Volgend jaar ga ik echt al mijn jeugdsentiment stemmen, T'Pau, Duran Duran, Spandau Ballet, Kajagoogoo etc.quote:
Ik heb ze live gezien en beluisterd, maar nee..... ik kan het niet mooi vinden. Met een paar uitzonderingen. Ze staan er gewoon te vaak in.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Op fok is het cool om Blof te haten zonder zelf er eens goed naar te luisteren
Dat heb ik bij Bruce Springsteenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Pascal klinken alsof ie moet poepen
Oh, ik had op mijn Sonos een halve minuut vertraging.quote:
die eerste platen gingen wel, maar ze raakten het spoor een beetje bijster...quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Op fok is het cool om Blof te haten zonder zelf er eens goed naar te luisteren
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo'n opmerking kun je verwachten van een Cats-fan....
Heel veel artiesten staan er te vaak in, da's niet zo'n kunst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien en beluisterd, maar nee..... ik kan het niet mooi vinden. Met een paar uitzonderingen. Ze staan er gewoon te vaak in.
Kajagoogooquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik echt al mijn jeugdsentiment stemmen, T'Pau, Duran Duran, Spandau Ballet, Kajagoogoo etc.
Die kan ik gewoon niet aanhoren.quote:
Heeft alles halfnaakt ingezongenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Pascal klinken alsof ie moet poepen
Streamt gewoon via TV.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik had op mijn Sonos een halve minuut vertraging.
Totdat ze hem een klootzak moesten gaan noemenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
die eerste platen gingen wel, maar ze raakten het spoor een beetje bijster...
Ik vind ook niet alles mooi hoor, maar ze hebben wel een paar pareltjes gemaakt, Omarm Me bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien en beluisterd, maar nee..... ik kan het niet mooi vinden. Met een paar uitzonderingen. Ze staan er gewoon te vaak in.
Sommige staan er te weinig in... dat is wel een kunst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heel veel artiesten staan er te vaak in, da's niet zo'n kunst.
En "Mooie dag" sowieso vind ik Blauwe Ruis een mooi album.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles mooi hoor, maar ze hebben wel een paar pareltjes gemaakt, Omarm Me bijvoorbeeldIk vind hem een erg fijne stem hebben
Aan de Kust, live met de Kast.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles mooi hoor, maar ze hebben wel een paar pareltjes gemaakt, Omarm Me bijvoorbeeldIk vind hem een erg fijne stem hebben
Dat is al weer wat anders dan Blof in zijn geheel afschrijvenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
die eerste platen gingen wel, maar ze raakten het spoor een beetje bijster...
Omarm vind ik echt hun grootste draakquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |