Een discussie van bijna 1,5 uur over dit. Gotta love it.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:50 schreef Michie_ het volgende:
[..]
zou grappig zijn als die oude man aan het begin van 7
echt daadwerkelijk Boba fett blijkt te zijn.
Zal wederom aan mij liggen, maar hij komt over als de zanger van een of andere wannabe-metalband.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat is er mis met Christian Bale zijn Batman-stem?
Christian Bale bleek verkouden te zijn geweest tijdens de opnames van Batman. Daarom had hij ook een rare stem.quote:Op maandag 28 december 2015 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De quotes zijn goed, maar ik vind die acteur echt verschrikkelijk. Als palpatine gaat het nog, maar z'n sidious stem is om te janken.
Beetje zoals Christian bale met z'n batman-stem.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 06:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Christian Bale bleek verkouden te zijn geweest tijdens de opnames van Batman. Daarom had hij ook een rare stem.
Er schijnt een leuke muzikale hint in VII te zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar is momenteel geen enkel bewijs voor...
Voor mij liever juist géén Plagueis.., Maakt het universum weer een stukje "kleiner"... Als in, 'weer een "bekend" personage'. Liever iets echt nieuws.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Maakt dat het onwaarschijnlijker? Van mij hoeft het niet per sé Plagueis te zijn of ze moeten wat heel tofs met het personage van plan zijn.
Nee, ik vind het gewoon opvallend dat het linken van Plagueis aan Sidious niet meer dan een connotatie bij een plaatje is. Zonder dat zou "the tragedy of Darth Plagueis the wise" gewoon een historisch verhaaltje van Palpatine kunnen zijn dat even goed 10.000 jaar geleden had kunnen plaatsvinden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Maakt dat het onwaarschijnlijker? Van mij hoeft het niet per sé Plagueis te zijn of ze moeten wat heel tofs met het personage van plan zijn.
Dat hoop ik ook, hoop ook dat ze de 'kloon van de emperor' uit de EU ook heel ver achterwege laten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hoop dat Snoke los staat van Vader en Sidious en dat hij dus niet, stiekem achter de schermen, het meesterbrein was bij alles wat er in de 9 films is gebeurd.
Nee, dat is omdat Luke faalde met zijn Jedi-tempel. Met dank aan die puber van Solo en Leia.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Of er is geen balance omdat Luke op een eilandje zit.
Bengod.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat Luke faalde met zijn Jedi-tempel. Met dank aan die puber van Solo en Leia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |