abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158588750
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen lopen te klagen over Finn vs Kylo... Finn heeft helemaal geen enkele kans en raakt Kylo één keertje... Per ongeluk.
Snap ik ook niet.

Finn raakt hem 1 keer per ongeluk.... nadat Kylo door is beschoten... en Finn wordt alsnog bijna doodgemaakt.

Rey is duidelijk eerder getraind in de force, maar kan dat niet meer herinneren.
pi_158590721
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vooral minder gejank hier over bioscopen danwel rips (wat doe je jezelf aan en wie wil je ermee imponeren?!) en wat meer inhoudelijke praat over verhaal dan het filmen ervan.
Pronken met rips :') Gaat echt nergens meer over.. Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om een cam versie te kijken. De Blu-Ray versie schijnt 5 april uit te komen. Tot die tijd kijk ik hem zeker nog een keer in de bios.
pi_158590740
Pronken dat je cams aan het kijken bent _O- de sneuheid straalt ervanaf. My god zeg.
pi_158590782
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef RvLaak het volgende:
Overigens
SPOILER: VIII speculatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kathleen Kennedy heeft idd gezegd dat iedereen terug komt. Maar dat was rond de release, dan kan ze dus moeilijk zeggen iedereen behalve ... komt terug ;) Overigens kan iedereen iets aan IMDB toevoegen volgens mij.
pi_158592840
Het lijkt me waarschijnlijk dat persoon x in flashbacks te zien is.
pi_158592974
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Totaal niet aan gestoord, reden dat het cgi werd is omdat dat nu eenmaal sneller is dan poppen en men achter begon te lopen op een krap schema. Ter vergelijking, bij Iv-vI had men pakweg drie jaar per film, nu krap anderhalf jaar...
Begrijp de beweegredenen wel, maar kon die maz simpelweg niet waarderen. In onze vriendengroep was dat momentje ook zoiets waarbij we elkaar aankeken en dachten: wack.

Dat was dan ook het enige momentje dat me even stoorde hoor, helemaal niet belangrijk ook verder. :') Waanzinnig knap hoe deze film voorbij vliegt.
  maandag 28 december 2015 @ 06:23:00 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158593033
Het was na de introductie van Rey wel het enige rustpunt in de film, en ik vond het wel prima zo.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158593048
Ik vond Maz eigenlijk wel leuk, alleen jammer dat je direct al wist dat de plek aan gort moest na de '1000 jaar'-opmerking.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158593291
Leuke discussies over een paar SW onderwerpen:
  maandag 28 december 2015 @ 08:18:16 #210
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158593475
iemand heeft de borsten van Rey op Frontpage gezet :')
mannen toch
  maandag 28 december 2015 @ 09:39:33 #211
12888 Skull-splitter
pi_158594186
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 08:18 schreef KingRadler het volgende:
mannen toch
Die stills uit Silent Witness?
pi_158594237
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 08:18 schreef KingRadler het volgende:
mannen toch
Link.
  maandag 28 december 2015 @ 09:56:49 #213
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158594415
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 09:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Link.
De borsten van Rey:

http://1.bp.blogspot.com/(...)lentWiness-join2.jpg

Engelse misdaadserie Silent Witness: Season 17, Episode 9 / 10
pi_158594629
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:56 schreef KingRadler het volgende:

[..]

De borsten van Rey:

http://1.bp.blogspot.com/(...)lentWiness-join2.jpg

Engelse misdaadserie Silent Witness: Season 17, Episode 9 / 10
Niks mis mee :) Ben wel benieuwd of Disney er zo blij mee was dat ze een naakt scene heeft gedaan :P
pi_158594782
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Niks mis mee :) Ben wel benieuwd of Disney er zo blij mee was dat ze een naakt scene heeft gedaan :P
Waarom zou dat Disney iets uitmaken?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 28 december 2015 @ 10:36:50 #216
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158595190
Why Disney stock is down even as Star Wars crushes box office records.

http://www.vox.com/2015/12/27/10660268/disney-stock-espn
pi_158595322
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Miley Cyrus valt ook onder het Disney-imperium, dus ik denk dat het ze zoveel kan schelen.
  maandag 28 december 2015 @ 10:45:23 #218
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158595369
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 10:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Miley Cyrus valt ook onder het Disney-imperium, dus ik denk dat het ze zoveel kan schelen.
Miley viel
pi_158595496
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:45 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Miley viel
Tja, Britney ook. En Selena Gomez is nu ook niet echt het toonbeeld van zedelijkheid.
  maandag 28 december 2015 @ 10:55:35 #220
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158595573
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, Britney ook. En Selena Gomez is nu ook niet echt het toonbeeld van zedelijkheid.
Sex Sells
pi_158597557
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Harrison Ford heeft meer talent als acteur dan Mark Hamill en Carrie Fisher. Zo'n film biedt een podium om je talent te laten zien, je moet wel het talent hebben om daar de vruchten van te plukken. Voor een goede acteur geldt hetzelfde als voor een goede voetballer, je hoeft er geen drol van te begrijpen om te zien dat iemand het heel erg goed kan, nadat zo'n film is uitgekomen weten mensen het. Bij de eerste SW films zag iedereen het bij Harrison Ford, nu ziet iedereen het bij Ridley. Geen twijfel over mogelijk. Van de overige (relatief) nieuwe acteurs durf ik niet te voorspellen hoe het hen zal vergaan maar voor haar zal dit een platform zijn naar meer grote rollen. Ze kan acteren, ze heeft de looks, ze is geschikt voor actierollen en dramatische rollen en volgens mij werkt enige comedy ook nog wel voor haar.
John Boyega werd na zijn goede hoofdrol in Attack the Block (leuke film) genoemd voor veel grote films maar afgezien van een bijrol in 24 heb ik hem niet meer gezien. Maar ik vond dat hij het nu ook goed deed dus die gaat er ook wel komen vermoed ik

Oscar Isaac is inmiddels al een gevestigde naam als je ziet in wat voor producties hij meespeelt
Domhnall Gleeson heeft zich ook al bewezen, in The Revenant doet hij het ook weer prima
Ik vond het wel jammer dat de rol van Max von Sydow maar zo kort was, dat leek me nog wel een soort palpatine ofzo, goede acteur.
  maandag 28 december 2015 @ 12:35:29 #222
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158597677
John Boyega is ook komisch
pi_158599271
Iedereen had de rol van Boyega wel kunnen spelen, Ridley deed er als enige van de nieuwkomers echt iets bijzonders mee ^O^
  maandag 28 december 2015 @ 13:47:22 #224
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_158599543
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:37 schreef Gruisman het volgende:
Iedereen had de rol van Boyega wel kunnen spelen, Ridley deed er als enige van de nieuwkomers echt iets bijzonders mee ^O^
Nou, Boyega en Isaac had meteen chemistry, daar geloofde je op enkele minuten gedeelde screentime dat het "bro's" waren.

Iets wat McGregor en Christensen niet wisten te doen en die hadden 2 volle films om dat uit te werken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_158599598
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nou, Boyega en Isaac had meteen chemistry, daar geloofde je op enkele minuten gedeelde screentime dat het "bro's" waren.
Iets *te* vlug wat mij betreft. Poe deed op de Rebel Base wel erg Joviaal tegen een gast waar hij maar een kwartier mee in een Tie-Fighter heeft gezeten.

quote:
Iets wat McGregor en Christensen niet wisten te doen en die hadden 2 volle films om dat uit te werken.
true.
pi_158599604
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Obi Wan was dan ook de leraar van Anakin, ik ken geen leraren de bro's zijn met hun leerling. Verder die vriendschap.. tja ik vond het wel meevallen, ze hadden echt iets van 5 scenes samen en opeens waren het de beste buddy's. Vond het een beetje geforceerd overkomen maar ik ben in de minderheid.
pi_158600086
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:26 schreef Donnis het volgende:
Maz Kanata: Bijna even irritant als Jar Jar Binks. Heel dat verhaal omheen klonk te haastig verzonnen, dat zij toevallig die lightsaber heeft en Rey 'roept', daarna moralistisch verhaaltje terwijl me dat niet interesseert van zo'n nietszeggende CGI-rol. Kan wel werken hoor, maar op deze manier vond ik het niet tof. Deden ze subtieler vroeger.
Een dues ex machina. Misschien wel het gevolg van het knippen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158600465
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vooral minder gejank hier over bioscopen danwel rips (wat doe je jezelf aan en wie wil je ermee imponeren?!) en wat meer inhoudelijke praat over verhaal dan het filmen ervan.
Stel je niet aan, die discussie was al lang afgerond, daar had dat "gejank" niets mee te maken, die discussie was al dood voordat dat begon.
#NoDAPL
pi_158600777
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]
Misschien wel het gevolg van het knippen?
Er schijnen een aantal variaties te zijn geweest, de duidelijkste is nog wel dat Leia eigenlijk de Lightsaber van Maz zou krijgen.
pi_158600815
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:31 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Er schijnen een aantal variaties te zijn geweest, de duidelijkste is nog wel dat Leia eigenlijk de Lightsaber van Maz zou krijgen.
en dat op de Rebel base. nu is Maz gewoon verdwenen tijdens de aanval.
  maandag 28 december 2015 @ 14:33:03 #231
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158600817
had ook het gevoel dat ze niet alles konden vertellen in TFA omdat anders de film te lang duurde.
ze hebben veel geknipt.
pi_158601187
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Iets *te* vlug wat mij betreft. Poe deed op de Rebel Base wel erg Joviaal tegen een gast waar hij maar een kwartier mee in een Tie-Fighter heeft gezeten.

[..]

true.
Heeft zijn leven gered, droid opgehaald.. Dan zou ik ook erg joviaal zijn.
pi_158601190
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 00:36 schreef Scorpie het volgende:
Pronken dat je cams aan het kijken bent _O- de sneuheid straalt ervanaf. My god zeg.
Hij pronkte niet daarmee. :?
Als je de eerste keer een film ziet op die manier dan is dat een beetje sneu (voor jezelf) aangezien de eerste ervaring met de film zo goed mogelijk moet zijn naar mijn mening, als je de film al hebt gezien en je kijkt nog eens op die manier dan begrijp ik dat wel, mijn keuze is het niet (ik wacht liever op de BR-versie) maar ik begrijp het wel.
#NoDAPL
pi_158601230
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef RvLaak het volgende:
Overigens
SPOILER: VIII speculatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou als geest kunnen terugkomen zoals bij een aantal anderen eerder het geval was. :)
#NoDAPL
pi_158601257
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij zou als geest kunnen terugkomen zoals bij een aantal anderen eerder het geval was. :)
Als ze dat doen verbrand ik elke legale kopie van Star Wars die ik heb.
pi_158601354
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 05:23 schreef Donnis het volgende:

[..]

Begrijp de beweegredenen wel, maar kon die maz simpelweg niet waarderen. In onze vriendengroep was dat momentje ook zoiets waarbij we elkaar aankeken en dachten: wack.
In eerste instantie was mijn reactie dat het karakter wel heel erg extreem was. Even later accepteerde ik het, het is een SW film en daar mag je best wel extreme karakters in hebben. Dat gezegd hebbende, ze was natuurlijk in de verste verte niet zo geslaagd als Yoda maar de lat ligt wel heel erg hoog als je dat eist.

quote:
Waanzinnig knap hoe deze film voorbij vliegt.
Dat zegt m.i. het meest over de kwaliteit van de film, de tijd is voorbij voordat je er erg in hebt en je hebt je geen seconde verveeld. Bij de eerste trilogie zaten er wat gaapmomentjes in (pacingprobleem), daar heb je in deze film geen last van. Hooguit kan je w.b.t. de pacing erover klagen dat ze soms iets meer tijd hadden mogen nemen om wat uit te diepen, ik weet niet in hoeverre ze hiervoor voldoende bronmateriaal hebben maar indien dat er is dan zou een re-edited versie in de toekomst wellicht leuk zijn. Het was een goede zet dat ze voor de introductie van Rey wel wat vertraagden.
#NoDAPL
pi_158601531
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ze dat doen verbrand ik elke legale kopie van Star Wars die ik heb.
:)
Gelukkig houd je de illegale kopieën. ;)
#NoDAPL
pi_158601555
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:33 schreef KingRadler het volgende:
had ook het gevoel dat ze niet alles konden vertellen in TFA omdat anders de film te lang duurde.
ze hebben veel geknipt.
Gelukkig bestaat daar een simpele oplossing voor: snel een uitgebreide (extended) versie uitbrengen voor de fans. Zoals bij TLoTR. Helaas zal 'snel' dan wel minstens :o 1-2 jaar zijn aangezien ze eerst de BR-versie van de gewone editie willen verkopen. :{
#NoDAPL
pi_158601576
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gelukkig houd je de illegale kopieën. ;)
Terugkeren als geest is voorbehouden aan Jedi ;)
Als ze dat dus bij Han flikken gooien ze heel de lore overhoop.
pi_158601598
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Terugkeren als geest is voorbehouden aan Jedi ;)
Als ze dat dus bij Han flikken gooien ze heel de lore overhoop.
Daar zit wat in. Han Solo kwam zo dicht in de buurt van een jedi als dat mogelijk is maar hij was geen jedi.
#NoDAPL
pi_158601638
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daar zit wat in. Han Solo kwam zo dicht in de buurt van een jedi als dat mogelijk is maar hij was geen jedi.
?

Z'n leuter heeft in een force-sensitive gezeten, da's het enige.
pi_158602302
Denken dat Han dood is, die is gewoon opgepakt door een schip en lapt nu zijn wondje weer op.
  maandag 28 december 2015 @ 16:43:21 #243
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158604839
we krijgen Flashbacks te zien in nieuwe Star Wars
pi_158604930
je ziet han niet doodgaan, alleen gespiest en dan valt ie.
  maandag 28 december 2015 @ 16:49:41 #245
12888 Skull-splitter
pi_158605027
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef pokkerdepok het volgende:
En kort erop implodeerde de planeet tot een soort van ster. Nee, dat overleeft ie niet en het is een prima einde zo.

Dan kun je er nog over dromen, flashbacks doen of anderzins terug laten komen zonder hem opnieuw te laten leven.
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:43 schreef KingRadler het volgende:
we krijgen Flashbacks te zien in nieuwe Star Wars
Halicunaties. Of moet je die dan Hanicunaties noemen?
pi_158605031
quote:
In deel VIII weten ze zijn hersenen te redden, die zetten ze in een grote robot maar die raakt verslaafd aan drugs en moord dan iedereen uit.

Ofzo.
  maandag 28 december 2015 @ 16:50:58 #247
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158605064
Han is DOOD begrijp dat nu
hij wilde eigenlijk ook dood gaan in Return of the Jedi
pi_158605109
quote:
ze hebben het wel open gehouden mocht Ford ooit nog mee willen doen, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt.

In die zin: de Emperor zien we echt alleen maar vallen in deel 6 en dan een bliksem. Aangezien die Snoke zijn gezicht aan het helen is... zou dat niet Palpatine zijn? :P
pi_158605162
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef planethugo het volgende:

[..]

In die zin: de Emperor zien we echt alleen maar vallen in deel 6 en dan een bliksem. Aangezien die Snoke zijn gezicht aan het helen is... zou dat niet Palpatine zijn? :P
Dan heeft ie iig dat kutstemmetje afgeleerd... dat is een vooruitgang.
pi_158605249
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan heeft ie iig dat kutstemmetje afgeleerd... dat is een vooruitgang.
epische stem, goooooood :P
pi_158605315
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

epische stem, goooooood :P
Nee man... en vooral dat irritante getrek met die mondhoeken.

Skeletor is nog epischer
  maandag 28 december 2015 @ 17:01:21 #252
12888 Skull-splitter
pi_158605365
quote:

[..]

ze hebben het wel open gehouden mocht Ford ooit nog mee willen doen, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt.

Open my arse :')
pi_158605450
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee man... en vooral dat irritante getrek met die mondhoeken.

Skeletor is nog epischer
Palpatine heeft de meest heerlijke quotes van Star Wars, tenminste als we met een paar man wat gezopen hebben klinkt het hilarisch :P

Skeletor _O_ ik moet eigen nog eens Masters of the Universe gaan kijken :P
pi_158605503
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:04 schreef planethugo het volgende:

[..]

Palpatine heeft de meest heerlijke quotes van Star Wars, tenminste als we met een paar man wat gezopen hebben klinkt het hilarisch :P

Skeletor _O_ ik moet eigen nog eens Masters of the Universe gaan kijken :P
De quotes zijn goed, maar ik vind die acteur echt verschrikkelijk. Als palpatine gaat het nog, maar z'n sidious stem is om te janken.

Beetje zoals Christian bale met z'n batman-stem.
pi_158605558
ik vind hem eigenlijk een van de weinige van de prequels en de oude films die zijn rol heerlijk speelt, zeker als Sidious.
pi_158605640
O dat mag, ik sta ook echt alleen in m'n mening. Maar in de OT is hij echt zo'n prototype Disney-Villain.
-enniehoe-
nu verder zonder papa-palpie-palpatine
pi_158611641
han komt gewoon terug als een soort i am your father verrassing.
  Donald Duck held maandag 28 december 2015 @ 19:44:15 #258
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_158611744
Denk ook dat we nog gaan zien dat Finn de zoon is van Lando
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 28 december 2015 @ 19:52:00 #259
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158612073
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
denk het ook hij is een kleurrijk persoon
pi_158613863
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Moet wel, da's de enige negert in het Star Wars universe
pi_158619040
quote:

[..]

open :') :')
pi_158619400
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

open :') :')
Hoef je geen :') te typen .... er zit een FLINK gat in z'n maag hoor.
pi_158619411
Snoke kan sowieso niet Sidious zijn. Als ik iemand moet noemen dan denk ik Darth Plagueis.
Dit, dus.
pi_158619462
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Snoke kan sowieso niet Sidious zijn. Als ik iemand moet noemen dan denk ik Darth Plagueis.
Dat denkt bijna iedereen ja. Zal wel interessant zijn.
pi_158622520
Leia klinkt helaas als een ex drank verslaafde met een slecht passend kunstgebit. De enige teleurstelling die de film voor mij met zich mee bracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Humberto-T op 28-12-2015 23:57:12 ]
  maandag 28 december 2015 @ 23:56:07 #266
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158622651
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Las ergens (weet niet meer waar...) dat bevestigd is dat Snoke niet Darth Plagueis is.
  maandag 28 december 2015 @ 23:56:31 #267
12888 Skull-splitter
pi_158622665
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:51 schreef Humberto-T het volgende:kunstgebid
Neger, wat?
pi_158622686
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 23:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Neger, wat?
Oh kut
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:00:44 #269
12888 Skull-splitter
pi_158622788
Te laat!

Overigens is het overhandigen van lightsaber altijd al van Maz naar Rey geweest...
pi_158622967
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 23:56 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Las ergens (weet niet meer waar...) dat bevestigd is dat Snoke niet Darth Plagueis is.
Officieel bevestigd geloof ik niet. Dat soort speculaties worden nooit bevestigd noch ontkent.
Dit, dus.
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:22:31 #271
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158623395
Ik denk dat Snoke gewoon een true sith is die zijn snor heeft geschoren en in een uithoek van het heelal zit.
pi_158623673
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat Snoke gewoon een true sith is die zijn snor heeft geschoren en in een uithoek van het heelal zit.
geschoren of gedrukt? :P
Wie dit leest is hek.
  dinsdag 29 december 2015 @ 00:36:39 #273
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158623717
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:34 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

geschoren of gedrukt? :P
Dat zou ook kunnen :@ Even de tentakelachtige snor ergens ingedrukt.

Niemand anders nog die is geflambeerd in de eerdere delen?
pi_158624714
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De quotes zijn goed, maar ik vind die acteur echt verschrikkelijk. Als palpatine gaat het nog, maar z'n sidious stem is om te janken.

Wat is er mis met Christian Bale zijn Batman-stem? :?
#NoDAPL
pi_158624853
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 07:51 schreef RvLaak het volgende:
Leuke discussies over een paar SW onderwerpen:
zou grappig zijn als die oude man aan het begin van 7
echt daadwerkelijk Boba fett blijkt te zijn.
pi_158624981
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 01:50 schreef Michie_ het volgende:

[..]

zou grappig zijn als die oude man aan het begin van 7
echt daadwerkelijk Boba fett blijkt te zijn.
Een discussie van bijna 1,5 uur over dit. Gotta love it.
#NoDAPL
pi_158625947
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 01:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat is er mis met Christian Bale zijn Batman-stem? :?
Zal wederom aan mij liggen, maar hij komt over als de zanger van een of andere wannabe-metalband.
  dinsdag 29 december 2015 @ 06:57:19 #278
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158625951
Snoke is de meester van Palpatine
  dinsdag 29 december 2015 @ 06:59:38 #279
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158625967
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Christian Bale bleek verkouden te zijn geweest tijdens de opnames van Batman. Daarom had hij ook een rare stem.
pi_158626000
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 06:59 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Christian Bale bleek verkouden te zijn geweest tijdens de opnames van Batman. Daarom had hij ook een rare stem.
:')
3 films langs inderdaad.
  dinsdag 29 december 2015 @ 08:04:47 #281
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158626322
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:')
3 films langs inderdaad.
:D
  dinsdag 29 december 2015 @ 10:20:58 #282
12888 Skull-splitter
pi_158627849
Morgenavond voor de tweede keer. Kijken hoe ie nu valt...
pi_158628482
pi_158628778
Vanavond! *O*
pi_158629226
ben gisteren geweest! wat een goede film. kan nu al niet wachten op het vervolg.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 29 december 2015 @ 11:29:02 #286
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158629365
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 06:57 schreef KingRadler het volgende:
Snoke is de meester van Palpatine
Darth plagueis weer?
  dinsdag 29 december 2015 @ 11:29:42 #287
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158629388
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Darth plagueis weer?
ja :)
pi_158629405
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:29 schreef KingRadler het volgende:

[..]

ja :)
Daar is momenteel geen enkel bewijs voor... :+
pi_158629720
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Daar is momenteel geen enkel bewijs voor... :+
Er schijnt een leuke muzikale hint in VII te zitten.
Op het moment dat Snoke in beeld is komt er een melodielijn voorbij die ook onder de scene zit waarin Palpatine over Plagueis verteld.

http://moviepilot.com/posts/3702214
  dinsdag 29 december 2015 @ 11:48:31 #290
67640 SaintOfKillers
pi_158629971
Bij Plagueis vind ik het opvallend dat vrijwel alles over hem uit de EU komt. Het enige wat canon is, is het verhaaltje van Palpatine in RotS.

De enige referentie dat Sidious de apprentice van Plagueis was, is wat tekst onder een plaatje op StarWars.com.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_158630289
Maakt dat het onwaarschijnlijker? Van mij hoeft het niet per sé Plagueis te zijn of ze moeten wat heel tofs met het personage van plan zijn.
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:01:46 #292
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158630358
Ik hoop wel op een megasuper evil :@
pi_158630444
Ik hoop dat Snoke de voorbode is van de terugkeer van de Sith uit de Unknown Regions.
pi_158631422
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Maakt dat het onwaarschijnlijker? Van mij hoeft het niet per sé Plagueis te zijn of ze moeten wat heel tofs met het personage van plan zijn.
Voor mij liever juist géén Plagueis.., Maakt het universum weer een stukje "kleiner"... Als in, 'weer een "bekend" personage'. Liever iets echt nieuws.
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:51:33 #295
67640 SaintOfKillers
pi_158631803
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Nee, ik vind het gewoon opvallend dat het linken van Plagueis aan Sidious niet meer dan een connotatie bij een plaatje is. Zonder dat zou "the tragedy of Darth Plagueis the wise" gewoon een historisch verhaaltje van Palpatine kunnen zijn dat even goed 10.000 jaar geleden had kunnen plaatsvinden.

Ik hoop dat Snoke los staat van Vader en Sidious en dat hij dus niet, stiekem achter de schermen, het meesterbrein was bij alles wat er in de 9 films is gebeurd.
pi_158631845
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]
Ik hoop dat Snoke los staat van Vader en Sidious en dat hij dus niet, stiekem achter de schermen, het meesterbrein was bij alles wat er in de 9 films is gebeurd.
Dat hoop ik ook, hoop ook dat ze de 'kloon van de emperor' uit de EU ook heel ver achterwege laten.
pi_158632044
De enige die informatie heeft geleverd over de moord op Plagueis is Sidious. Als ik nu zou moeten gokken zou ik zeggen dat de moordpoging van Sidious op Plagueis is mislukt, waardoor hij er nu zo uit ziet. Er is geen balance in de Force omdat Plagueis nooit is overleden.
Dit, dus.
pi_158632117
Of er is geen balance omdat Luke op een eilandje zit.
pi_158632199
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Of er is geen balance omdat Luke op een eilandje zit.
Nee, dat is omdat Luke faalde met zijn Jedi-tempel. Met dank aan die puber van Solo en Leia.
Dit, dus.
pi_158632837
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, dat is omdat Luke faalde met zijn Jedi-tempel. Met dank aan die puber van Solo en Leia.
Bengod.

Is er al meer info over wat er mis ging?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')