Ik kijk nog liever naar een steenquote:
On-topic graagquote:Op woensdag 23 december 2015 16:27 schreef Xummon het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar een steen
quote:
Ik post nu dezelfde dingen als ik altijd doe in deze reeks. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]dat is dan aan de mod van dienst.
ja en foto's van dingen waar het niet over gaat vind ik in een topic over SR niet nodig. wat je verder in 3FM mag en doet maakt voor mij weinig verschil.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik post nu dezelfde dingen als ik altijd doe in deze reeks. Dus ik zie het probleem niet.
Doel je nou op die vlekken op het raam?quote:Op woensdag 23 december 2015 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou.
Alleen maar hoogtepuntjes
Dat is Televaaggeneuzel, dus offtopic.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:32 schreef jcdragon het volgende:
Wat heb ik gemist? En wat zijn die geruchten dat het meisje van de promo een model is?
Dit is de 3FM reeks. Kan ik het niet helpen dat hij elk jaar verplaatst wordt.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en foto's van dingen waar het niet over gaat vind ik in een topic over SR niet nodig. wat je verder in 3FM mag en doet maakt voor mij weinig verschil.
Daarom zeg ik, doe dan mannen van het plein.
meisje uit de promo is idd een model. mede ivm privacy enzoquote:Op woensdag 23 december 2015 16:32 schreef jcdragon het volgende:
Wat heb ik gemist? En wat zijn die geruchten dat het meisje van de promo een model is?
Die zijn waar heeft de npo bevestigd. het is logisch dat ze niet in een oorlogsgebied een fotoshoot gaan doen.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:32 schreef jcdragon het volgende:
Ik vind het niet eens zo erg dat ze daarvoor een model gebruiken ofzoquote:Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Die zijn waar heeft de npo bevestigd. het is logisch dat ze niet in een oorlogsgebied een fotoshoot gaan doen.
Vind ik eigenlijk vanzelf sprekend, je wilt toch dat de promo foto er goed uit zietquote:Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo erg dat ze daarvoor een model gebruiken ofzo
Goedemiddagquote:
Inderdaad. Gedrocht van een plaat.quote:
Ja maar nee misleiding help liever de mensen in de voedselbejaardenbankentehuizenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo erg dat ze daarvoor een model gebruiken ofzo
Everything I Do is wel nog ergerquote:Op woensdag 23 december 2015 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Gedrocht van een plaat.
Die vind ik juist leuk omdat hij slecht isquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Everything I Do is wel nog erger
Ja hallo. Dit is in normaal Nederlands geschreven. Dat snappen du mense niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nee misleiding help liever de mensen in de voedselbejaardenbankentehuizen![]()
giel zakkenvullers rode kruis strijkstok
Er stonden hier heel goed gevoede kindje te venten voor voedselbank. Ik geloofde er ook niet van.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nee misleiding help liever de mensen in de voedselbejaardenbankentehuizen![]()
Ja en hoeveel verdient de directeur wel nietquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Owh nee, sorryquote:Op woensdag 23 december 2015 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hallo. Dit is in normaal Nederlands geschreven. Dat snappen du mense niet.
top post Luunquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op S Club 7quote:Op woensdag 23 december 2015 16:39 schreef D. het volgende:
Ik ken dit niet, en mis er geloof ik weinig aan
Wij willen linkjes!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Whehehe, nieuwspaal heeft een berichtje gepost dat de opbrengst van SR naar de V&D gaat, ik ga helemaal stuk om de reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |