Nummer 1782 staat er elk jaar weer in ja.quote:
ik was het eigenlijk vergetenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie hebben mij jaren geleden al afgeschreven, dus waarom niet.
Die UIquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nummer 1782 staat er elk jaar weer in ja.
Die heb ik nog eens gezien bij de Gentse Feesten, op een klein marktpleintje. Nooit een groot fan geweest, maar dat was eigenlijk best wel leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga nog proberen naar een Blof concert te gaan om het plaatje compleet te maken.
Welk nummer?quote:
Ik ben er pas een uur, maar anders had je je het over een paar dagen wel weer herinnerd.quote:
truequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben er pas een uur, maar anders had je je het over een paar dagen wel weer herinnerd.
Nee, niet mijn type.quote:
Vlinderkusjes...van de broer van Belinda.quote:
Ik doe een gok: Gangnam Stylequote:
Blof is een goede live bandquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die heb ik nog eens gezien bij de Gentse Feesten, op een klein marktpleintje. Nooit een groot fan geweest, maar dat was eigenlijk best wel leuk.
De helft van het publiek zong uit volle borst mee (Nederlanders) de andere helft stond te kijken van 'he, moeten wij dit kennen ofzo?' (plaatselijke Belgen).
Wie stemt daar nou op?quote:
ballonquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
Het begin gemist (dacht dat de start om 12 uur was) maar ben er natuurlijk wel bij dit jaar
![]()
Dus hallon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |