abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158599604
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 13:47 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nou, Boyega en Isaac had meteen chemistry, daar geloofde je op enkele minuten gedeelde screentime dat het "bro's" waren.

Iets wat McGregor en Christensen niet wisten te doen en die hadden 2 volle films om dat uit te werken.
Obi Wan was dan ook de leraar van Anakin, ik ken geen leraren de bro's zijn met hun leerling. Verder die vriendschap.. tja ik vond het wel meevallen, ze hadden echt iets van 5 scenes samen en opeens waren het de beste buddy's. Vond het een beetje geforceerd overkomen maar ik ben in de minderheid.
pi_158600086
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:26 schreef Donnis het volgende:
Maz Kanata: Bijna even irritant als Jar Jar Binks. Heel dat verhaal omheen klonk te haastig verzonnen, dat zij toevallig die lightsaber heeft en Rey 'roept', daarna moralistisch verhaaltje terwijl me dat niet interesseert van zo'n nietszeggende CGI-rol. Kan wel werken hoor, maar op deze manier vond ik het niet tof. Deden ze subtieler vroeger.
Een dues ex machina. Misschien wel het gevolg van het knippen?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158600465
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2015 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vooral minder gejank hier over bioscopen danwel rips (wat doe je jezelf aan en wie wil je ermee imponeren?!) en wat meer inhoudelijke praat over verhaal dan het filmen ervan.
Stel je niet aan, die discussie was al lang afgerond, daar had dat "gejank" niets mee te maken, die discussie was al dood voordat dat begon.
#NoDAPL
pi_158600777
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]
Misschien wel het gevolg van het knippen?
Er schijnen een aantal variaties te zijn geweest, de duidelijkste is nog wel dat Leia eigenlijk de Lightsaber van Maz zou krijgen.
pi_158600815
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:31 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Er schijnen een aantal variaties te zijn geweest, de duidelijkste is nog wel dat Leia eigenlijk de Lightsaber van Maz zou krijgen.
en dat op de Rebel base. nu is Maz gewoon verdwenen tijdens de aanval.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 28 december 2015 @ 14:33:03 #231
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158600817
had ook het gevoel dat ze niet alles konden vertellen in TFA omdat anders de film te lang duurde.
ze hebben veel geknipt.
pi_158601187
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Iets *te* vlug wat mij betreft. Poe deed op de Rebel Base wel erg Joviaal tegen een gast waar hij maar een kwartier mee in een Tie-Fighter heeft gezeten.

[..]

true.
Heeft zijn leven gered, droid opgehaald.. Dan zou ik ook erg joviaal zijn.
pi_158601190
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 00:36 schreef Scorpie het volgende:
Pronken dat je cams aan het kijken bent _O- de sneuheid straalt ervanaf. My god zeg.
Hij pronkte niet daarmee. :?
Als je de eerste keer een film ziet op die manier dan is dat een beetje sneu (voor jezelf) aangezien de eerste ervaring met de film zo goed mogelijk moet zijn naar mijn mening, als je de film al hebt gezien en je kijkt nog eens op die manier dan begrijp ik dat wel, mijn keuze is het niet (ik wacht liever op de BR-versie) maar ik begrijp het wel.
#NoDAPL
pi_158601230
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef RvLaak het volgende:
Overigens
SPOILER: VIII speculatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou als geest kunnen terugkomen zoals bij een aantal anderen eerder het geval was. :)
#NoDAPL
pi_158601257
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij zou als geest kunnen terugkomen zoals bij een aantal anderen eerder het geval was. :)
Als ze dat doen verbrand ik elke legale kopie van Star Wars die ik heb.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_158601354
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 05:23 schreef Donnis het volgende:

[..]

Begrijp de beweegredenen wel, maar kon die maz simpelweg niet waarderen. In onze vriendengroep was dat momentje ook zoiets waarbij we elkaar aankeken en dachten: wack.
In eerste instantie was mijn reactie dat het karakter wel heel erg extreem was. Even later accepteerde ik het, het is een SW film en daar mag je best wel extreme karakters in hebben. Dat gezegd hebbende, ze was natuurlijk in de verste verte niet zo geslaagd als Yoda maar de lat ligt wel heel erg hoog als je dat eist.

quote:
Waanzinnig knap hoe deze film voorbij vliegt.
Dat zegt m.i. het meest over de kwaliteit van de film, de tijd is voorbij voordat je er erg in hebt en je hebt je geen seconde verveeld. Bij de eerste trilogie zaten er wat gaapmomentjes in (pacingprobleem), daar heb je in deze film geen last van. Hooguit kan je w.b.t. de pacing erover klagen dat ze soms iets meer tijd hadden mogen nemen om wat uit te diepen, ik weet niet in hoeverre ze hiervoor voldoende bronmateriaal hebben maar indien dat er is dan zou een re-edited versie in de toekomst wellicht leuk zijn. Het was een goede zet dat ze voor de introductie van Rey wel wat vertraagden.
#NoDAPL
pi_158601531
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:49 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ze dat doen verbrand ik elke legale kopie van Star Wars die ik heb.
:)
Gelukkig houd je de illegale kopieën. ;)
#NoDAPL
pi_158601555
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:33 schreef KingRadler het volgende:
had ook het gevoel dat ze niet alles konden vertellen in TFA omdat anders de film te lang duurde.
ze hebben veel geknipt.
Gelukkig bestaat daar een simpele oplossing voor: snel een uitgebreide (extended) versie uitbrengen voor de fans. Zoals bij TLoTR. Helaas zal 'snel' dan wel minstens :o 1-2 jaar zijn aangezien ze eerst de BR-versie van de gewone editie willen verkopen. :{
#NoDAPL
pi_158601576
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

:)
Gelukkig houd je de illegale kopieën. ;)
Terugkeren als geest is voorbehouden aan Jedi ;)
Als ze dat dus bij Han flikken gooien ze heel de lore overhoop.
pi_158601598
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Terugkeren als geest is voorbehouden aan Jedi ;)
Als ze dat dus bij Han flikken gooien ze heel de lore overhoop.
Daar zit wat in. Han Solo kwam zo dicht in de buurt van een jedi als dat mogelijk is maar hij was geen jedi.
#NoDAPL
pi_158601638
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daar zit wat in. Han Solo kwam zo dicht in de buurt van een jedi als dat mogelijk is maar hij was geen jedi.
?

Z'n leuter heeft in een force-sensitive gezeten, da's het enige.
pi_158602302
Denken dat Han dood is, die is gewoon opgepakt door een schip en lapt nu zijn wondje weer op.
  maandag 28 december 2015 @ 16:43:21 #243
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158604839
we krijgen Flashbacks te zien in nieuwe Star Wars
pi_158604930
je ziet han niet doodgaan, alleen gespiest en dan valt ie.
  maandag 28 december 2015 @ 16:49:41 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_158605027
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef pokkerdepok het volgende:
En kort erop implodeerde de planeet tot een soort van ster. Nee, dat overleeft ie niet en het is een prima einde zo.

Dan kun je er nog over dromen, flashbacks doen of anderzins terug laten komen zonder hem opnieuw te laten leven.
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:43 schreef KingRadler het volgende:
we krijgen Flashbacks te zien in nieuwe Star Wars
Halicunaties. Of moet je die dan Hanicunaties noemen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_158605031
quote:
In deel VIII weten ze zijn hersenen te redden, die zetten ze in een grote robot maar die raakt verslaafd aan drugs en moord dan iedereen uit.

Ofzo.
  maandag 28 december 2015 @ 16:50:58 #247
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158605064
Han is DOOD begrijp dat nu
hij wilde eigenlijk ook dood gaan in Return of the Jedi
pi_158605109
quote:
ze hebben het wel open gehouden mocht Ford ooit nog mee willen doen, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt.

In die zin: de Emperor zien we echt alleen maar vallen in deel 6 en dan een bliksem. Aangezien die Snoke zijn gezicht aan het helen is... zou dat niet Palpatine zijn? :P
pi_158605162
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef planethugo het volgende:

[..]

In die zin: de Emperor zien we echt alleen maar vallen in deel 6 en dan een bliksem. Aangezien die Snoke zijn gezicht aan het helen is... zou dat niet Palpatine zijn? :P
Dan heeft ie iig dat kutstemmetje afgeleerd... dat is een vooruitgang.
pi_158605249
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan heeft ie iig dat kutstemmetje afgeleerd... dat is een vooruitgang.
epische stem, goooooood :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')