SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - ¤ 1.218.037 (¤ 1.125.334 in 2014)
Zondag 20 december - ¤ 2.446.754,- (¤ 2.402.675,- in 2014)
Maandag 21 december - ¤ 3.276.916,- (¤ 3.218.294,- in 2014)
Dinsdag 22 december - - ¤ 4.592.880,- (¤ 4.588.750,- in 2014)
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
› Muziekstats - Lijst met de muziek wat gedraaid is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ja ik was niet de sluitert.quote:
Ik neem het jou ook niet kwalijkquote:Op woensdag 23 december 2015 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik was niet de sluitert.
En wilde niet meteen kapen.
gelukkig maarquote:
dus iemand wil daar trouwen?quote:Op woensdag 23 december 2015 14:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het goed is komt Bart van de bruiloft binnen niet al te lange tijd aan
Als je lekker aandachtsgeil bent is het wel fantastischquote:Op woensdag 23 december 2015 14:52 schreef isax het volgende:
[..]
dus iemand wil daar trouwen?
lijkt mij niets.
dat wel.quote:Op woensdag 23 december 2015 14:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je lekker aandachtsgeil bent is het wel fantastisch
5ivequote:
Ik hoopte stiekem dat Paul die draaide, maar helaas.quote:
Via 3fm.nl. En dan bovenin het nummer wat je hebt aangevraagd invoeren.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:07 schreef AF_ het volgende:
Zeg kun je zien of je aanvraag gedraaid is?
Ah dankjewelquote:Op woensdag 23 december 2015 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Via 3fm.nl. En dan bovenin het nummer wat je hebt aangevraagd invoeren.
Mexi!quote:Op woensdag 23 december 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Effe laptopje aan en meekijken.
Zojuist een pak crackers naar binnen gewerkt
Was wel goed te doen.quote:
is al geweestquote:Op woensdag 23 december 2015 15:14 schreef MarijeH het volgende:
Zojuist even Weezer - Buddy Holly aangevraagd voor Serious Request.
Children van Bieber ookquote:
Zag er niet verkeerd uit hoor.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:16 schreef JaneDoe het volgende:
niemand van de mannen hier die zusje rabering wil doen?
Ik ga liever bridgen met zijn moeder.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:16 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga liever bridgen met zijn moeder.
Moah meer zo'n meid die je zonder angstzweet kunt voorstellen aan je ouders, maar hitsig word ik er niet van.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:16 schreef JaneDoe het volgende:
Het kan dus wel. Normaal doen over een redelijk aantrekkelijke vrouw. Dat ik dat nog hier ging meemaken.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik had wel een paar seksistische posts verwacht
zelfs hier op fok! is de soberheid toegeslagenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan dus wel. Normaal doen over een redelijk aantrekkelijke vrouw. Dat ik dat nog hier ging meemaken.
oei, wat een harde diss.quote:
DAT IS JE BOVENLIP HIHAHOquote:
weet je wat er nog meer hard isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:23 schreef cygnusx het volgende:
Wat was er gisternacht eigenlijk aan de hand dat de DJ's in een glazen huis zaten zonder licht? Was er stroomuitval?
FTFYquote:
Die zitten op Curaçaoquote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen Timur & Ramon eigenlijk?
Glazen house party incluis lichtshow en glowsticksquote:
Ramon is Glamoramon, Timur zien we niks vanquote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Timur is kwijt, Ramon loopt diners afquote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Watquote:Op woensdag 23 december 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat Domien eigenlijk? Weinig gezien nog die jongen.
...quote:Op woensdag 23 december 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat Domien eigenlijk? Weinig gezien nog die jongen.
Vroeg ik me ook al af, heb nergens iets van terug kunnen vindenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef heloef het volgende:
Weten we ook waarom Timur er niet is?
dat was de nacht er voor.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Glazen house party incluis lichtshow en glowsticks
Die is herstellende van een burn-out, dus die krijgt rust nu.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef heloef het volgende:
Volgend jaar ook pas weer op de radio, denk toch nog last van de burn out.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef heloef het volgende:
Dan is het toch eergister nacht? Ik weet anders ook niet wat hij bedoeldequote:
Als ik dit geloof zijn ze onderweg:quote:Op woensdag 23 december 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is herstellende van een burn-out, dus die krijgt rust nu.
gisternacht ging het licht ineens uit. En toen kwamen de kraaien en was het licht weer aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan is het toch eergister nacht? Ik weet anders ook niet wat hij bedoelde
die waren even stroom aan het aftappenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisternacht ging het licht ineens uit. En toen kwamen de kraaien en was het licht weer aan.
Tijdens die houseparty stonden ze op het plein met glowsticks. Eergisteren.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisternacht ging het licht ineens uit. En toen kwamen de kraaien en was het licht weer aan.
Watskebeurt?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:38 schreef icloud het volgende:
De kerk is weer lekker bezig hoor, godverdomme stelletje klootzakken.
Eentje over een kabel gestruikeld? Heb dat helemaal gemistquote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
er waren nog hele mooie kaarsjes op de mixerquote:Op woensdag 23 december 2015 15:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Eentje over een kabel gestruikeld? Heb dat helemaal gemist
Dit.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een walgelijke, enge man.
Heb nog wel ergens een cap. Momentquote:Op woensdag 23 december 2015 15:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat was vannacht ergens.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meneer pastoor heeft gepredikt dat er morgen een aanslag word gepleegd tijdens het feest, meneer pastoor is hoogstpersoonlijk langs alle flats op het schouwburgplein geweest. giel heeft er kennelijk gisteren op gereageerd en ontkent.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 15:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:
Het is 13 graden buiten. Wat nou winter.quote:
Jezus wat kansloos. Lekker bangmakerij.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Meneer pastoor heeft gepredikt dat er morgen een aanslag word gepleegd tijdens het feest, meneer pastoor is hoogstpersoonlijk langs alle flats op het schouwburgplein geweest. giel heeft er kennelijk gisteren op gereageerd en ontkent.
Meneer meent het echt, signaal van boven gekregen.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jezus wat kansloos. Lekker bangmakerij.
Nou halleluja, ik kan hier zo boos om worden.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Meneer meent het echt, signaal van boven gekregen.
kennelijk heeft l1 er een relletje van gemaakt en heeft giel het er gisterochtend over gehad want veel mensen weten er van.
Groetjes terugquote:
quote:
In de doofpot gestopt.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:02 schreef cygnusx het volgende:
Gek verhaal of niet over die pastoor die een aanslag voorspelt. Kan er nergens iets over terugvinden op internet. Is dat ook op de radio geweest op de een of andere manier?
Kennelijk wel volgens mijn moeder die de pastoor heeft gesproken(en zeer ontdaan was) heeft giel er gisterochtend iets over gezegd. en ik hoor het verhaal van meerdere klanten.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:02 schreef cygnusx het volgende:
Gek verhaal of niet over die pastoor die een aanslag voorspelt. Kan er nergens iets over terugvinden op internet. Is dat ook op de radio geweest op de een of andere manier?
met kerstmuts idd..... Ik had verwacht dat die iets ging doen, kan nog komen na het filmpjequote:Op woensdag 23 december 2015 16:04 schreef JaneDoe het volgende:
wat doet dat joch vaag achter hoogie
broertje van tarik zquote:Op woensdag 23 december 2015 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
met kerstmuts idd..... Ik had verwacht dat die iets ging doen, kan nog komen na het filmpje
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
met kerstmuts idd..... Ik had verwacht dat die iets ging doen, kan nog komen na het filmpje
hij staat nu met tennisballen...... das nog bedreigender dan een neppistoolquote:
mag ik je aanraken?quote:
Ik ook.quote:
Iedereen zo ongeveer.quote:
Ja hoor.quote:
JE WEET DONDERSGOED WAT IK BEDOEL MUIS!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook.
Ow wacht je bedoelt de band.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
JE WEET DONDERSGOED WAT IK BEDOEL MUIS!
Fijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, eerste tentamen gehaald. (Van vorige week)
Juichen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen.
JUICHENquote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen.
Juichen.
quote:
Topquote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen.
JEUJ!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen.
Juichen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:13 schreef noodgang het volgende:
[..]Ow, nou eh...Ik heb Michael Jackson en Bowie ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tikkiequote:
Ligt die vrijdag onder m'n kerstboom?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou eh...Ik heb Michael Jackson en Bowie ook gezien
Hij ziet er wat gay uit, dus wist niet wat jouw bedoelingen warenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou bedoeld
Ouwe lul dat je d'r bentquote:Op woensdag 23 december 2015 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou eh...Ik heb Michael Jackson en Bowie ook gezien
Ik kan veel, maar dat nietquote:Op woensdag 23 december 2015 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt die vrijdag onder m'n kerstboom?
Mooie mannen post ik voor CG en mij.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hij ziet er wat gay uit, dus wist niet wat jouw bedoelingen waren
Na kerst mag ook wel. Ik heb geduld.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan veel, maar dat niet
Al zou ik het wel heel graag willen.
Kun je daar geen eigen topic voor openen?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooie mannen post ik voor CG en mij.
Nee. Doen wij normaal gesproken ook hier.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je daar geen eigen topic voor openen?
doe dan mooie mannen van het pleinquote:Op woensdag 23 december 2015 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Doen wij normaal gesproken ook hier.
Goed ideequote:Op woensdag 23 december 2015 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan mooie mannen van het plein
Wij doen normaal gesproken niet on topic posten.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan mooie mannen van het plein
Dat mag je na SR weer doenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij doen normaal gesproken niet on topic posten.
Paul, zo te zien aan z'n gezicht.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie heeft tegen die ruit aan staan jizzen?
Jankmuil Enzoquote:
Paul is er al 5 dagen.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:27 schreef D. het volgende:
Is de dj met down al in het huis? Het is zo rustig nl.
*afklopt
edit: ow, zie 'm al
Ik kijk nog liever naar een steenquote:
On-topic graagquote:Op woensdag 23 december 2015 16:27 schreef Xummon het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een steen
quote:
Ik post nu dezelfde dingen als ik altijd doe in deze reeks. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]dat is dan aan de mod van dienst.
ja en foto's van dingen waar het niet over gaat vind ik in een topic over SR niet nodig. wat je verder in 3FM mag en doet maakt voor mij weinig verschil.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik post nu dezelfde dingen als ik altijd doe in deze reeks. Dus ik zie het probleem niet.
Doel je nou op die vlekken op het raam?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou.
Alleen maar hoogtepuntjes
Dat is Televaaggeneuzel, dus offtopic.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:32 schreef jcdragon het volgende:
Wat heb ik gemist? En wat zijn die geruchten dat het meisje van de promo een model is?
Dit is de 3FM reeks. Kan ik het niet helpen dat hij elk jaar verplaatst wordt.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en foto's van dingen waar het niet over gaat vind ik in een topic over SR niet nodig. wat je verder in 3FM mag en doet maakt voor mij weinig verschil.
Daarom zeg ik, doe dan mannen van het plein.
meisje uit de promo is idd een model. mede ivm privacy enzoquote:Op woensdag 23 december 2015 16:32 schreef jcdragon het volgende:
Wat heb ik gemist? En wat zijn die geruchten dat het meisje van de promo een model is?
Die zijn waar heeft de npo bevestigd. het is logisch dat ze niet in een oorlogsgebied een fotoshoot gaan doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:32 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind het niet eens zo erg dat ze daarvoor een model gebruiken ofzoquote:Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Die zijn waar heeft de npo bevestigd. het is logisch dat ze niet in een oorlogsgebied een fotoshoot gaan doen.
Vind ik eigenlijk vanzelf sprekend, je wilt toch dat de promo foto er goed uit zietquote:Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo erg dat ze daarvoor een model gebruiken ofzo
Goedemiddagquote:
Inderdaad. Gedrocht van een plaat.quote:
Ja maar nee misleiding help liever de mensen in de voedselbejaardenbankentehuizenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo erg dat ze daarvoor een model gebruiken ofzo
Everything I Do is wel nog ergerquote:Op woensdag 23 december 2015 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Gedrocht van een plaat.
Die vind ik juist leuk omdat hij slecht isquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Everything I Do is wel nog erger
Ja hallo. Dit is in normaal Nederlands geschreven. Dat snappen du mense niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nee misleiding help liever de mensen in de voedselbejaardenbankentehuizen![]()
giel zakkenvullers rode kruis strijkstok
Er stonden hier heel goed gevoede kindje te venten voor voedselbank. Ik geloofde er ook niet van.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nee misleiding help liever de mensen in de voedselbejaardenbankentehuizen![]()
Ja en hoeveel verdient de directeur wel nietquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Owh nee, sorryquote:Op woensdag 23 december 2015 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hallo. Dit is in normaal Nederlands geschreven. Dat snappen du mense niet.
top post Luunquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op S Club 7quote:Op woensdag 23 december 2015 16:39 schreef D. het volgende:
Ik ken dit niet, en mis er geloof ik weinig aan
Wij willen linkjes!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Whehehe, nieuwspaal heeft een berichtje gepost dat de opbrengst van SR naar de V&D gaat, ik ga helemaal stuk om de reacties
http://nieuwspaal.nl/opbrengst-serious-request-toch-naar-vd/quote:
Domheid.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://nieuwspaal.nl/opbrengst-serious-request-toch-naar-vd/
Geniale reacties op facebook, ik quote;
Ik vond die Giel Beelen toch al een kwal van een vent maar nu helemaal het geld aan een bedrijf schenken waar het geld niet bij de werknemers terecht komt maar naar de hoge pieten van v&d. Jammer van v&d maar de voedselbanken kunnen het veel beter gebruiken die hebben namelijk geen kerstdiner zoals de meeste mensen. Ja want v&d koopt er 338.000 fonduepannen voor wat moet je inhemelsnaam met zoveel fonduepannen doen als je failliet gaat of al bent?
--
he giel beelen er zijn gezinnen nederlandse gezinnen die hun huis en haard zijn kwijt geraakt wegens schulden omdat de moeder van het gezin ernstig ziek is ga dat gezin ook een mooi geldbedraggeven en dat dit gezin weer een dak boven hun hoofden hebben geef gul aan deze mensen help hen
Zulke pagina's zijn nog zowat de enige reden dat ik FB heb.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik moet hier dus heel hard om lachen.
Moest wel een beetje lachenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
http://nieuwspaal.nl/opbrengst-serious-request-toch-naar-vd/
Geniale reacties op facebook, ik quote;
Ik vond die Giel Beelen toch al een kwal van een vent maar nu helemaal het geld aan een bedrijf schenken waar het geld niet bij de werknemers terecht komt maar naar de hoge pieten van v&d. Jammer van v&d maar de voedselbanken kunnen het veel beter gebruiken die hebben namelijk geen kerstdiner zoals de meeste mensen. Ja want v&d koopt er 338.000 fonduepannen voor wat moet je inhemelsnaam met zoveel fonduepannen doen als je failliet gaat of al bent?
--
he giel beelen er zijn gezinnen nederlandse gezinnen die hun huis en haard zijn kwijt geraakt wegens schulden omdat de moeder van het gezin ernstig ziek is ga dat gezin ook een mooi geldbedraggeven en dat dit gezin weer een dak boven hun hoofden hebben geef gul aan deze mensen help hen
wij hebben er hier smakelijk iets harder om gelachenquote:
Nee, en ze investeren het dus niet in fondue-pannenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ow, dus het is niet waar dat de opbrengst naar de VenD gaat
van een knappe vrouw? Dit kunnen wij allemaal waarderen ja.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Visuele ondersteuning graag!
Wat een vrolijke boel is het hier toch ook.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben er hier smakelijk iets harder om gelachen
Ben ik de enige die dit niet vreemd vindquote:Op woensdag 23 december 2015 16:56 schreef houdjemond het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)request-blijkt-model
Godver
Metro == Televaag jaquote:Op woensdag 23 december 2015 16:56 schreef houdjemond het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)request-blijkt-model
Godver
Nee hoor, erg logisch vind ik hetquote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet vreemd vind
Nee, elk weldenkend mens snapt toch wel dat ze geen photoshoot gaan houden in zo'n gebied?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mij lijkt het ook niet meer dan logisch eigenlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik stem voor!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:46 schreef Xummon het volgende:
Morgen Domien laten wekken door Lotte
Die reacties eronder zijn echter weer van hoog niveau.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, elk weldenkend mens snapt toch wel dat ze geen photoshoot gaan houden in zo'n gebied?
EICHUH VOLLUK EERSDT!quote:Op woensdag 23 december 2015 17:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die reacties eronder zijn echter weer van hoog niveau.
Nee nou precies, maar nu heeft imbeciel Nederland weer wat te klagenquote:
Hoezo, tis toch ontopic?quote:Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Open anders een topic over het gebruik van een model voor de foto's van SR.
Altijd fijn om te schuilen voor de koude of regen jaquote:Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen de V&D gaat gemist worden denk ik
Is al een topicquote:Op woensdag 23 december 2015 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Open anders een topic over het gebruik van een model voor de foto's van SR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |