Ik hield het nooit droog toen ik als kind die clip van Earth Song zag. Zo'n mooi liedje ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Earth song zeker, daar is mijn moeder echt lyrisch over. Dat en Billy Jean.
Jan Smit, Guus Meeuwis, Dries Roelvink dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik kom er gewoon voor uit
Sterker nog, Pascal heeft een van de beste stemmen van Nederlandse zangers
Earth songquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Earth song zeker, daar is mijn moeder echt lyrisch over. Dat en Billy Jean.
Nooit gepamperd?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hiel het nooit droog toen ik als kind die clip van Earth Song zag. Zo'n mooi liedje ook.
je had niet gewaarschuwd dat je ook mee ging zingen....quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had ook eerder gezegd dat ik een mooi lied vind. Opletten!!
Zangersquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jan Smit, Guus Meeuwis, Dries Roelvink dan?
Moet het per se een liefdesliedje zijn? Ik ga denk ik voor Arcade Firequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hadden the turtles - Happy together
De 28e weer beetje rellen daar.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:36 schreef Molurus het volgende:
Wat een bruisende boel daar in het cafe trouwens. De vonken vliegen er vanaf.
Jeweettog?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
je had niet gewaarschuwd dat je ook mee ging zingen....
Driesgodquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou Break Stuff van Limp Bizkit wel leuk vinden....nu nog iemand vinden die mijn gevoel voor humor deelt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet het per se een liefdesliedje zijn? Ik ga denk ik voor Arcade Fire
Goede UIquote:
Was je aan het dansen ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef asco het volgende:
[..]
De 28e weer beetje rellen daar.
Vorig jaar werd ik gekickt door de bouncer.
nee hoor, je kan ook Acda en de Munnick doen: Cd van jou, Cd van mij.....quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet het per se een liefdesliedje zijn? Ik ga denk ik voor Arcade Fire
Guus Meeuwis, dat schaapquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ode to the bouncerquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef asco het volgende:
[..]
De 28e weer beetje rellen daar.
Vorig jaar werd ik gekickt door de bouncer.
Zoiets zouden we ook wel kunnen doen, iets van Tool ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou Break Stuff van Limp Bizkit wel leuk vinden....nu nog iemand vinden die mijn gevoel voor humor deelt.
Killing in the name ofquote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoiets zouden we ook wel kunnen doen, iets van Tool ofzo
Fuck you, i won't do what you tell me....is wel een goede gelofte op zich.quote:
Avatar bedoel je?quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede UI![]()
Maar wel gek dat je hier en daar indiebandjes ziet doorbreken (War on Drugs), maar dat er niks van Arcade Fire in staat. Reflektor had prima gekund toch?
Nog verdomd lastig om die video ongecensureerd in goede kwaliteit te vinden, best wel lame.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou Break Stuff van Limp Bizkit wel leuk vinden....nu nog iemand vinden die mijn gevoel voor humor deelt.
Dat is ook wel een goeiequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hoor, je kan ook Acda en de Munnick doen: Cd van jou, Cd van mij.....
Ik wil trouwen op As Long As You Love Me, van de Backstreet Boys. Daar droom ik als kind al van.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil graag trouwens op Machine Gun van Slowdive.
Dan moet er 1 nummer gekozen worden door de fans.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Ik heb al een paar jaar de actie "Krijg Arcade Fire in de Top2000" maar het lukt maar niet. Bizar gezien ze in de Snob2000 nota bene op 1 staan!
Betere muziek kiezen voor die actiequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:40 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een paar jaar de actie "Krijg Arcade Fire in de Top2000" maar het lukt maar niet.
Dat nummer is zo vet! Ik vergeet het elke keer weer en dat herontdek ik het weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |