Snap ik ook niet.quote:Op zondag 27 december 2015 22:35 schreef RvLaak het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen lopen te klagen over Finn vs Kylo... Finn heeft helemaal geen enkele kans en raakt Kylo één keertje... Per ongeluk.
Pronken met ripsquote:Op zondag 27 december 2015 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral minder gejank hier over bioscopen danwel rips (wat doe je jezelf aan en wie wil je ermee imponeren?!) en wat meer inhoudelijke praat over verhaal dan het filmen ervan.
quote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef RvLaak het volgende:
OverigensKathleen Kennedy heeft idd gezegd dat iedereen terug komt. Maar dat was rond de release, dan kan ze dus moeilijk zeggen iedereen behalve ... komt terugSPOILER: VIII speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens kan iedereen iets aan IMDB toevoegen volgens mij.
Begrijp de beweegredenen wel, maar kon die maz simpelweg niet waarderen. In onze vriendengroep was dat momentje ook zoiets waarbij we elkaar aankeken en dachten: wack.quote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Totaal niet aan gestoord, reden dat het cgi werd is omdat dat nu eenmaal sneller is dan poppen en men achter begon te lopen op een krap schema. Ter vergelijking, bij Iv-vI had men pakweg drie jaar per film, nu krap anderhalf jaar...
Die stills uit Silent Witness?quote:Op maandag 28 december 2015 08:18 schreef KingRadler het volgende:
iemand heeft de borsten van Rey op Frontpage gezet![]()
mannen toch
Link.quote:Op maandag 28 december 2015 08:18 schreef KingRadler het volgende:
iemand heeft de borsten van Rey op Frontpage gezet![]()
mannen toch
De borsten van Rey:quote:
Niks mis meequote:Op maandag 28 december 2015 09:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De borsten van Rey:
http://1.bp.blogspot.com/(...)lentWiness-join2.jpg
Engelse misdaadserie Silent Witness: Season 17, Episode 9 / 10
Waarom zou dat Disney iets uitmaken?quote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Niks mis meeBen wel benieuwd of Disney er zo blij mee was dat ze een naakt scene heeft gedaan
Miley Cyrus valt ook onder het Disney-imperium, dus ik denk dat het ze zoveel kan schelen.quote:Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Niks mis meeBen wel benieuwd of Disney er zo blij mee was dat ze een naakt scene heeft gedaan
Miley vielquote:Op maandag 28 december 2015 10:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Miley Cyrus valt ook onder het Disney-imperium, dus ik denk dat het ze zoveel kan schelen.
Tja, Britney ook. En Selena Gomez is nu ook niet echt het toonbeeld van zedelijkheid.quote:
Sex Sellsquote:Op maandag 28 december 2015 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, Britney ook. En Selena Gomez is nu ook niet echt het toonbeeld van zedelijkheid.
John Boyega werd na zijn goede hoofdrol in Attack the Block (leuke film) genoemd voor veel grote films maar afgezien van een bijrol in 24 heb ik hem niet meer gezien. Maar ik vond dat hij het nu ook goed deed dus die gaat er ook wel komen vermoed ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Harrison Ford heeft meer talent als acteur dan Mark Hamill en Carrie Fisher. Zo'n film biedt een podium om je talent te laten zien, je moet wel het talent hebben om daar de vruchten van te plukken. Voor een goede acteur geldt hetzelfde als voor een goede voetballer, je hoeft er geen drol van te begrijpen om te zien dat iemand het heel erg goed kan, nadat zo'n film is uitgekomen weten mensen het. Bij de eerste SW films zag iedereen het bij Harrison Ford, nu ziet iedereen het bij Ridley. Geen twijfel over mogelijk. Van de overige (relatief) nieuwe acteurs durf ik niet te voorspellen hoe het hen zal vergaan maar voor haar zal dit een platform zijn naar meer grote rollen. Ze kan acteren, ze heeft de looks, ze is geschikt voor actierollen en dramatische rollen en volgens mij werkt enige comedy ook nog wel voor haar.
Nou, Boyega en Isaac had meteen chemistry, daar geloofde je op enkele minuten gedeelde screentime dat het "bro's" waren.quote:Op maandag 28 december 2015 13:37 schreef Gruisman het volgende:
Iedereen had de rol van Boyega wel kunnen spelen, Ridley deed er als enige van de nieuwkomers echt iets bijzonders mee
Iets *te* vlug wat mij betreft. Poe deed op de Rebel Base wel erg Joviaal tegen een gast waar hij maar een kwartier mee in een Tie-Fighter heeft gezeten.quote:Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou, Boyega en Isaac had meteen chemistry, daar geloofde je op enkele minuten gedeelde screentime dat het "bro's" waren.
true.quote:Iets wat McGregor en Christensen niet wisten te doen en die hadden 2 volle films om dat uit te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |