quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blof is een goede live bandEn ik vind ze gewoon best goed
Dan denk ik dat hij volgend jaar hoger staat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef Knipoogje het volgende:
Covac heeft hier wel een blijvertje mee denk ik. Volgend jaar hoger
Live zijn ze zeker goed. Voor Nederlandse begrippen opmerkelijk goed.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blof is een goede live bandEn ik vind ze gewoon best goed
En ik kom er gewoon voor uitquote:
Sentimenteel Nederland dat de rest van het jaar Sky Radio luistert.quote:
Als ze die zanger nou eens ontslaanquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Live zijn ze zeker goed. Voor Nederlandse begrippen opmerkelijk goed.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:26 schreef peaceman het volgende:
kunnen wie die Italiaanse meuk niet inruilen voor wat plaatjes van Arcade Fire?
straks ga je ook nog zeggen dat je zijn teksten begrijptquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik kom er gewoon voor uit
Sterker nog, Pascal heeft een van de beste stemmen van Nederlandse zangers
Ik heb Sky weleens aan staan en ik heb het nummer buiten de T2k nog nooit ergens anders gehoord. Gelukkig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sentimenteel Nederland dat de rest van het jaar Sky Radio luistert.
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
straks ga je ook nog zeggen dat je zijn teksten begrijpt
Zou ze nu al dronken zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die van hem wel, die van de bassist nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, want dan zou ze alles wel herkennen.quote:
Hou dat vast! Hou dat vast!quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Sky weleens aan staan en ik heb het nummer buiten de T2k nog nooit ergens anders gehoord. Gelukkig.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, want dan zou ze alles wel herkennen.
ik vond die drummer wel goed, maar ja... die is er niet meer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die van hem wel, die van de bassist niet
Herkennen misschien niet, maar meezingen vastquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben geen fan van Nederlandstalig, of Nederlandse artiesten in het algemeen. Maar als het dan moet is Blof niet verkeerd wat mij betreft.quote:
Loop jij ook achter?quote:
Niks van aantrekken. Op fok is het cool om Blof te haten zonder zelf er eens goed naar te luisterenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben geen fan van Nederlandstalig, of Nederlandse artiesten in het algemeen. Maar als het dan moet is Blof niet verkeerd wat mij betreft.
Goede muziek, goede zanger, leuke teksten, live ook te pruimen.
Een mens kan foutjes maken, ik kan hier nog steeds van genieten ondanks dat het eigenlijk niet al te best isquote:
zo'n opmerking kun je verwachten van een Cats-fan....quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:29 schreef Jane het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Italiaanse muziek, maar van de zomer hebben we daar nog een avondje op de tv de Italiaanse versie van TV Oranje (of hoe heet die meuk) opgezet en dat is toch beter te pruimen dan de Nederlandse versie.
T'Pau is jeugdsentiment.
Dat is een zeer baude uitspraakquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:30 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik vind dit een zeer goede ballad uit het mooiste muziekdecennia ooit
Wordt nog steeds bijna dagelijks op Sky gedraaidquote:
Ik vind Pascal klinken alsof ie moet poepenquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben geen fan van Nederlandstalig, of Nederlandse artiesten in het algemeen. Maar als het dan moet is Blof niet verkeerd wat mij betreft.
Goede muziek, goede zanger, leuke teksten, live ook te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |