Snap ik ook niet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen lopen te klagen over Finn vs Kylo... Finn heeft helemaal geen enkele kans en raakt Kylo één keertje... Per ongeluk.
Pronken met ripsquote:Op zondag 27 december 2015 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral minder gejank hier over bioscopen danwel rips (wat doe je jezelf aan en wie wil je ermee imponeren?!) en wat meer inhoudelijke praat over verhaal dan het filmen ervan.
quote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef RvLaak het volgende:
OverigensKathleen Kennedy heeft idd gezegd dat iedereen terug komt. Maar dat was rond de release, dan kan ze dus moeilijk zeggen iedereen behalve ... komt terugSPOILER: VIII speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kan iedereen iets aan IMDB toevoegen volgens mij.
Begrijp de beweegredenen wel, maar kon die maz simpelweg niet waarderen. In onze vriendengroep was dat momentje ook zoiets waarbij we elkaar aankeken en dachten: wack.quote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Totaal niet aan gestoord, reden dat het cgi werd is omdat dat nu eenmaal sneller is dan poppen en men achter begon te lopen op een krap schema. Ter vergelijking, bij Iv-vI had men pakweg drie jaar per film, nu krap anderhalf jaar...
Die stills uit Silent Witness?quote:Op maandag 28 december 2015 08:18 schreef KingRadler het volgende:
iemand heeft de borsten van Rey op Frontpage gezet![]()
mannen toch
Link.quote:Op maandag 28 december 2015 08:18 schreef KingRadler het volgende:
iemand heeft de borsten van Rey op Frontpage gezet![]()
mannen toch
De borsten van Rey:quote:
Niks mis meequote:Op maandag 28 december 2015 09:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De borsten van Rey:
http://1.bp.blogspot.com/(...)lentWiness-join2.jpg
Engelse misdaadserie Silent Witness: Season 17, Episode 9 / 10
Waarom zou dat Disney iets uitmaken?quote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Niks mis meeBen wel benieuwd of Disney er zo blij mee was dat ze een naakt scene heeft gedaan
Miley Cyrus valt ook onder het Disney-imperium, dus ik denk dat het ze zoveel kan schelen.quote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Niks mis meeBen wel benieuwd of Disney er zo blij mee was dat ze een naakt scene heeft gedaan
Miley vielquote:Op maandag 28 december 2015 10:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Miley Cyrus valt ook onder het Disney-imperium, dus ik denk dat het ze zoveel kan schelen.
Tja, Britney ook. En Selena Gomez is nu ook niet echt het toonbeeld van zedelijkheid.quote:
Sex Sellsquote:Op maandag 28 december 2015 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, Britney ook. En Selena Gomez is nu ook niet echt het toonbeeld van zedelijkheid.
John Boyega werd na zijn goede hoofdrol in Attack the Block (leuke film) genoemd voor veel grote films maar afgezien van een bijrol in 24 heb ik hem niet meer gezien. Maar ik vond dat hij het nu ook goed deed dus die gaat er ook wel komen vermoed ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Harrison Ford heeft meer talent als acteur dan Mark Hamill en Carrie Fisher. Zo'n film biedt een podium om je talent te laten zien, je moet wel het talent hebben om daar de vruchten van te plukken. Voor een goede acteur geldt hetzelfde als voor een goede voetballer, je hoeft er geen drol van te begrijpen om te zien dat iemand het heel erg goed kan, nadat zo'n film is uitgekomen weten mensen het. Bij de eerste SW films zag iedereen het bij Harrison Ford, nu ziet iedereen het bij Ridley. Geen twijfel over mogelijk. Van de overige (relatief) nieuwe acteurs durf ik niet te voorspellen hoe het hen zal vergaan maar voor haar zal dit een platform zijn naar meer grote rollen. Ze kan acteren, ze heeft de looks, ze is geschikt voor actierollen en dramatische rollen en volgens mij werkt enige comedy ook nog wel voor haar.
Nou, Boyega en Isaac had meteen chemistry, daar geloofde je op enkele minuten gedeelde screentime dat het "bro's" waren.quote:Op maandag 28 december 2015 13:37 schreef Gruisman het volgende:
Iedereen had de rol van Boyega wel kunnen spelen, Ridley deed er als enige van de nieuwkomers echt iets bijzonders mee
Iets *te* vlug wat mij betreft. Poe deed op de Rebel Base wel erg Joviaal tegen een gast waar hij maar een kwartier mee in een Tie-Fighter heeft gezeten.quote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, Boyega en Isaac had meteen chemistry, daar geloofde je op enkele minuten gedeelde screentime dat het "bro's" waren.
true.quote:Iets wat McGregor en Christensen niet wisten te doen en die hadden 2 volle films om dat uit te werken.
Obi Wan was dan ook de leraar van Anakin, ik ken geen leraren de bro's zijn met hun leerling. Verder die vriendschap.. tja ik vond het wel meevallen, ze hadden echt iets van 5 scenes samen en opeens waren het de beste buddy's. Vond het een beetje geforceerd overkomen maar ik ben in de minderheid.quote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, Boyega en Isaac had meteen chemistry, daar geloofde je op enkele minuten gedeelde screentime dat het "bro's" waren.
Iets wat McGregor en Christensen niet wisten te doen en die hadden 2 volle films om dat uit te werken.
Een dues ex machina. Misschien wel het gevolg van het knippen?quote:Op zondag 27 december 2015 21:26 schreef Donnis het volgende:
Maz Kanata: Bijna even irritant als Jar Jar Binks. Heel dat verhaal omheen klonk te haastig verzonnen, dat zij toevallig die lightsaber heeft en Rey 'roept', daarna moralistisch verhaaltje terwijl me dat niet interesseert van zo'n nietszeggende CGI-rol. Kan wel werken hoor, maar op deze manier vond ik het niet tof. Deden ze subtieler vroeger.
Stel je niet aan, die discussie was al lang afgerond, daar had dat "gejank" niets mee te maken, die discussie was al dood voordat dat begon.quote:Op zondag 27 december 2015 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral minder gejank hier over bioscopen danwel rips (wat doe je jezelf aan en wie wil je ermee imponeren?!) en wat meer inhoudelijke praat over verhaal dan het filmen ervan.
Er schijnen een aantal variaties te zijn geweest, de duidelijkste is nog wel dat Leia eigenlijk de Lightsaber van Maz zou krijgen.quote:Op maandag 28 december 2015 14:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Misschien wel het gevolg van het knippen?
en dat op de Rebel base. nu is Maz gewoon verdwenen tijdens de aanval.quote:Op maandag 28 december 2015 14:31 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Er schijnen een aantal variaties te zijn geweest, de duidelijkste is nog wel dat Leia eigenlijk de Lightsaber van Maz zou krijgen.
Heeft zijn leven gered, droid opgehaald.. Dan zou ik ook erg joviaal zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Iets *te* vlug wat mij betreft. Poe deed op de Rebel Base wel erg Joviaal tegen een gast waar hij maar een kwartier mee in een Tie-Fighter heeft gezeten.
[..]
true.
Hij pronkte niet daarmee.quote:Op maandag 28 december 2015 00:36 schreef Scorpie het volgende:
Pronken dat je cams aan het kijken bentde sneuheid straalt ervanaf. My god zeg.
quote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef RvLaak het volgende:
OverigensHij zou als geest kunnen terugkomen zoals bij een aantal anderen eerder het geval was.SPOILER: VIII speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Als ze dat doen verbrand ik elke legale kopie van Star Wars die ik heb.quote:Op maandag 28 december 2015 14:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij zou als geest kunnen terugkomen zoals bij een aantal anderen eerder het geval was.
In eerste instantie was mijn reactie dat het karakter wel heel erg extreem was. Even later accepteerde ik het, het is een SW film en daar mag je best wel extreme karakters in hebben. Dat gezegd hebbende, ze was natuurlijk in de verste verte niet zo geslaagd als Yoda maar de lat ligt wel heel erg hoog als je dat eist.quote:Op maandag 28 december 2015 05:23 schreef Donnis het volgende:
[..]
Begrijp de beweegredenen wel, maar kon die maz simpelweg niet waarderen. In onze vriendengroep was dat momentje ook zoiets waarbij we elkaar aankeken en dachten: wack.
Dat zegt m.i. het meest over de kwaliteit van de film, de tijd is voorbij voordat je er erg in hebt en je hebt je geen seconde verveeld. Bij de eerste trilogie zaten er wat gaapmomentjes in (pacingprobleem), daar heb je in deze film geen last van. Hooguit kan je w.b.t. de pacing erover klagen dat ze soms iets meer tijd hadden mogen nemen om wat uit te diepen, ik weet niet in hoeverre ze hiervoor voldoende bronmateriaal hebben maar indien dat er is dan zou een re-edited versie in de toekomst wellicht leuk zijn. Het was een goede zet dat ze voor de introductie van Rey wel wat vertraagden.quote:Waanzinnig knap hoe deze film voorbij vliegt.
quote:Op maandag 28 december 2015 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ze dat doen verbrand ik elke legale kopie van Star Wars die ik heb.
Gelukkig bestaat daar een simpele oplossing voor: snel een uitgebreide (extended) versie uitbrengen voor de fans. Zoals bij TLoTR. Helaas zal 'snel' dan wel minstensquote:Op maandag 28 december 2015 14:33 schreef KingRadler het volgende:
had ook het gevoel dat ze niet alles konden vertellen in TFA omdat anders de film te lang duurde.
ze hebben veel geknipt.
Terugkeren als geest is voorbehouden aan Jediquote:Op maandag 28 december 2015 14:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gelukkig houd je de illegale kopieën.
Daar zit wat in. Han Solo kwam zo dicht in de buurt van een jedi als dat mogelijk is maar hij was geen jedi.quote:Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Terugkeren als geest is voorbehouden aan Jedi
Als ze dat dus bij Han flikken gooien ze heel de lore overhoop.
?quote:Op maandag 28 december 2015 15:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Han Solo kwam zo dicht in de buurt van een jedi als dat mogelijk is maar hij was geen jedi.
En kort erop implodeerde de planeet tot een soort van ster. Nee, dat overleeft ie niet en het is een prima einde zo.quote:Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef pokkerdepok het volgende:
je ziet han niet doodgaan, alleen gespiest en dan valt ie.
Halicunaties. Of moet je die dan Hanicunaties noemen?quote:Op maandag 28 december 2015 16:43 schreef KingRadler het volgende:
we krijgen Flashbacks te zien in nieuwe Star Wars
In deel VIII weten ze zijn hersenen te redden, die zetten ze in een grote robot maar die raakt verslaafd aan drugs en moord dan iedereen uit.quote:Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef pokkerdepok het volgende:
ze hebben het wel open gehouden mocht Ford ooit nog mee willen doen, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt.quote:Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef pokkerdepok het volgende:
Dan heeft ie iig dat kutstemmetje afgeleerd... dat is een vooruitgang.quote:Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
In die zin: de Emperor zien we echt alleen maar vallen in deel 6 en dan een bliksem. Aangezien die Snoke zijn gezicht aan het helen is... zou dat niet Palpatine zijn?
epische stem, gooooooodquote:Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan heeft ie iig dat kutstemmetje afgeleerd... dat is een vooruitgang.
Nee man... en vooral dat irritante getrek met die mondhoeken.quote:
Open my arsequote:Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze hebben het wel open gehouden mocht Ford ooit nog mee willen doen, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt.
In die zin: de Emperor zien we echt alleen maar vallen in deel 6 en dan een bliksem. Aangezien die Snoke zijn gezicht aan het helen is... zou dat niet Palpatine zijn?
Palpatine heeft de meest heerlijke quotes van Star Wars, tenminste als we met een paar man wat gezopen hebben klinkt het hilarischquote:Op maandag 28 december 2015 16:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee man... en vooral dat irritante getrek met die mondhoeken.
Skeletor is nog epischer
De quotes zijn goed, maar ik vind die acteur echt verschrikkelijk. Als palpatine gaat het nog, maar z'n sidious stem is om te janken.quote:Op maandag 28 december 2015 17:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
Palpatine heeft de meest heerlijke quotes van Star Wars, tenminste als we met een paar man wat gezopen hebben klinkt het hilarisch
Skeletorik moet eigen nog eens Masters of the Universe gaan kijken
denk het ook hij is een kleurrijk persoonquote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Denk ook dat we nog gaan zien dat Finn de zoon is van Lando
Moet wel, da's de enige negert in het Star Wars universequote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Denk ook dat we nog gaan zien dat Finn de zoon is van Lando
openquote:Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze hebben het wel open gehouden mocht Ford ooit nog mee willen doen, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt.
Dat denkt bijna iedereen ja. Zal wel interessant zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Snoke kan sowieso niet Sidious zijn. Als ik iemand moet noemen dan denk ik Darth Plagueis.
Las ergens (weet niet meer waar...) dat bevestigd is dat Snoke niet Darth Plagueis is.quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Snoke kan sowieso niet Sidious zijn. Als ik iemand moet noemen dan denk ik Darth Plagueis.
Neger, wat?quote:
Officieel bevestigd geloof ik niet. Dat soort speculaties worden nooit bevestigd noch ontkent.quote:Op maandag 28 december 2015 23:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Las ergens (weet niet meer waar...) dat bevestigd is dat Snoke niet Darth Plagueis is.
geschoren of gedrukt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat Snoke gewoon een true sith is die zijn snor heeft geschoren en in een uithoek van het heelal zit.
Dat zou ook kunnenquote:
Wat is er mis met Christian Bale zijn Batman-stem?quote:Op maandag 28 december 2015 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De quotes zijn goed, maar ik vind die acteur echt verschrikkelijk. Als palpatine gaat het nog, maar z'n sidious stem is om te janken.
Beetje zoals Christian bale met z'n batman-stem.
zou grappig zijn als die oude man aan het begin van 7quote:Op maandag 28 december 2015 07:51 schreef RvLaak het volgende:
Leuke discussies over een paar SW onderwerpen:
Een discussie van bijna 1,5 uur over dit. Gotta love it.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:50 schreef Michie_ het volgende:
[..]
zou grappig zijn als die oude man aan het begin van 7
echt daadwerkelijk Boba fett blijkt te zijn.
Zal wederom aan mij liggen, maar hij komt over als de zanger van een of andere wannabe-metalband.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat is er mis met Christian Bale zijn Batman-stem?
Christian Bale bleek verkouden te zijn geweest tijdens de opnames van Batman. Daarom had hij ook een rare stem.quote:Op maandag 28 december 2015 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De quotes zijn goed, maar ik vind die acteur echt verschrikkelijk. Als palpatine gaat het nog, maar z'n sidious stem is om te janken.
Beetje zoals Christian bale met z'n batman-stem.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 06:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Christian Bale bleek verkouden te zijn geweest tijdens de opnames van Batman. Daarom had hij ook een rare stem.
Er schijnt een leuke muzikale hint in VII te zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar is momenteel geen enkel bewijs voor...
Voor mij liever juist géén Plagueis.., Maakt het universum weer een stukje "kleiner"... Als in, 'weer een "bekend" personage'. Liever iets echt nieuws.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Maakt dat het onwaarschijnlijker? Van mij hoeft het niet per sé Plagueis te zijn of ze moeten wat heel tofs met het personage van plan zijn.
Nee, ik vind het gewoon opvallend dat het linken van Plagueis aan Sidious niet meer dan een connotatie bij een plaatje is. Zonder dat zou "the tragedy of Darth Plagueis the wise" gewoon een historisch verhaaltje van Palpatine kunnen zijn dat even goed 10.000 jaar geleden had kunnen plaatsvinden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Maakt dat het onwaarschijnlijker? Van mij hoeft het niet per sé Plagueis te zijn of ze moeten wat heel tofs met het personage van plan zijn.
Dat hoop ik ook, hoop ook dat ze de 'kloon van de emperor' uit de EU ook heel ver achterwege laten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hoop dat Snoke los staat van Vader en Sidious en dat hij dus niet, stiekem achter de schermen, het meesterbrein was bij alles wat er in de 9 films is gebeurd.
Nee, dat is omdat Luke faalde met zijn Jedi-tempel. Met dank aan die puber van Solo en Leia.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Of er is geen balance omdat Luke op een eilandje zit.
Bengod.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat Luke faalde met zijn Jedi-tempel. Met dank aan die puber van Solo en Leia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |