Nice en gefeliciteerd!quote:Op zondag 12 juni 2016 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dankjullie allemaal
Ik heb een zeer muzikaal cadeau gekregen een acoustische gitaar
Wat voor dingen?quote:
Toffe dingen zijn datquote:Op zondag 12 juni 2016 12:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
F&F / Luchtplanten iemand ervaring?
plantjes zonder wortels
Ik denk niet dat die van mij zo ver komenquote:Op maandag 13 juni 2016 11:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toffe dingen zijn dat
Heb ooit gewerkt bij een tuinder waar men ook Usneoides kweekte, maar dat was redelijk lelijk (en naar verluid rete-duur) spul:
[ afbeelding ]
Die op die site staan zien er wel heel tof uit
Toen Damo eruit stapte vond ik het al bergafwaarts gaan, maar dit is wel een nieuw dieptepuntjequote:Op woensdag 22 juni 2016 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had veel van die oude krautrockers verwacht maar ditCAN opent aanval op rookruimtes horeca
quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:37 schreef bartrid het volgende:
Echte shoegaze
http://www.altpress.com/n(...)uitar_pedal_built_in
quote:
Legioenen met zure coil fans die over dat plaatje vielen toen iemand de groepsafbeelding op de Coil-Facebookpagina hierin veranderdequote:
En terecht ookquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Legioenen met zure coil fans die over dat plaatje vielen toen iemand de groepsafbeelding op de Coil-Facebookpagina hierin veranderde
Zit ie er wel in???quote:Op donderdag 30 juni 2016 14:44 schreef Gehenna het volgende:
Ah er is nu ook een Waar is Wally festival editie, maar ik kan 'm niet vinden
[ afbeelding ]
Ik heb hem wel gezien op DTRHquote:Op donderdag 30 juni 2016 14:44 schreef Gehenna het volgende:
Ah er is nu ook een Waar is Wally festival editie, maar ik kan 'm niet vinden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |