Iedereen zo ongeveer.quote:
Ja hoor.quote:
JE WEET DONDERSGOED WAT IK BEDOEL MUIS!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook.
Ow wacht je bedoelt de band.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
JE WEET DONDERSGOED WAT IK BEDOEL MUIS!
Fijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, eerste tentamen gehaald. (Van vorige week)
Juichen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen.
JUICHENquote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen.
Juichen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topquote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen.
JEUJ!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen.
Juichen.
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:13 schreef noodgang het volgende:
[..]Ow, nou eh...Ik heb Michael Jackson en Bowie ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tikkiequote:
Ligt die vrijdag onder m'n kerstboom?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou eh...Ik heb Michael Jackson en Bowie ook gezien
Hij ziet er wat gay uit, dus wist niet wat jouw bedoelingen warenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is ook niet voor jou bedoeld
Ouwe lul dat je d'r bentquote:Op woensdag 23 december 2015 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou eh...Ik heb Michael Jackson en Bowie ook gezien
Ik kan veel, maar dat nietquote:Op woensdag 23 december 2015 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ligt die vrijdag onder m'n kerstboom?
Mooie mannen post ik voor CG en mij.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hij ziet er wat gay uit, dus wist niet wat jouw bedoelingen waren
Na kerst mag ook wel. Ik heb geduld.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan veel, maar dat niet
Al zou ik het wel heel graag willen.
Kun je daar geen eigen topic voor openen?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooie mannen post ik voor CG en mij.
Nee. Doen wij normaal gesproken ook hier.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je daar geen eigen topic voor openen?
doe dan mooie mannen van het pleinquote:Op woensdag 23 december 2015 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Doen wij normaal gesproken ook hier.
Goed ideequote:Op woensdag 23 december 2015 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan mooie mannen van het plein
Wij doen normaal gesproken niet on topic posten.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan mooie mannen van het plein
Dat mag je na SR weer doenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij doen normaal gesproken niet on topic posten.
Paul, zo te zien aan z'n gezicht.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wie heeft tegen die ruit aan staan jizzen?
Jankmuil Enzoquote:
Paul is er al 5 dagen.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:27 schreef D. het volgende:
Is de dj met down al in het huis? Het is zo rustig nl.
*afklopt
edit: ow, zie 'm al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |