voor dat nummer hoef je geen fan te zijn. Het is gewoon prachtig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Nick Cave fan
Ach we hebben nog ruim een half jaar, moet goedkomen
Hij is van '44, dus wie weet...quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Sked het volgende:
George moet overlijden zodat dit nummer gered wordt
Sorry, dit is echt niet mijn ding.quote:
Morgenochtend 6u.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat moet Ekdom? Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen.
6-9quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Ja hopelijk komt Living Doll dan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Bivakkeert altijd vrij laag. Stond er vorig jaar niet eens in..quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:42 schreef Sked het volgende:
George moet overlijden zodat dit nummer gered wordt
Hij is al geweest. Van 6 tot 9.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Ik ga het eens checken dan, denk dat ik het niet ken maar waarschijnlijk dan vast welquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor dat nummer hoef je geen fan te zijn. Het is gewoon prachtig.
06:00h. Vroeg opstaan dus.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Wat een kuttijdquote:
Hij deed dat kerstgedoe?quote:
Zijn vaste tijdslot.quote:
niet vergeten he?!quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het eens checken dan, denk dat ik het niet ken maar waarschijnlijk dan vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |