Na kerst mag ook wel. Ik heb geduld.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan veel, maar dat niet
Al zou ik het wel heel graag willen.
Kun je daar geen eigen topic voor openen?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooie mannen post ik voor CG en mij.
Nee. Doen wij normaal gesproken ook hier.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je daar geen eigen topic voor openen?
doe dan mooie mannen van het pleinquote:Op woensdag 23 december 2015 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Doen wij normaal gesproken ook hier.
Goed ideequote:Op woensdag 23 december 2015 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan mooie mannen van het plein
Wij doen normaal gesproken niet on topic posten.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan mooie mannen van het plein
Dat mag je na SR weer doenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij doen normaal gesproken niet on topic posten.
Paul, zo te zien aan z'n gezicht.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie heeft tegen die ruit aan staan jizzen?
Jankmuil Enzoquote:
Paul is er al 5 dagen.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:27 schreef D. het volgende:
Is de dj met down al in het huis? Het is zo rustig nl.
*afklopt
edit: ow, zie 'm al
Ik kijk nog liever naar een steenquote:
On-topic graagquote:Op woensdag 23 december 2015 16:27 schreef Xummon het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een steen
quote:
Ik post nu dezelfde dingen als ik altijd doe in deze reeks. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]dat is dan aan de mod van dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |