Ja maar nee misleiding help liever de mensen in de voedselbejaardenbankentehuizenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:33 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo erg dat ze daarvoor een model gebruiken ofzo
Everything I Do is wel nog ergerquote:Op woensdag 23 december 2015 16:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Gedrocht van een plaat.
Die vind ik juist leuk omdat hij slecht isquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Everything I Do is wel nog erger
Ja hallo. Dit is in normaal Nederlands geschreven. Dat snappen du mense niet.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nee misleiding help liever de mensen in de voedselbejaardenbankentehuizen![]()
giel zakkenvullers rode kruis strijkstok
Er stonden hier heel goed gevoede kindje te venten voor voedselbank. Ik geloofde er ook niet van.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nee misleiding help liever de mensen in de voedselbejaardenbankentehuizen![]()
Ja en hoeveel verdient de directeur wel nietquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Owh nee, sorryquote:Op woensdag 23 december 2015 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja hallo. Dit is in normaal Nederlands geschreven. Dat snappen du mense niet.
top post Luunquote:Op woensdag 23 december 2015 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op S Club 7quote:Op woensdag 23 december 2015 16:39 schreef D. het volgende:
Ik ken dit niet, en mis er geloof ik weinig aan
Wij willen linkjes!quote:Op woensdag 23 december 2015 16:40 schreef houdjemond het volgende:
Whehehe, nieuwspaal heeft een berichtje gepost dat de opbrengst van SR naar de V&D gaat, ik ga helemaal stuk om de reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |