En dat terwijl ik ze nog nooit live heb gezien! Belachelijk!quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:24 schreef Mark het volgende:
He, John Coffey stopt er mee? Ze doen nog 1 tour.
Ik zou er niet speciaal voor naar een concert/festival gaan maar meestal kom je dat soort bands wel een keer tegen ergens.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:34 schreef Mark het volgende:
Ach, heb je dit gezien, heb je het meest memorabele gezien:
Huh? Zeker sinds het vangincident is de lol eraf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:24 schreef Mark het volgende:
He, John Coffey stopt er mee? Ze doen nog 1 tour.
Of ze zijn even toe aan rust, als je 200x per jaar helemaal los gaat, eist dat ook wel z'n tol denk ik zoquote:Op donderdag 19 mei 2016 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Huh? Zeker sinds het vangincident is de lol eraf.
Ze gaan zich volledig focussen op het maken van bier kan ook nogquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Of ze zijn even toe aan rust, als je 200x per jaar helemaal los gaat, eist dat ook wel z'n tol denk ik zo
Kan ik mee levenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze gaan zich volledig focussen op het maken van bier kan ook nog
Met bier kan ik ook leven.quote:
Uit een interview met marissa nadler, grappig dat ik haar in beide situaties gezien heb een keer in zwolle toen er nogal wat wijn in ging best nog een aardig gesprekje met haar gehad toen. En die keer wat deze vraag over ging in utrecht was ik ook bij, zelden zo'n zenuwachtige artiest gezien maar ze maakt wel geweldige liedjes...quote:Yeah, I saw you in Utrecht, and while you clearly weren’t panic ridden, you were perhaps slightly uncomfortable, or that’s how it seemed to me, with you asking to have all of the lights turned down… To me this just added to the intensity of the performance and you could have heard a pin drop in a crowded beyond capacity venue, which isn’t something to be sniffed at. Is this kind of anxiety not something that abates through repetition?
MN: I have gotten slightly better. I’ve been taking beta-blockers since then. I take them one hour before I play. I used to have to get totally drunk to be able to stand up in front of people but I quit drinking three years ago. But yeah, my whole body seizes up with panic, my hands won’t even do what they’re supposed to do, I will mess up even the simplest chords, that I have played a million times before.
Arm mens, maar wel een knappe prestatie om ondanks dat gewoon een optreden te kunnen volbrengenquote:Op maandag 23 mei 2016 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Uit een interview met marissa nadler, grappig dat ik haar in beide situaties gezien heb een keer in zwolle toen er nogal wat wijn in ging best nog een aardig gesprekje met haar gehad toen. En die keer wat deze vraag over ging in utrecht was ik ook bij, zelden zo'n zenuwachtige artiest gezien maar ze maakt wel geweldige liedjes...
Vanderbuyst was ook al gestoptquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:52 schreef Trashcanman het volgende:
O na pps stopt jan koffie ook? Zo blijven er niet zo veel degelijke high profile rockgroepen meer over in Nederland. Jammer
MUZ / Trashcanman ouwe rocker....quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:52 schreef Trashcanman het volgende:
O na pps stopt jan koffie ook? Zo blijven er niet zo veel degelijke high profile rockgroepen meer over in Nederland. Jammer
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ah, dus dit is niet eens overdreven:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:52 schreef Fopje het volgende:
Mogguh muziekjunkies,
Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:16 schreef Trashcanman het volgende:
Bosbeetle, gefeliciteerd mit deinen geburtstag!
quote:
quote:
Dankjullie allemaalquote:
Nice en gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 juni 2016 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dankjullie allemaal
Ik heb een zeer muzikaal cadeau gekregen een acoustische gitaar
Wat voor dingen?quote:
Toffe dingen zijn datquote:Op zondag 12 juni 2016 12:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
F&F / Luchtplanten iemand ervaring?
plantjes zonder wortels
Ik denk niet dat die van mij zo ver komenquote:Op maandag 13 juni 2016 11:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toffe dingen zijn dat
Heb ooit gewerkt bij een tuinder waar men ook Usneoides kweekte, maar dat was redelijk lelijk (en naar verluid rete-duur) spul:
[ afbeelding ]
Die op die site staan zien er wel heel tof uit
Toen Damo eruit stapte vond ik het al bergafwaarts gaan, maar dit is wel een nieuw dieptepuntjequote:Op woensdag 22 juni 2016 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had veel van die oude krautrockers verwacht maar ditCAN opent aanval op rookruimtes horeca
quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:37 schreef bartrid het volgende:
Echte shoegaze
http://www.altpress.com/n(...)uitar_pedal_built_in
quote:
Legioenen met zure coil fans die over dat plaatje vielen toen iemand de groepsafbeelding op de Coil-Facebookpagina hierin veranderdequote:
En terecht ookquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Legioenen met zure coil fans die over dat plaatje vielen toen iemand de groepsafbeelding op de Coil-Facebookpagina hierin veranderde
Zit ie er wel in???quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:44 schreef Gehenna het volgende:
Ah er is nu ook een Waar is Wally festival editie, maar ik kan 'm niet vinden
[ afbeelding ]
Ik heb hem wel gezien op DTRHquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:44 schreef Gehenna het volgende:
Ah er is nu ook een Waar is Wally festival editie, maar ik kan 'm niet vinden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |