Ik wist het...quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I just want to lay next to you for a while
You look so beautiful tonight
Your eyes are so lovely
Your mouth is so sweet
A lot of people misunderstand me
That's because they don't
Know me at all
I just want to touch you
And hold you
I need you
God I need you
I love you so much
Mooie dag vind ik mooi en dat was HET moment geweest om ermee te kappen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is al weer wat anders dan Blof in zijn geheel afschrijvenIk ben ook alleen van de oudere nummers
Ik kan er wel van huilen zo mooiquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omarm vind ik echt hun grootste draak
Veel van mijn leeftijdsgenoten trouwen op dit nummer...beetje dooddoener inmiddels.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje een zeikliedje van de koning dit.
wie?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Molurus het volgende:
Michael Jackson is mogelijk meer overrated dan Ringo.
Een mooie dag om ermee te kappenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooie dag vind ik mooi en dat was HET moment geweest om ermee te kappen.
Ontarm mequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omarm vind ik echt hun grootste draak
Earth song zeker, daar is mijn moeder echt lyrisch over. Dat en Billy Jean.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef D. het volgende:
Jammer dat het grootste gedrocht van MJ zo hoog staat
wij hadden the turtles - Happy togetherquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Veel van mijn leeftijdsgenoten trouwen op dit nummer...beetje dooddoener inmiddels.
Die is wel leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hadden the turtles - Happy together
En... Love me do - The Beatlesquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hadden the turtles - Happy together
Ik ook en ik ben echt heel slecht bij stem vandaag, ik voel mijn eigen trommelvliezen bezwijken.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En... Love me do - The Beatles
Higspeed Train - R.E.M.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |