SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële beeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Kassa rinkelt idd goed, wereldwijd staat de teller nu op $765,860,329
En dan moet de film in china nog uitkomen."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Gaat de goede kant op idd
Volgende week toch nog eens gaan. En daarna vast nog wel een keer
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ben er gisteren geweest en ben echt positief verrast. De sfeer van de film was veel meer vergelijkbaar dan 4, 5 en 6.All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.![]()
Met IV V VI of juist I II III ?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:31 schreef davako het volgende:
Ben er gisteren geweest en ben echt positief verrast. De sfeer van de film was veel meer vergelijkbaar dan 4, 5 en 6.
Durf nogsteeds niet te gaan. Bang voor teleurstelling en weggegooid geld.![]()
Ik vond het qua sfeer inderdaad voelen als de originele trilogie. Is echt een continuatie daarvan. Het camerawerk is wel dynamischer, het volgt de actie helemaal. Maar dat is juist positief, naar mijn mening. De effects zijn allemaal prima in orde. En het acteerwerk is echt sterk, beste van alles van Star Wars dat ik tot nu toe heb gezien. Er is echt geen enkele acteur die buiten de boot valtquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Met IV V VI of juist I II III ?
Durf nogsteeds niet te gaan. Bang voor teleurstelling en weggegooid geld.
Het verhaal is alleen niet bijster origineel, je ziet bepaalde dingen echt ver van te voren aankomen. Dat is misschien het enige kritiekpuntje dat ik kan bedenken. Maar goed, deze film is dan ook de opstart voor een nieuwe trilogie, maar het moet natuurlijk niet zo drie films blijven. Ik wil wat WTF-plottwists.
Ik zou gewoon gaan als ik jou was. Het is sowieso beter dan alle prequels.![]()
Met IV V VI, vond het zeker niet op I II III lijken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Met IV V VI of juist I II III ?Gezien de, over het algemeen, positieve reacties lijkt me niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.quote:Durf nogsteeds niet te gaan. Bang voor teleurstelling en weggegooid geld.
Persoonlijk vind ik het, op TESB na, de beste SW.![]()
De oude films. Ik was ook erg bang voor een teleurstelling maar was echt positief verrast.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Durf nogsteeds niet te gaan. Bang voor teleurstelling en weggegooid geld.All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.![]()
Persoonlijk vind ik de film minstens net zo goed als IV, mogelijk zelfs als Vquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Durf nogsteeds niet te gaan. Bang voor teleurstelling en weggegooid geld.![]()
Ik zet hem net onder V, maar die heeft nostalgie meequote:Op vrijdag 25 december 2015 07:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de film minstens net zo goed als IV, mogelijk zelfs als V
btw paar dingen die me gisteren opvielen;
1. Als Rey al Luke's dochter is is haar moeder in ieder geval van de Empire zijde... alleen die hebben nml een Brits accent. Zou erop kunnen duiden dat ze wellicht toch iets met Mara Jade doen?
2. In het eindgevecht met Ren zodra Rey de winnende hand krijgt en Ren op de grond ligt hoor je even datzelfde duistere gebrom als wanneer Ren zijn krachten gebruikt. Leuk detail
ook nog even op de ogen van Ren gelet tijdens dat gevecht, maar je ziet geen flitsen dark-side-corruption. alleen het paarse schijnsel veroorzaakt door de twee lightsabers."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
En Obi-Wan. En C3PO. En Wedge (wanneer hij niet gedubbed werd).quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:01 schreef Ceased2Be het volgende:
1. Als Rey al Luke's dochter is is haar moeder in ieder geval van de Empire zijde... alleen die hebben nml een Brits accent. Zou erop kunnen duiden dat ze wellicht toch iets met Mara Jade doen?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Hmm okay Obi-Wan is een beetje dubieus in dat rijtjequote:Op vrijdag 25 december 2015 11:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Obi-Wan. En C3PO. En Wedge (wanneer hij niet gedubbed werd).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Boh, begint er op te lijken dat deze film wel eens 1 miljard dollar kan gaan binnenhalen in de VS.
Disney verwacht tevens 5 miljard aan merchandising omzet van SW in het komende jaar![]()
Dat Disney de rechten voor 4 miljard kocht was de deal of the century.
Ik gok dat alle films met DVD, TV, merchandising en andere licenties samen wel 50 miljard hebben opgeleverd als je inflatie meerekent.
Daar kan je wat serieuze echte ruimte projecten mee bouwen.. Al is voor een death star nog wat meer nodig![]()
![]()
death star maken is ook niet zo handig. Worden steeds maar opgeblazen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:08 schreef VacaLoca het volgende:
Boh, begint er op te lijken dat deze film wel eens 1 miljard dollar kan gaan binnenhalen in de VS.
Disney verwacht tevens 5 miljard aan merchandising omzet van SW in het komende jaar![]()
Dat Disney de rechten voor 4 miljard kocht was de deal of the century.
Ik gok dat alle films met DVD, TV, merchandising en andere licenties samen wel 50 miljard hebben opgeleverd als je inflatie meerekent.
Daar kan je wat serieuze echte ruimte projecten mee bouwen.. Al is voor een death star nog wat meer nodig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Juist niet, aangezien Obi-Wan al een Jedi Master was toen de republiek nog bestondquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmm okay Obi-Wan is een beetje dubieus in dat rijtje.
![]()
Klopt. Ook één van de redenen waarom de Amerikaanse regering er geen één gaat bouwen. Officieel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
death star maken is ook niet zo handig. Worden steeds maar opgeblazen.quote:This Isn't the Petition Response You're Looking For
By Paul Shawcross
The Administration shares your desire for job creation and a strong national defense, but a Death Star isn't on the horizon. Here are a few reasons:
The construction of the Death Star has been estimated to cost more than $850,000,000,000,000,000. We're working hard to reduce the deficit, not expand it.
The Administration does not support blowing up planets.
Why would we spend countless taxpayer dollars on a Death Star with a fundamental flaw that can be exploited by a one-man starship?
However, look carefully (here's how) and you'll notice something already floating in the sky -- that's no Moon, it's a Space Station! Yes, we already have a giant, football field-sized International Space Station in orbit around the Earth that's helping us learn how humans can live and thrive in space for long durations. The Space Station has six astronauts -- American, Russian, and Canadian -- living in it right now, conducting research, learning how to live and work in space over long periods of time, routinely welcoming visiting spacecraft and repairing onboard garbage mashers, etc. We've also got two robot science labs -- one wielding a laser -- roving around Mars, looking at whether life ever existed on the Red Planet.
Keep in mind, space is no longer just government-only. Private American companies, through NASA's Commercial Crew and Cargo Program Office (C3PO), are ferrying cargo -- and soon, crew -- to space for NASA, and are pursuing human missions to the Moon this decade.
Even though the United States doesn't have anything that can do the Kessel Run in less than 12 parsecs, we've got two spacecraft leaving the Solar System and we're building a probe that will fly to the exterior layers of the Sun. We are discovering hundreds of new planets in other star systems and building a much more powerful successor to the Hubble Space Telescope that will see back to the early days of the universe.
We don't have a Death Star, but we do have floating robot assistants on the Space Station, a President who knows his way around a light saber and advanced (marshmallow) cannon, and the Defense Advanced Research Projects Agency, which is supporting research on building Luke's arm, floating droids, and quadruped walkers.
We are living in the future! Enjoy it. Or better yet, help build it by pursuing a career in a science, technology, engineering or math-related field. The President has held the first-ever White House science fairs and Astronomy Night on the South Lawn because he knows these domains are critical to our country's future, and to ensuring the United States continues leading the world in doing big things.
If you do pursue a career in a science, technology, engineering or math-related field, the Force will be with us! Remember, the Death Star's power to destroy a planet, or even a whole star system, is insignificant next to the power of the Force.![]()
Heeft helemaal de sfeer van 4,5,6.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Durf nogsteeds niet te gaan. Bang voor teleurstelling en weggegooid geld.
Praktische effects, een geleefde wereld, leuke interactie tussen characters. De nieuwe acteurs zijn geweldig, de oude acteurs zijn goed. De actie is awesome en alles is mooi gefilmd.
Heb hem al 3 keer gezien. Voor mij is dit na Empire Strikes Back de beste Star Wars film.![]()
Verwachtingen zijn dat ze na dit weekend op 1 miljard wereldwijd staan. De drukte zal nog wel aanhouden de komende weken. Gaat echt bij Avatar in de buurt komen op deze manier.quote:Op vrijdag 25 december 2015 13:08 schreef VacaLoca het volgende:
Boh, begint er op te lijken dat deze film wel eens 1 miljard dollar kan gaan binnenhalen in de VS.![]()
Oh 1 miljard sowieso, waarschijnlijk 1.2 miljard na dit weekend. 550 miljoen VS, 650 miljoen abroad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Verwachtingen zijn dat ze na dit weekend op 1 miljard wereldwijd staan. De drukte zal nog wel aanhouden de komende weken. Gaat echt bij Avatar in de buurt komen op deze manier.![]()
In de VS gaat die 100% boven Avatar (750 miljoen)quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh 1 miljard sowieso, waarschijnlijk 1.2 miljard na dit weekend. 550 miljoen VS, 650 miljoen abroad.
Wereldwijd zie ik hem echter niet boven Avatar komen...![]()
Het is nog even wachten wat hij in China gaat doen, daar komt hij pas 9 Januari uit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
In de VS gaat die 100% boven Avatar (750 miljoen)
Wereldwijd zie ik hem echter niet boven Avatar komen..."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Nee dat wordt idd lastiger, hangt nog even van China af. Furious 7 haalde daar meer geld op dan in de VS. Nu wordt er gezegd dat Star Wars niet zo leeft in China, maar las pas ook dit:quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
In de VS gaat die 100% boven Avatar (750 miljoen)
Wereldwijd zie ik hem echter niet boven Avatar komen...
http://www.theguardian.co(...)uld-be-huge-in-china
Wordt dus beetje een verrassing wat het daar gaat doen.
Maar Avatar deed het in Europa bv ook extreem goed. Duitsland bv 170 miljoen, Star Wars lijkt daar eerder op 120 miljoen uit te komen. Avatar had China's 200 miljoen geeneens nodig.![]()
Neem daar maar vergif op in. Hopelijk verpesten de opvolgers het niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik had ook liever JJ gewild, al was Looper best oké. Maar veel dingen die ik goed vond aan TFA waren hand van JJ vermoed ik (al weet ik dat natuurlijk niet zeker) en ik hoop dat het volgende deel meer in die stijl blijft.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Waarom zo laat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is nog even wachten wat hij in China gaat doen, daar komt hij pas 9 Januari uit.Daar hoef je sowieso niet bang voor te zijn. Het is niet voor niets dat bijna iedereen lovend is en dat veel mensen zefls een tweede keer of vaker gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Durf nogsteeds niet te gaan. Bang voor teleurstelling en weggegooid geld.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Net voor de 2e keer geweest, deze keer naar de Imax versie, met die beleving is de film helemaal super.
Ik heb ook op zitten letten naar hints over wie de ouders zijn van Rey en ik denk toch dat er een reële kans is dat het Han en Leia zijn. Onder meer doordat er niet echt een moment in de film zit dat het rustig verteld kan worden door Han of Leia en doordat ze dezelfde kennis als Han heeft over de Falcon en dat hij haar wilde inhuren. Ook wordt er naar gehint door te zeggen dat Han als een vader voor haar was.
Luke kan ook maar als hij echt de Jedi way of life heeft gekozen dan is dat onwaarschijnlijk. Bovendien zou het een betere wending aan het verhaal geven als er opnieuw een broer/zus band is maar nu 1 bij de Light side en 1 bij de dark side.![]()
Die Falcon, daar zou ik niets achter zoeken. Zij bestuurde dat ding op het moment dat Han aan boord kwam, hij zag dat ze talent heeft en hij is op haar gesteld.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:51 schreef 1shot1kill het volgende:
Net voor de 2e keer geweest, deze keer naar de Imax versie, met die beleving is de film helemaal super.
Ik heb ook op zitten letten naar hints over wie de ouders zijn van Rey en ik denk toch dat er een reële kans is dat het Han en Leia zijn. Onder meer doordat er niet echt een moment in de film zit dat het rustig verteld kan worden door Han of Leia en doordat ze dezelfde kennis als Han heeft over de Falcon en dat hij haar wilde inhuren. Ook wordt er naar gehint door te zeggen dat Han als een vader voor haar was.
Licht dat laatste eens toe? Ik heb de film slechts 1 ikeer gezien, wie zei dat Han als een vader voor Rey is?
Stel dat zij de dochter van Han en Leia zou zijn hoe kan het dan dat zij en haar broer elkaar niet kennen, dat haar broer werd getraind om een jedi te worden terwijl zij zich niets kan herinneren van die training en dat Han haar niet herkende of dit in ieder geval niet liet merken?Sowieso zullen ze familie zijn want dat hoort zo bij Star Wars, de vraag is alleen hoe ze aan elkaar verwant zijn.quote:Luke kan ook maar als hij echt de Jedi way of life heeft gekozen dan is dat onwaarschijnlijk. Bovendien zou het een betere wending aan het verhaal geven als er opnieuw een broer/zus band is maar nu 1 bij de Light side en 1 bij de dark side.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Omdat ik de Chinezen de film niet gun.quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Dat overkwam JJ ook tijdens het eerste seizoen van Alias, hij had nogal veel geld besteed aan stunts (in de Disney-studio's).quote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja die werd door veel mensen niet echt gewaardeerd. Het had wel veel humor. Die episode is puur gemaakt om kosten te besparen. Alles is in 1 studio opgenomen en met maar 2 acteurs. Ze zaten gigantisch over hun budget heen.
Ze hadden daarom een flashbackaflevering gemaakt waarin de protagonist (Sydney) werd verhoord.
Geweldig, regisseurs die nauwelijks naar het financiële plaatje kijken.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Han vroeg dat aan haar toen hij naar letterlijk net een paar uur kende en vlak nadat ze hem vertelde dat ze Rey heet, daar kan meer achter zitten.quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die Falcon, daar zou ik niets achter zoeken. Zij bestuurde dat ding op het moment dat Han aan boord kwam, hij zag dat ze talent heeft en hij is op haar gesteld.
Licht dat laatste eens toe? Ik heb de film slechts 1 ikeer gezien, wie zei dat Han als een vader voor Rey is?
Stel dat zij de dochter van Han en Leia zou zijn hoe kan het dan dat zij en haar broer elkaar niet kennen, dat haar broer werd getraind om een jedi te worden terwijl zij zich niets kan herinneren van die training en dat Han haar niet herkende of dit in ieder geval niet liet merken?
[..]
Sowieso zullen ze familie zijn want dat hoort zo bij Star Wars, de vraag is alleen hoe ze aan elkaar verwant zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al niet meer weet wie het zei maar waarschijnlijk was het Leia, aangezien Rey met Finn niet meer heeft kunnen praten sinds Han dood ging, het natuurlijk niet Chewbacca was en verder heeft ze onscreen alleen nog contact gehad met Leia en de droids.
Ik weet niet hoe de leeftijden in de film moeten zijn maar Ben Solo lijkt al een flink aantal jaren Kylo Renn te zijn, dus hij zal rond de 30 moeten voorstellen, wat nog net kan met de tijd tussen deel 6 en 7, Rey lijkt hooguit een jaar of 18 en is als klein meisje op Jakku gedumpt. Als Ben voor de Sith is gevallen toen Rey nog klein was kan het zijn dat ze haar daar hebben achtergelaten om haar uit de klauwen van de Sith te houden net zoals Luke in deel 3. Het is veel speculatie maar ze houden de optie dat ze een Solo is zeker open in deze film en het kan ook best zijn dat ze dat nog niet besloten hadden voor ze met deel 8 begonnen.![]()
Het zal wel, maar ik hoop van niet, nu Kylo Ren al Han en Leia's zoon is. JJ heeft al gezegd dat Rey's achternaam met een reden nog onbekend is, dus 't zal wel een bekende naam zijn. Maar dan hoop ik eerder dat het Rey Fett is ofzoquote:
Rey Hutt![]()
![]()
Kylo Ren zei dat tegen haar op starkiller base nadat hij haar gedachten las.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:29 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al niet meer weet wie het zei maar waarschijnlijk was het Leia, aangezien Rey met Finn niet meer heeft kunnen praten sinds Han dood ging, het natuurlijk niet Chewbacca was en verder heeft ze onscreen alleen nog contact gehad met Leia en de droids.
'Han Solo. He's like a father to you. He will disappoint you.'"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
![]()
Dit stukje is een interessante theorie.
Die 2 minuten waar ie start dan, later hebben ze zelfs een theorie dat Finn Han zijn zoon is.
Vanaf 54 minuten weer een film technische aanwijzing dat Luke haar vader is.
[ Bericht 11% gewijzigd door 1shot1kill op 25-12-2015 22:54:39 ]![]()
Grappig dat je grootste bezwaar mbt Rey als dochter van Jabba is dat hij al te lang dood isquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:26 schreef 1shot1kill het volgende:
Boba Fett en Jabba zijn gelukkig al te lang dood om haar vader te zijn.M'n vriendin zweert dat ze wat Yoda ziet in Rey
Maar alles wijst er natuurlijk op dat Rey een Skywalker of een Solo is ("The Force is strong in my family, my father has it, my sister etc etc"). Of blijkt dat gericht tegen Ben Solo?
Ik zou het gewoon leuk vinden als Rey's afkomst een mooie twist is. De kleindochter van Obi-wan. Of een afstammeling van een bad guy.
Grampalpatine!
Zo, nu heb ik iedereen in de saga genoemd, dus over 1,5 jaar kan ik sowieso roepen dat ik gelijk had![]()
![]()
Het is voor 99% zeker dat Bobba Fet de gebeurtenissen van Episode 6 heeft overleefd. In de EU was dat zeker zo maar ook in de nieuwe canon wordt er sterk naar gehint. Waarschijnlijk zien we hem snel terug in rebbels of een boek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 21:26 schreef 1shot1kill het volgende:
Boba Fett en Jabba zijn gelukkig al te lang dood om haar vader te zijn.
Overigens denk ik dat Rey de dochter van Luke is. Er is vooraf aangegeven dat we in Episode 7,8 en 9 de familie Skywalker volgen. Dat zou betekenen dat Rey een Skywalker is. Lea leek Rey niet te herkennen dus dan blijft Luke over. Ook blijft het eigenaardig dat we niet hoorde wat Han voor antwoord gaf toen Maz vroeg wie het meisje is.![]()
Rey is sowieso een nakomeling van Skywalker, maar of dat via Luke of Leia loopt is de vraag. Qua naam past ze beter bij de Solo tak, Han Solo, Ben Solo, Rey Solo, allemaal 3 letterige voornamen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Grappig dat je grootste bezwaar mbt Rey als dochter van Jabba is dat hij al te lang dood isM'n vriendin zweert dat ze wat Yoda ziet in Rey
Maar alles wijst er natuurlijk op dat Rey een Skywalker of een Solo is ("The Force is strong in my family, my father has it, my sister etc etc"). Of blijkt dat gericht tegen Ben Solo?
Ik zou het gewoon leuk vinden als Rey's afkomst een mooie twist is. De kleindochter van Obi-wan. Of een afstammeling van een bad guy.
Grampalpatine!
Zo, nu heb ik iedereen in de saga genoemd, dus over 1,5 jaar kan ik sowieso roepen dat ik gelijk had![]()
![]()
Kleindochter Qui-Gon Jinnquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:21 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Grappig dat je grootste bezwaar mbt Rey als dochter van Jabba is dat hij al te lang dood isM'n vriendin zweert dat ze wat Yoda ziet in Rey
Grampalpatine!
Wat ik heb begrepen is Rian Johnson ook een supergroot fan van de originele Star Wars films.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Neem daar maar vergif op in. Hopelijk verpesten de opvolgers het niet.![]()
Als Looper een indicatie is dan komt dit wel goed. Meer rust en opbouw, wat TFA imo een beetje rommelig maakte.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:22 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is Rian Johnson ook een supergroot fan van de originele Star Wars films.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Daisy Ridley was 22 toen de film werd opgenomen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 20:29 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Han vroeg dat aan haar toen hij naar letterlijk net een paar uur kende en vlak nadat ze hem vertelde dat ze Rey heet, daar kan meer achter zitten.
Ik weet niet hoe de leeftijden in de film moeten zijn maar Ben Solo lijkt al een flink aantal jaren Kylo Renn te zijn, dus hij zal rond de 30 moeten voorstellen, wat nog net kan met de tijd tussen deel 6 en 7, Rey lijkt hooguit een jaar of 18 en is als klein meisje op Jakku gedumpt. Als Ben voor de Sith is gevallen toen Rey nog klein was kan het zijn dat ze haar daar hebben achtergelaten om haar uit de klauwen van de Sith te houden net zoals Luke in deel 3. Het is veel speculatie maar ze houden de optie dat ze een Solo is zeker open in deze film en het kan ook best zijn dat ze dat nog niet besloten hadden voor ze met deel 8 begonnen.
Een pikant detail: zij kreeg $460 000 plus een deel van de opbrengst als er meer dan een miljard USD in het laatje komt, Harrison Ford kreeg $25 000 000 plus 0,5% van de opbrengst. Harrison Ford deed het prima (ik was van tevoren een beetje bang voor Indiana Jones 4 achtige taferelen) maar ik zou toch niet stellen dat Ridley het minder goed deed. Anderzijds is haar deal ook zeker niet slecht voor een paar maanden werken. Het is meer dat het bedrag van Ford absurd hoog is.
De regisseur kreeg ongeveer 5 miiljoen USD maar een groter deel van de opbrengst. Als ik het goed heb dan ligt het omslagpunt op een opbrengst van ongeveer 1 miljard USD.
Nog twee details uit de opnames: Ford hield een gebroken been over aan een hydraulische deur die in de Millenium Falcon omlaag ging, Abrams kreeg een scheur in een wervel doordat hij probeerde die deur op te tillen.
Abrams heeft samen met ene Miranda de cantinemuziek gemaakt, Williams (verantwoordelijk voor dat hele bekende deuntje uit de originele trilogie) wou daar niet zijn vingers aan branden. Ik kan hem geen ongelijk geven, zie dat maar eens te evenaren.
[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 26-12-2015 13:09:27 ]ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Ach ja, Harrison Ford kreeg 10.000 dollar voor A New Hope. Het was 1977, maar toch...quote:Op zaterdag 26 december 2015 11:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daisy Ridley was 22 toen de film werd opgenomen.
Een pikant detail: zij kreeg $460 000 plus een deel van de opbrengst als er meer dan een miljard USD in het laatje komt, Harrison Ford kreeg $25 000 000 plus 0,5% van de opbrengst.![]()
Het ligt er zo dik bovenop dat ze Luke's dochter is dat ik hoop dat ze niet daarvoor kiezen. Ik hoop dat Rey ook gewoon een student was bij Luke zijn jedi academy en dat hij al zijn studenten of haar in het bijzonder naar een veilig onderkomen heeft moeten brengen en moeten mind-wipen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Rey is sowieso een nakomeling van Skywalker, maar of dat via Luke of Leia loopt is de vraag. Qua naam past ze beter bij de Solo tak, Han Solo, Ben Solo, Rey Solo, allemaal 3 letterige voornamen.
Hier trouwens een erg toffe in-depth video over TFA. Ook over de vraag of Rey Luke's dochter is rond 1.09.30.
![]()
Hij kreeg ook o.a. 3 Indiana Jones films.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:19 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ach ja, Harrison Ford kreeg 10.000 dollar voor A New Hope. Het was 1977, maar toch...
Zo gaat dat, de eerste film waarin een ster schitters krijgt hij/zij een habbekrats en veel nieuwe grote rollen, bij latere films krijg hij/zij een groot vermogen en weinig nieuwe rollen.
Maar goed, wat moet een mens met nog eens 25 miljoen USD terwijl hij al zo stinkend rijk is. Ik zou het zelfs gratis doen in zo'n geval. Een leuke rol, doen wat je graag doet etc.
Who gives a fuck?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Dat zou verklaren waarom ze al zo goed is op het moment dat ze nog niet eens heeft ontdekt dat ze dat talent heeft.quote:ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
ja, dat kwam toch echt pas lang nadat hij voor Star Wars getekend had.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij kreeg ook o.a. 3 Indiana Jones films.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Het was waarschijnlijk wel een direct gevolg van die Star Wars films. His claim to fame en dezelfde regisseur/producent (zij het in samenwerking met Spielberg als ik me niet vergis). Zo zullen ook voor Daisy Ridley heel erg veel deuren opengaan dankzij deze ene film (of trilogie), films waarvoor ze wel vele miljoenen USD's betaald krijgt. We gaan haar in veel toekomstige A-films zien en een deel van die films zal zeer populair worden, zolang ze niet zelf besluit te stoppen met acteren of overlijdt of zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, dat kwam toch echt pas lang nadat hij voor Star Wars getekend had.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Hier wat scenes uit Casualty.
Ze doet het aardig maar ik zie dat grote talent hier nog niet. Erg goed gecast?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
het verschil is natuurlijk wel dat toen Ford in 197x tekende voor Star Wars, het totaal niet zeker was of die film het wel goed zou doen. In het geval van Daisy Ridley ligt dat wel heel wat anders.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk wel een direct gevolg van die Star Wars films. His claim to fame en dezelfde regisseur/producent (zij het in samenwerking met Spielberg als ik me niet vergis). Zo zullen ook voor Daisy Ridley heel erg veel deuren opengaan dankzij deze ene film (of trilogie), films waarvoor ze wel vele miljoenen USD's betaald krijgt. We gaan haar in veel toekomstige A-films zien en een deel van die films zal zeer populair worden, zolang ze niet zelf besluit te stoppen met acteren of overlijdt of zo.
Echter, hoeveel succesvolle films hebben Jake Lloyd en Haiden Christensen nog gemaakt?
Harrison Ford is een beetje de uitzondering in het hele verhaal, alleen zijn filmcarrière is echt geslaagd. Mark Hamill? tsja, weinig echt noemenswaardig de eerste 15 jaar na A New Hope. Carrie Fisher? Die kon niet met het succes omgaan.
Nathalie Portman en Ewan McGregor waren al behoorlijk gevestigde namen voordat ze aan de prequels begonnen.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Harrison Ford heeft meer talent als acteur dan Mark Hamill en Carrie Fisher. Zo'n film biedt een podium om je talent te laten zien, je moet wel het talent hebben om daar de vruchten van te plukken. Voor een goede acteur geldt hetzelfde als voor een goede voetballer, je hoeft er geen drol van te begrijpen om te zien dat iemand het heel erg goed kan, nadat zo'n film is uitgekomen weten mensen het. Bij de eerste SW films zag iedereen het bij Harrison Ford, nu ziet iedereen het bij Ridley. Geen twijfel over mogelijk. Van de overige (relatief) nieuwe acteurs durf ik niet te voorspellen hoe het hen zal vergaan maar voor haar zal dit een platform zijn naar meer grote rollen. Ze kan acteren, ze heeft de looks, ze is geschikt voor actierollen en dramatische rollen en volgens mij werkt enige comedy ook nog wel voor haar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
het verschil is natuurlijk wel dat toen Ford in 197x tekende voor Star Wars, het totaal niet zeker was of die film het wel goed zou doen. In het geval van Daisy Ridley ligt dat wel heel wat anders.
Echter, hoeveel succesvolle films hebben Jake Lloyd en Haiden Christensen nog gemaakt?
Harrison Ford is een beetje de uitzondering in het hele verhaal, alleen zijn filmcarrière is echt geslaagd. Mark Hamill? tsja, weinig echt noemenswaardig de eerste 15 jaar na A New Hope. Carrie Fisher? Die kon niet met het succes omgaan.
Nathalie Portman en Ewan McGregor waren al behoorlijk gevestigde namen voordat ze aan de prequels begonnen.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |