JAAAAHAAAAAAAquote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef Xummon het volgende:
https://kominactie.3fm.nl/actie/lotmaaktdomienwakker
50%, volgens de laatste berekeningenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes, want de helft is behoorlijk veel.
Kou is ook essentieel. Ik heb het idee dat we morgen pasen vieren.quote:
Minder dan ookquote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Las dat de tussenstand minder is als vorig jaar. Nog steeds genoeg trouwens
Inderdaad. Soms fluctueert het tijdens peilingen en schattingen een beetje maar uiteindelijk komt het toch altijd weer op die 50% uit. Al met al dus heel degelijk.quote:
Hier is het vandaag wat bewolkt geweest. Meteen kerstgevoel hier in huis.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kou is ook essentieel. Ik heb het idee dat we morgen pasen vieren.
schuld van Giel, die was niet tevreden met maar 5 euro.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie nu die tussenstand van vandaag pas. Beetje raar dat ie ineens zo gigantisch veel onder vorig jaar zou zitten terwijl de afgelopen dagen bijna exact gelijk aan vorig jaar was
Nee, want toen viel het weekend een dag later, dus daar is later meer binnen gekomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie nu die tussenstand van vandaag pas. Beetje raar dat ie ineens zo gigantisch veel onder vorig jaar zou zitten terwijl de afgelopen dagen bijna exact gelijk aan vorig jaar was
das juist veel leuker! hoppa allemaal stukjes om te vangenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef Strani het volgende:
Op mijn bruiloft kon er geen boeket worden gegooid in verband met de aanwezigheid van een plafondventilator.
Haha, wel een hoop toekomstige trouwerijen danquote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
das juist veel leuker! hoppa allemaal stukjes om te vangen
Heb je gelijk je rozenblaadjes voor de huwelijksnachtquote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
das juist veel leuker! hoppa allemaal stukjes om te vangen
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je gelijk je rozenblaadjes voor de huwelijksnacht
Stop dan ook met het maken van screencaps van Domien in pak!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja douchen
Het schiet weet lekker op hier.
Net geweest, zo fris als een hoentje.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja douchen
Nee dat is Ariane Grande, dat klinkt gewoon zo slechtquote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Nizno het volgende:
Heb even mijn laptop kaduuk gemaakt denk ik......
Ik moet ook. Kom, gaan we samen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja douchen
Koffie er over heen?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Nizno het volgende:
Heb even mijn laptop kaduuk gemaakt denk ik......
Owh dat wordt spannendquote:Op woensdag 23 december 2015 22:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik moet ook. Kom, gaan we samen.
Hugo drupte nog naquote:
Nee, het is theetijd.quote:
Ik werk morgen.quote:
ja dat was de surroundset die naar de haaien ging.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee dat is Ariane Grande, dat klinkt gewoon zo slecht
nee, hij liep even helemaal vast. Maar hij doet het weerquote:
Buitenland?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:27 schreef FredvZ het volgende:
Nog 1 dagje vrij en dan mag ik gaan werken
Ja, maar niet dat ie dan weer wat aan zou trekkenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was toch je uiteindelijke doel?
Had ik vanmiddag ook, harde schijf gecrashed,quote:Op woensdag 23 december 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, hij liep even helemaal vast. Maar hij doet het weer
Ja, mag een uur eerder naar huis.quote:
Moet je even vragen wat het minimum is wat hij wil hebben en dan een fundraise opstartenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef D. het volgende:
Geld bieden om Frank die dweil van zijn hoofd te laten halen is geen optie?
Ach ja..je zou toch maar teleurgesteld zijn, en mijn theorie over z'n geaardheid kunnen bevestigen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat ie dan weer wat aan zou trekken
Wou hij niet, dit jaar nog niet althans.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef D. het volgende:
Geld bieden om Frank die dweil van zijn hoofd te laten halen is geen optie?
Daarom is hij nog wel lekker om naar te kijken, en anders hebben we Hugo nogquote:Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja..je zou toch maar teleurgesteld zijn, en mijn theorie over z'n geaardheid kunnen bevestigen.
Definieer "thuis", ga morgen rond 10u de deur uit en slaap nog net 26-27 december thuis, maar ben dan weer op pad.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, dus wel thuis met de kerst.
Zou ie volgend jaar nog bij 3FM zitten dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wou hij niet, dit jaar nog niet althans.
''Thuis'' in NLquote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Definieer "thuis", ga morgen rond 10u de deur uit en slaap nog net 26-27 december thuis, maar ben dan weer op pad.
Hugo staat altijd voor je klaar en altijd fier overeind.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Daarom is hij nog wel lekker om naar te kijken, en anders hebben we Hugo nog
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hugo staat altijd voor je klaar en altijd fier overeind.
Ik hoop het niet, anders zie ik hem nog wel de hele week daar zitten.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie volgend jaar nog bij 3FM zitten dan?
https://kominactie.3fm.nl/actie/lotmaaktdomienwakkerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe nog een keer dat linkje van die Lot.
Dan sla ik overquote:Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders zie ik hem nog wel de hele week daar zitten.
1800quote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bedankt Hanzelientje.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
http://www.willibrordbijbel.nl/?p=page&i=491,499quote:Op woensdag 23 december 2015 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is afgelastquote:
Net gedaan.quote:
was net aan het zoeken naar haar eerste keer bij het glazen huis, kon het alleen niet vinden. weet jij misschien of die wel online staat?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoe moet je die tegenwoordig noemen?quote:
de derde en 4e keer welquote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
was net aan het zoeken naar haar eerste keer bij het glazen huis, kon het alleen niet vinden. weet jij misschien of die wel online staat?
King.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe moet je die tegenwoordig noemen?
Goeie vraagquote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verleden tijd.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
the artist formaly known as tafkapquote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
The Artist Formerly Known As TAFKAPquote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Makes sense/quote:Op woensdag 23 december 2015 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
the artist formaly known as tafkap
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt goeie tekstenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
The Artist Formerly Known As TAFKAP
Geen idee, vraag me alleen af waar ze zijn muziek vandaan toveren? Staat niks op de Youtubusses ouderwets met de cd dan maar?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die hebben zij allemaal via officiele kanalen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geen idee, vraag me alleen af waar ze zijn muziek vandaan toveren? Staat niks op de Youtubusses ouderwets met de cd dan maar?
Bij 3FM hebben ze ook nog wat liedjes op USB-sticks, voor noodgevallen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geen idee, vraag me alleen af waar ze zijn muziek vandaan toveren? Staat niks op de Youtubusses ouderwets met de cd dan maar?
Ze hebben gewoon een database met muziek?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Die hebben een database daar zeg je u tegen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hee dat doe ik altijd met een kaasschaafquote:Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Net gedaan.
Ik ga nu even bij de wastafel mijn benen bewerken met de grasmaaier
Ofquote:Op woensdag 23 december 2015 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen deze staan volgens mij onlinequote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
was net aan het zoeken naar haar eerste keer bij het glazen huis, kon het alleen niet vinden. weet jij misschien of die wel online staat?
ook een optiequote:Op woensdag 23 december 2015 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Of
The artist formaly known as [ afbeelding ]
slecht dat die eerste niet online staat want wil wel heel het verhaal horen. ze is wel mega cute met der accentje.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Xummon het volgende:
[..]
alleen deze staan volgens mij online
bijna 2000euro overigensquote:Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
slecht dat die eerste niet online staat want wil wel heel het verhaal horen. ze is wel mega cute met der accentje.
gaf ze de eerste keer bijna 2000 euro??quote:
best kans dat dat morgen allemaal online komt als ze domien mag wekkenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
slecht dat die eerste niet online staat want wil wel heel het verhaal horen. ze is wel mega cute met der accentje.
nee gekquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaf ze de eerste keer bijna 2000 euro??
De actie staat nu op bijna 2000 euroquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaf ze de eerste keer bijna 2000 euro??
snapte ik stiekem wel maar het leek wel leuk omdat het over de eerste keer dat ze langs kwam ging en er ineens staat dat het bijna 2000 euro isquote:Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
De actie staat nu op bijna 2000 euro
lijkt me wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef Xummon het volgende:
[..]
best kans dat dat morgen allemaal online komt als ze domien mag wekken
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
snapte ik stiekem wel maar het leek wel leuk omdat het over de eerste keer dat ze langs kwam ging en er ineens staat dat het bijna 2000 euro is
Dit. Vooral dat laatste, ik kende het nummer niet maar dat hakte er in een keer wel meteen keihard in zeg.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Lot en het verhaal van het omgekomen stelletje inclusief verhaal, tranen van Paul en het prachtige Editors-lied zijn voor mij wel dé momenten van deze SR
Het is denk ik het zwakke neefje van JeBroer.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:53 schreef MMXMMX het volgende:
Is dit zingen of gewoon oplezen van text ?
Het is niksquote:Op woensdag 23 december 2015 22:53 schreef MMXMMX het volgende:
Is dit zingen of gewoon oplezen van text ?
Had het gemist, net teruggekeken...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Lot en het verhaal van het omgekomen stelletje inclusief verhaal, tranen van Paul en het prachtige Editors-lied zijn voor mij wel dé momenten van deze SR
Er zijn ook sluipschutters actief 24/7quote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef Cee het volgende:
Wow, ik merk nu pas dat er echt draaihekjes staan voor de brievenbus.
trustequote:
Ik stond even een ei te bakken.quote:
Ik pakte ook wat te eten en te drinkenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik stond even een ei te bakken.
Wat is jouw excuus?
hoogtepunt van de bruiloft was een konijn waarvan niemand wist wie er in het pak zat.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef AF_ het volgende:
Hoe was de bruiloft? Na m'n werk een half uur niet de rij gestaan voor het plein en toen toch maar besloten weg te gaan. Stond helemaal vast
Live verbinding met Radio 2quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat Gary Fomdeck morgen ook nog even langskomt, of is ie al geweest
geldig excuusquote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pakte ook wat te eten en te drinken
Ik nuttig alles zelfquote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
geldig excuus
Het ei is trouwens in de lunchbox van de vrouw gegaan.
Ik ben aan het vasten (nouja, op het avondeten na dan) voor de feestdagen.quote:
Oh flopshow dusquote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoogtepunt van de bruiloft was een konijn waarvan niemand wist wie er in het pak zat.
Ik wacht tot na de feestdagen met wat kilo's eraf zien te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben aan het vasten (nouja, op het avondeten na dan) voor de feestdagen.
Morgen met schoonpapa boodschappen doen......
ja dat vindt ze blijkbaar lekker...quote:
En zelf bakken is te moeilijk?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat vindt ze blijkbaar lekker...
Ik snap het ook niet.
eerder deed ik ze op maandagochtend wel eens bakken zodat ze hem mee kon nemen maar daar ben ik mee gestopt toen ik niet meer zo vroeg mijn bed uit hoefde.
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoogtepunt van de bruiloft was een konijn waarvan niemand wist wie er in het pak zat.
nou ja, het gaat me niet om de kiloos. Hoewel dat ook best kan trouwens...meer om het feit dat ik wel wat rustiger aan kan doen met happenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht tot na de feestdagen met wat kilo's eraf zien te krijgen
gewoon kijken naar all you need is love.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oh flopshow dus![]()
Mensen tips voor ons wat we morgen moeten doen? Plein of eindshow?
iets met luiquote:
Ik heb een keer de eindshow gekozen (Eindhoven) en daar geen spijt van gehad. Je ziet uiteindelijk meer omdat het op beide pleinen snel bomvol is en je er niet meer bij kan. Andere keer stond het huis bij de eindshow (Breda).quote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oh flopshow dus![]()
Mensen tips voor ons wat we morgen moeten doen? Plein of eindshow?
ach, ik bak gewoon de avond er voor een ei. zo laat ik af en toe nog zien dat ik van dr houd.quote:
Als dat alleen via dat ei kan, vooruit dan maarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach, ik bak gewoon de avond er voor een ei. zo laat ik af en toe nog zien dat ik van dr houd.
Bassie vlogde al toen figuren als Enzo nog bedacht moest wordenquote:
Het gaat dan wel terug naar de basis.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat alleen via dat ei kan, vooruit dan maar
makkelijke liefdequote:Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat alleen via dat ei kan, vooruit dan maar
nope... daarom ga ik ook maar gewoon het bedje opzoeken.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Het stort weer een beetje in, iemand enig idee wie of wat er vannacht nog komen?
Eerlijk zullen we alles delen..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik Hugo maar eens mee neem naar bed.
Doe hem de groeten van me.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed, ik denk dat ik Hugo maar eens mee neem naar bed.
Dylan en Bassiequote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Het stort weer een beetje in, iemand enig idee wie of wat er vannacht nog komen?
Trustequote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef Nizno het volgende:
welterusten voor u allen later deze avond/nacht
Ik ga hetzelfde doen, morgen stiekem toch ook een beetje kerststress dus is misschier wel zo verstandig.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope... daarom ga ik ook maar gewoon het bedje opzoeken.
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, morgen stiekem toch ook een beetje kerststress dus is misschier wel zo verstandig.
Nightynight allemaal!![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef Nizno het volgende:
welterusten voor u allen later deze avond/nacht
Trusten!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen, morgen stiekem toch ook een beetje kerststress dus is misschier wel zo verstandig.
Nightynight allemaal!![]()
Uitgeven bij de V&Dquote:Op woensdag 23 december 2015 23:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat nou als je het plein niet opkomt en je hebt een bedrag bij je?
Ja gaat ook niet uren wachten lijkt mij
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Xummon het volgende:
https://www.facebook.com/events/479209648928858/
2460 euro alquote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef Xummon het volgende:
https://www.facebook.com/events/479209648928858/
Betaal in de winkel een groot bedrag ermee..quote:
Nog niet geweest nee. Hopelijk vannacht nog wel. Dan blijf ik wakkerquote:Op woensdag 23 december 2015 23:28 schreef Kyran het volgende:
Heeft Rabbering trouwens zijn happy hardcore uurtje nou al gedaan? Misschien zo nog tijdens graveyard shift?
Was Paul Elstak die Paul de Leeuw startte niet genoeg happy hardcore?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:28 schreef Kyran het volgende:
Heeft Rabbering trouwens zijn happy hardcore uurtje nou al gedaan? Misschien zo nog tijdens graveyard shift?
Er bestaat niet zoiets als 'genoeg happy hardcore'.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Was Paul Elstak die Paul de Leeuw startte niet genoeg happy hardcore?
Ja, uhm hoe kan ik hier op antwoordenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Was Paul Elstak die Paul de Leeuw startte niet genoeg happy hardcore?
Paul de Leeuw? Paul Elstak? Paul Rabbering?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, uhm hoe kan ik hier op antwoorden![]()
Lekker uurtje knallen met Paul zou wel leuk zijn
Ik ook, en daar ben ik trots op.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben te oud voor dit alles denk ik.
Tjah, maar ze verdienen geld zatquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
Jeetje weer zo'n vlogger.. Neem gewoon een fatsoenlijke baan of wat dan ook
Sowieso kan me dat hele vloggen gestolen worden.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
De doelgroep ligt ook allang op bedquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Nou ja, ik heb niks met vloggers maar als ik er zelf op was gekomen en ik was er goed in geweest, had ik er ook lekker m'n centjes mee verdiend. Beter dat dan op kantoor wegkwijnen.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
met een camera en hysterisch te vrolijk nep blij doen..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, maar ze verdienen geld zat.
Ik heb meer begrip voor de vloggers dan voor de volgersquote:Op woensdag 23 december 2015 23:33 schreef miieejj het volgende:
je hebt dan totaal geen privacy meer.. Alles moet gefilmd worden..quote:Op woensdag 23 december 2015 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niks met vloggers maar als ik er zelf op was gekomen en ik was er goed in geweest, had ik er ook lekker m'n centjes mee verdiend. Beter dat dan op kantoor wegkwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |