Nee man... en vooral dat irritante getrek met die mondhoeken.quote:
Open my arsequote:Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze hebben het wel open gehouden mocht Ford ooit nog mee willen doen, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt.
In die zin: de Emperor zien we echt alleen maar vallen in deel 6 en dan een bliksem. Aangezien die Snoke zijn gezicht aan het helen is... zou dat niet Palpatine zijn?
Palpatine heeft de meest heerlijke quotes van Star Wars, tenminste als we met een paar man wat gezopen hebben klinkt het hilarischquote:Op maandag 28 december 2015 16:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee man... en vooral dat irritante getrek met die mondhoeken.
Skeletor is nog epischer
De quotes zijn goed, maar ik vind die acteur echt verschrikkelijk. Als palpatine gaat het nog, maar z'n sidious stem is om te janken.quote:Op maandag 28 december 2015 17:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
Palpatine heeft de meest heerlijke quotes van Star Wars, tenminste als we met een paar man wat gezopen hebben klinkt het hilarisch
Skeletorik moet eigen nog eens Masters of the Universe gaan kijken
denk het ook hij is een kleurrijk persoonquote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Denk ook dat we nog gaan zien dat Finn de zoon is van Lando
Moet wel, da's de enige negert in het Star Wars universequote:Op maandag 28 december 2015 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Denk ook dat we nog gaan zien dat Finn de zoon is van Lando
openquote:Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze hebben het wel open gehouden mocht Ford ooit nog mee willen doen, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt.
In die zin: de Emperor zien we echt alleen maar vallen in deel 6 en dan een bliksem. Aangezien die Snoke zijn gezicht aan het helen is... zou dat niet Palpatine zijn?
Dat denkt bijna iedereen ja. Zal wel interessant zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Snoke kan sowieso niet Sidious zijn. Als ik iemand moet noemen dan denk ik Darth Plagueis.
Las ergens (weet niet meer waar...) dat bevestigd is dat Snoke niet Darth Plagueis is.quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Snoke kan sowieso niet Sidious zijn. Als ik iemand moet noemen dan denk ik Darth Plagueis.
Neger, wat?quote:
Officieel bevestigd geloof ik niet. Dat soort speculaties worden nooit bevestigd noch ontkent.quote:Op maandag 28 december 2015 23:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Las ergens (weet niet meer waar...) dat bevestigd is dat Snoke niet Darth Plagueis is.
geschoren of gedrukt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:22 schreef RickoKun het volgende:
Ik denk dat Snoke gewoon een true sith is die zijn snor heeft geschoren en in een uithoek van het heelal zit.
Dat zou ook kunnenquote:
Wat is er mis met Christian Bale zijn Batman-stem?quote:Op maandag 28 december 2015 17:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De quotes zijn goed, maar ik vind die acteur echt verschrikkelijk. Als palpatine gaat het nog, maar z'n sidious stem is om te janken.
Beetje zoals Christian bale met z'n batman-stem.
zou grappig zijn als die oude man aan het begin van 7quote:Op maandag 28 december 2015 07:51 schreef RvLaak het volgende:
Leuke discussies over een paar SW onderwerpen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |