SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, ik heb m al eens in de bios gezien en ben van plan zeker nog een 2e keer te gaan... Eerdaags...quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 21:26 schreef Donnis het volgende:
Inmiddels al drie keer gezien. Heerlijk.
Enige minpuntje:vroeger was het een muppets pop.... was ook niet al te best, maar iedereen vond het prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
persoonlijk stoorde ik me er niet aan. wel een leuk figuur juist, met die brillen... jar jar is toch wel van een andere categorie, lol..
Enige minpuntje:zij blijkt een grotere rol te hebben gehad maar JJ heeft haar eruit geknipt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het stukje in de trailer waar zij lightsaber aan leia gaf zat er niet in
Weet je hoe groot een sterrenstelsel is? Is, zeg maar, wat verder dan van jouw huis naar Berlijn... "Een klein stukje" van die kaart gaat over enorme afstanden.quote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef matthijst het volgende:
Irritantst vond ik vooral dat verhaallijntje over de kaart: "oeh, we hebben maar een klein stukje, waar zou het zijn"......
40 jaar geleden nog grappig, maar tegenwoordig.....
Iets voor VIII, denk/hoop ikquote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zij blijkt een grotere rol te hebben gehad maar JJ heeft haar eruit geknipt.
het stukje in de trailer waar zij lightsaber aan leia gaf zat er niet in
SPOILER: VIII speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, Luke zat op een eilandje toch, of heb ik wat gemist?quote:Op zondag 27 december 2015 21:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weet je hoe groot een sterrenstelsel is? Is, zeg maar, wat verder dan van jouw huis naar Berlijn... "Een klein stukje" van die kaart gaat over enorme afstanden.
Omsingeld door Romeinen, maar dapper weerstand bieden...quote:Op zondag 27 december 2015 21:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, Luke zat op een eilandje toch, of heb ik wat gemist?
Enige eilandje dat nog niet in kaart is gebracht?
quote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef RvLaak het volgende:
Overigensdat leek mij ook al logisch..SPOILER: VIII speculatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het niet in Dolby Cinema gezien maar wel in Dolby Atmos, wat qua geluid hetzelfde is... het viel me eigenlijk tegen moet ik zeggen. Meeste geluid kwam van voren leek het en niet dat ik mij in de film waande met geluid overal precies geplaatst, boven en schuinachter enzo.quote:Op zondag 27 december 2015 20:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kijk naar het filmpje: https://tweakers.net/vide(...)n-de-duisternis.html
Trakteer haar dan.
Laat haar dit filmpje zien en je overtuigt haar wel om het eens te proberen. Te zien in Eindhoven en in Hilversum, in Nederland.
Enige minpuntje:Ik moest als enige in de zaal lachen om de naam Maz KanataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: nee draaide niet in de scene, is original music. Wel latin achtig.
[ Bericht 2% gewijzigd door kwakz0r op 27-12-2015 22:31:24 ]Kwak
Want dan ben je een échte fan...quote:Op zondag 27 december 2015 20:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb 1 t/m 6 in 1080p, 4 t/m 6 in de originele bios releases... Plus nog een sloot fanedits van de diverse films. Merendeel de prequels, natuurlijk.
Nu een Cam versie van 7 aan het kijken... Zelfs in Cam in 'ie erg vermakelijk.
Hoewel er uiteraard een FullHD rip gaat komen zodra de BR ergens gepost wordt![]()
![]()
??? Waar heb je het over?quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want dan ben je een échte fan...
My god, het niveau daalt...
Enige minpuntje:Totaal niet aan gestoord, reden dat het cgi werd is omdat dat nu eenmaal sneller is dan poppen en men achter begon te lopen op een krap schema. Ter vergelijking, bij Iv-vI had men pakweg drie jaar per film, nu krap anderhalf jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Dat je nogal kansloos loopt te pronken met rips.quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 22:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat je nogal kansloos loopt te pronken met rips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |