (War on Drugs), maar dat er niks van Arcade Fire in staat. Reflektor had prima gekund toch?
Ik snap er ook niks van. Ik heb al een paar jaar de actie "Krijg Arcade Fire in de Top2000" maar het lukt maar niet. Bizar gezien ze in de Snob2000 nota bene op 1 staan!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nog verdomd lastig om die video ongecensureerd in goede kwaliteit te vinden, best wel lame.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou Break Stuff van Limp Bizkit wel leuk vinden....nu nog iemand vinden die mijn gevoel voor humor deelt.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dat is ook wel een goeiequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hoor, je kan ook Acda en de Munnick doen: Cd van jou, Cd van mij.....
Maar serieus? Ik ben niet zo van die romantische nummers
Ik wil trouwen op As Long As You Love Me, van de Backstreet Boys. Daar droom ik als kind al van.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil graag trouwens op Machine Gun van Slowdive.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dan moet er 1 nummer gekozen worden door de fans.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Ik heb al een paar jaar de actie "Krijg Arcade Fire in de Top2000" maar het lukt maar niet. Bizar gezien ze in de Snob2000 nota bene op 1 staan![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verdomme.
Betere muziek kiezen voor die actiequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:40 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een paar jaar de actie "Krijg Arcade Fire in de Top2000" maar het lukt maar niet.![]()
![]()
Dat nummer is zo vet! Ik vergeet het elke keer weer en dat herontdek ik het weerquote:
*Fluit mee"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kicken uurtje maar qua muziekkwaliteit echt dikke bagger.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
GenotHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit uur gaat echt snel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kicken uurtje maar qua muziekkwaliteit echt dikke bagger.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
die snob 2000 is nog erger dan de top 2000 qua manipulatie. en ze pronken ook nog met andermans veren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Ik heb al een paar jaar de actie "Krijg Arcade Fire in de Top2000" maar het lukt maar niet. Bizar gezien ze in de Snob2000 nota bene op 1 staan!I love music |Ajax forever
Dat mensen dat op fok een 'UI' noemen is erg verwarrend, zeker als je software developer bent.quote:
Ja, en veel te laag ook.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fuck you, i won't do what you tell me....is wel een goede gelofte op zich.Keihard in je trouwjurk meeschreeuwen
denk je dat ze de stemmen niet eerlijk tellen?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
die snob 2000 is nog erger dan de top 2000 qua manipulatie. en ze pronken ook nog met andermans veren.
Dat laatste wel mee eens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar ook Polonaise Hollandaise van Arie Ribbens in de lijst?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Into my arms - Nick Cave?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goeie
Maar serieus? Ik ben niet zo van die romantische nummersI love music |Ajax forever
Ik zou dit nummer graag met Claudia ruilen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alleen als Job ook in het Top 2000 cafe is dan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Ferdo het volgende:
Volgend jaar ook Polonaise Hollandaise van Arie Ribbens in de lijst?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zou 2001 graag met Claudia ruilenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou dit nummer graag met Claudia ruilen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zou ik ook voor tekenen Dquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou dit nummer graag met Claudia ruilen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoornse trotsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Flintstones, we're the Flintstones
Ik zeg niet dat ik fan ben van George Baker, maar deze zou echt hoger moeten staan als 'Hollands Glorie'. Weinig Nederlanders die zoveel succes in het buitenland hebben gehad als George.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Molurus het volgende:
Ik krijg hier wel mute neigingen van eerlijk gezegd.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou 2001 graag met Claudia ruilen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben niet zo'n Nick Cave fanquote:
Ach we hebben nog ruim een half jaar, moet goedkomen
Oh ze zullen vast eerlijk tellen, maar alles wat in de top 2000 staat mag er niet in, net als alles wat in de keuzelijst staat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk je dat ze de stemmen niet eerlijk tellen?
Dat laatste wel mee eens.
Rellende_Rotscholier
![]()
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit had niet gehoeven maar ja, het hoort er wel bij.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wel grappig dat dit nummer eigenlijk gaat over het drogeren en aanranden van zijn grote liefde die hem niet ziet staan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoe laat moet Ekdom? Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
voor dat nummer hoef je geen fan te zijn. Het is gewoon prachtig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Nick Cave fan
Ach we hebben nog ruim een half jaar, moet goedkomenI love music |Ajax forever
Hij is van '44, dus wie weet...quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Sked het volgende:
George moet overlijden zodat dit nummer gered wordt
Sorry, dit is echt niet mijn ding.quote:Hier krijg ik nou jeuk van.
Morgenochtend 6u.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat moet Ekdom? Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
6-9quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat moet Ekdom? Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.I love music |Ajax forever
Ja hopelijk komt Living Doll dan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat moet Ekdom? Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bivakkeert altijd vrij laag. Stond er vorig jaar niet eens in..quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Sked het volgende:
George moet overlijden zodat dit nummer gered wordt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij is al geweest. Van 6 tot 9.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat moet Ekdom? Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.Make love, not war ☮![]()
Mooi dat dit erin staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga het eens checken dan, denk dat ik het niet ken maar waarschijnlijk dan vast welquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor dat nummer hoef je geen fan te zijn. Het is gewoon prachtig.
06:00h. Vroeg opstaan dus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat moet Ekdom? Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wat een kuttijdquote:
Hij deed dat kerstgedoe?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zijn vaste tijdslot.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
niet vergeten he?!quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het eens checken dan, denk dat ik het niet ken maar waarschijnlijk dan vast welI love music |Ajax forever
Mooi nummer. Maar platgedraaid."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |