Had het gemist, net teruggekeken...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Lot en het verhaal van het omgekomen stelletje inclusief verhaal, tranen van Paul en het prachtige Editors-lied zijn voor mij wel dé momenten van deze SR
Er zijn ook sluipschutters actief 24/7quote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef Cee het volgende:
Wow, ik merk nu pas dat er echt draaihekjes staan voor de brievenbus.
trustequote:
Ik stond even een ei te bakken.quote:
Ik pakte ook wat te eten en te drinkenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik stond even een ei te bakken.
Wat is jouw excuus?
hoogtepunt van de bruiloft was een konijn waarvan niemand wist wie er in het pak zat.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef AF_ het volgende:
Hoe was de bruiloft? Na m'n werk een half uur niet de rij gestaan voor het plein en toen toch maar besloten weg te gaan. Stond helemaal vast
Live verbinding met Radio 2quote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat Gary Fomdeck morgen ook nog even langskomt, of is ie al geweest
geldig excuusquote:Op woensdag 23 december 2015 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pakte ook wat te eten en te drinken
Ik nuttig alles zelfquote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
geldig excuus
Het ei is trouwens in de lunchbox van de vrouw gegaan.
Ik ben aan het vasten (nouja, op het avondeten na dan) voor de feestdagen.quote:
Oh flopshow dusquote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoogtepunt van de bruiloft was een konijn waarvan niemand wist wie er in het pak zat.
Ik wacht tot na de feestdagen met wat kilo's eraf zien te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben aan het vasten (nouja, op het avondeten na dan) voor de feestdagen.
Morgen met schoonpapa boodschappen doen......
ja dat vindt ze blijkbaar lekker...quote:
En zelf bakken is te moeilijk?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat vindt ze blijkbaar lekker...
Ik snap het ook niet.
eerder deed ik ze op maandagochtend wel eens bakken zodat ze hem mee kon nemen maar daar ben ik mee gestopt toen ik niet meer zo vroeg mijn bed uit hoefde.
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoogtepunt van de bruiloft was een konijn waarvan niemand wist wie er in het pak zat.
nou ja, het gaat me niet om de kiloos. Hoewel dat ook best kan trouwens...meer om het feit dat ik wel wat rustiger aan kan doen met happenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht tot na de feestdagen met wat kilo's eraf zien te krijgen
gewoon kijken naar all you need is love.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Oh flopshow dus![]()
Mensen tips voor ons wat we morgen moeten doen? Plein of eindshow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |