Watquote:Op woensdag 23 december 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat Domien eigenlijk? Weinig gezien nog die jongen.
...quote:Op woensdag 23 december 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat Domien eigenlijk? Weinig gezien nog die jongen.
Vroeg ik me ook al af, heb nergens iets van terug kunnen vindenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef heloef het volgende:
Weten we ook waarom Timur er niet is?
dat was de nacht er voor.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Glazen house party incluis lichtshow en glowsticks
Die is herstellende van een burn-out, dus die krijgt rust nu.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef heloef het volgende:
Volgend jaar ook pas weer op de radio, denk toch nog last van de burn out.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:32 schreef heloef het volgende:
Dan is het toch eergister nacht? Ik weet anders ook niet wat hij bedoeldequote:
Als ik dit geloof zijn ze onderweg:quote:Op woensdag 23 december 2015 15:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is herstellende van een burn-out, dus die krijgt rust nu.
gisternacht ging het licht ineens uit. En toen kwamen de kraaien en was het licht weer aan.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan is het toch eergister nacht? Ik weet anders ook niet wat hij bedoelde
die waren even stroom aan het aftappenquote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisternacht ging het licht ineens uit. En toen kwamen de kraaien en was het licht weer aan.
Tijdens die houseparty stonden ze op het plein met glowsticks. Eergisteren.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisternacht ging het licht ineens uit. En toen kwamen de kraaien en was het licht weer aan.
Watskebeurt?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:38 schreef icloud het volgende:
De kerk is weer lekker bezig hoor, godverdomme stelletje klootzakken.
Eentje over een kabel gestruikeld? Heb dat helemaal gemistquote:Op woensdag 23 december 2015 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |