schuld van Giel, die was niet tevreden met maar 5 euro.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie nu die tussenstand van vandaag pas. Beetje raar dat ie ineens zo gigantisch veel onder vorig jaar zou zitten terwijl de afgelopen dagen bijna exact gelijk aan vorig jaar was
Nee, want toen viel het weekend een dag later, dus daar is later meer binnen gekomen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie nu die tussenstand van vandaag pas. Beetje raar dat ie ineens zo gigantisch veel onder vorig jaar zou zitten terwijl de afgelopen dagen bijna exact gelijk aan vorig jaar was
das juist veel leuker! hoppa allemaal stukjes om te vangenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:18 schreef Strani het volgende:
Op mijn bruiloft kon er geen boeket worden gegooid in verband met de aanwezigheid van een plafondventilator.
Haha, wel een hoop toekomstige trouwerijen danquote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
das juist veel leuker! hoppa allemaal stukjes om te vangen
Heb je gelijk je rozenblaadjes voor de huwelijksnachtquote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
das juist veel leuker! hoppa allemaal stukjes om te vangen
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je gelijk je rozenblaadjes voor de huwelijksnacht
Stop dan ook met het maken van screencaps van Domien in pak!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja douchen
Het schiet weet lekker op hier.
Net geweest, zo fris als een hoentje.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja douchen
Nee dat is Ariane Grande, dat klinkt gewoon zo slechtquote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Nizno het volgende:
Heb even mijn laptop kaduuk gemaakt denk ik......
Ik moet ook. Kom, gaan we samen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja douchen
Koffie er over heen?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Nizno het volgende:
Heb even mijn laptop kaduuk gemaakt denk ik......
Owh dat wordt spannendquote:Op woensdag 23 december 2015 22:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik moet ook. Kom, gaan we samen.
Hugo drupte nog naquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |