Bij 3FM hebben ze ook nog wat liedjes op USB-sticks, voor noodgevallen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geen idee, vraag me alleen af waar ze zijn muziek vandaan toveren? Staat niks op de Youtubusses ouderwets met de cd dan maar?
Ze hebben gewoon een database met muziek?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geen idee, vraag me alleen af waar ze zijn muziek vandaan toveren? Staat niks op de Youtubusses ouderwets met de cd dan maar?
Die hebben een database daar zeg je u tegen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hee dat doe ik altijd met een kaasschaafquote:Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Net gedaan.
Ik ga nu even bij de wastafel mijn benen bewerken met de grasmaaier
Ofquote:Op woensdag 23 december 2015 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
the artist formaly known as tafkap
alleen deze staan volgens mij onlinequote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
was net aan het zoeken naar haar eerste keer bij het glazen huis, kon het alleen niet vinden. weet jij misschien of die wel online staat?
ook een optiequote:Op woensdag 23 december 2015 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Of
The artist formaly known as [ afbeelding ]
slecht dat die eerste niet online staat want wil wel heel het verhaal horen. ze is wel mega cute met der accentje.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:39 schreef Xummon het volgende:
[..]
alleen deze staan volgens mij online
bijna 2000euro overigensquote:Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
slecht dat die eerste niet online staat want wil wel heel het verhaal horen. ze is wel mega cute met der accentje.
gaf ze de eerste keer bijna 2000 euro??quote:
best kans dat dat morgen allemaal online komt als ze domien mag wekkenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef isax het volgende:
[..]
slecht dat die eerste niet online staat want wil wel heel het verhaal horen. ze is wel mega cute met der accentje.
nee gekquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaf ze de eerste keer bijna 2000 euro??
De actie staat nu op bijna 2000 euroquote:Op woensdag 23 december 2015 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaf ze de eerste keer bijna 2000 euro??
snapte ik stiekem wel maar het leek wel leuk omdat het over de eerste keer dat ze langs kwam ging en er ineens staat dat het bijna 2000 euro isquote:Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
De actie staat nu op bijna 2000 euro
lijkt me wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:44 schreef Xummon het volgende:
[..]
best kans dat dat morgen allemaal online komt als ze domien mag wekken
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
snapte ik stiekem wel maar het leek wel leuk omdat het over de eerste keer dat ze langs kwam ging en er ineens staat dat het bijna 2000 euro is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |